ilk tanışma

11 3 3
                                    

SELLAAAMMM BEN CEYCEYY BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM SEVERSİNİZZZ

Merhaba ben deniz 10. sınıfa geçtim şuanda annemle birlikte taşınıyoruz çünkü okulumdan atıldım ve annemle birlikte başka bir şehire taşınmaya karar verdik. Artık yeni başlangıç yapmayı planlıyorum neyse şuan istanbula geldik ve yeni bir okula kayıt oldum.

OKULDA İLK GÜN:

Öğretmen: Çocuklar günaydın yeni bir öğrenci geldi sınıfımıza. Kızım tanıt kendini

Deniz:Merhaba ben Deniz bir önceki okulundan atıldım ve bu yüzden buradayım.

Ege: HAHAHAHAHAHA atıldın mı.

Deniz:Evet ama seni ilgilendiren bir konu olduğunu düşünmüyorum.

Ege:Öyle mi?

Öğretmen:Çocular sakin Denizcim yerine geçebilirsin.

Ege ders boyunca Deniz'i izler çünkü Deniz'i çok güzel bulmuştur.
Ders biter:

Deniz:Ne bakıyorsun?

Ege:Sakin ol tatlım.

Deniz:Pardon sen kimsin bana tatlım diyorsun!

Ege:Merhaba Ege ben aramızda gerginliği çözmek ister misin?

Deniz:Yok saol TATLIM.

Deniz sınıftan çıkar ve tam o sırada Ege küçük bir tebessüm eder ve içinden şunu der.

Ege:(Ege noluyo oğlum sana kendine gel)

Ege bütün derslerde Deniz'i izler ve okul bu şekilde biter. Eve giderlen deniz ve ege aynı durağa doğru yürür.

Ege:Ne o ilk günden aşık mı oldun bana,takip ediyorsun beni.

Deniz:Of ne diyorsun sen ya bende bu duraktan binicem.

Ege:Peki öyle olsun bakalım.

Ege ve Deniz'in otobüsü gelmiş ve şansa aynı otobüsle gidiyorlarmış ikiside binmiş otobüse. Deniz arka tarafa doğru gitmiş, Ege ise ön yarafta oturmuş tam o sırada deniz arkadan bir çığlık atmış ve...

IMKANSIZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin