Gerçek sevgi mi

2 1 1
                                    

SELLAMM BEN CEYCEYY UMARIM HİKAYEMİ BEGENİYORSUNUZDURRR

Okul biter .

Deniz:Hadi Ege gitmiyor muyuz?

Ege:Yok ben bugün başka yere gidicem farklı duraktan binicem o yüzden.

Deniz:Tamam görüşürüz.

Ege:Görüşürüz.

Ege çıkışta Arda'yi çağırır.

Arda:Evet ne vardı?

Ege:Bak oğlum benim sinirimi bozma Denizle falan sevgili olmayacaksın.

Arda:Pardon sana mı sorcaktım bi dakika ya yoksa sen Deniz'den mi hoşlanıyorsun?

Ege:Hoşlanıyorum var mı lan.

Arda:HAHAHAHAHHAH

Ege:Ne gülüyorsun lan bak elimde kalıcaksın. Eğer ki Denize bir şey söylersen seni öldürürüm.

Arda:Hiç bir şey yapamazsın.

Ege iyice sinirlenmiştir ve Arda'yı dövmeye başlar Arda'yı baya benzetir tam o sırada yiğit gelir ve onları ayırır.Ege ve Yiğit okuldan çıkar.

Yiğit:Oğlum sen manyak mısın öldürüceksin çocuğu.

Ege:(bağırarak) Niye ayırıyorsun ki öldürseydim işte.

Yiğit:Lan manyak mısın neyse sen şuan sinirlisin ben seni eve götüreyim.

Ege:Yiğit ben bugün sizde kalsam olur mu elimden bir kaza çıkacak çok kötüyüm.

Yiğit:Oğlum bu soru bile deil gel kal istediğin gibi.

Yiğit ve Ege Yiğitlere giderler.Ege eve gittiği anda hemen yatağa yatar ve yüzünü kapatır Yiğit ağladığını farketmesin diye.

Bir süre sonra:

Yiğit: Lan oğlum kalk bi bakayım iyi misin?

Ege'den ses gelmez ve Yiğit korkmaya başlar kalkıp Ege'nin yanına gider.

Yiğit:Ege noluyo bi kalkar mısın.

Ege kalkmaz Yiğit Ege'nin yüzündeki yastığı kaldırır ve Ege'nin ağladığını görür.

IMKANSIZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin