SELLAMMM BEN CEYCEYY UMARIM HİKAYEMİ BEGENİYORSUNUZDURRR
Yiğit:Lan oğlum niye ağlıyorsun bana anlatabilirsin.
Ege:Yiğit ölmek istiyorum ben.
Yiğit:Ege öyle şeyler deme bu zaman kadar her şeyi beraber atlattık noluyo şimdi anlat bana.
Ege:Yiğit ben Deniz'e acayip aşığım onsuz yapamıyorum nefes alamıyorum.
Yiğit:Bak kendini böyle bırakmamalısın Deniz hala senin arkadaşın yakınsınız ama böyle yapma lütfen.
Ege ve Yiğit saat gece 1 e kadar konusurlar ve sonra uyurlar.
Sabah olur:Yiğit:Ege kalk hadi okula gidiyoruz.
Ege : Ben gelmek istemiyorum sen git kanka.
Yiğit Ege'yi zorlayarak bir şekilde kaldırıp götürür.Ege'nin gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştur.
Sınıfa girerler:Deniz:Ege noldu sana iyi misin?
Ege:İyiyim yok bir şeyim.
Deniz:Emin misin gözlerin kıpkırmızı olmuş.
Ege: (bağırarak)İyiyim diyorum bir şeyim yok.
Deniz baya üzülür Ege böyle yaptığı için.
Sınıfa Arda girer.Deniz:Arda noldu sana bu yüzünün hali ne kavga mı ettin?
Arda:Hayır canım Ege dövdu dün.
Deniz:(Ege'ye bakarak)Ne.
Ege'nin sinir kat sayısı iyice artmaya başlamıştır ve kendini tutamayıp Arda'yı döver Deniz ve Yiğit onları ayırmaya çalışır ama Ege asla durmaz En sonunda Deniz Ege'nin önüne geçer ve Ege durur. Ege sınıftan çıkar ve arkasından Deniz gider. Deniz Ege'ye bağırır arkasından ama Ege asla durmaz .Deniz Ege'nin yanına koşar ve onu kolundan tutar.
Deniz:Ege niye böyle yapıyorsun bana soğuksun Arda'yı dövüyorsun.
Ege:Niye mi çünkü seni seviyorum anlasana. Ama sen Arda'yı istiyorsun işte bu yüzden böyleyim.
Deniz:(şaşırarak)N Ne