kurtarılma anı

7 3 5
                                    

SELLAMM BEN CEYCEYY HİKAYEMİ UMARIM BEĞENİYORSUNUZDURR

Tam o sırada Ege Deniz'in yanına gelmiş.

Ege:Deniz noldu iyi misin?!!

Deniz:(sesi titreyerek) Ege yardım et bu adam bana dokunmaya çalıştı.

Ege:(bağırarak)Nee!!

Ege adamı dövmeye başlar ve deniz bir yandam ağlar bir yandan da Egeyi durdurmaya çalışır. En sonunda Ege Deniz'in elinden tutar ve birlikte otobüsten çıkarlar.Deniz ağlıyordur ve Ege Denizi sakinleştirmeye çalışır .

Ege:Deniz lütfen ağlama senin bir suçun yok.

Deniz:(ağlayarak) Ege ben çok korkuyorum ama sana çok teşekkür ederim.

Ege: Sakın korkma yanında ben varım bana güven kimse sana bir şey yapamaz.

Deniz'in başı dönmeye başlar.

Deniz:E Ege ba başım dönüyor.

Ege:D Deniz.

Deniz bayılır ve kafası çok kötü kanamaya başlar Ege o sırada korkmaya başlar.

Ege:(bağırarak) Deniz iyi misin kendine gel lütfen nolur uyan Deniz.

Ege ambulansı arar ve hastaneye giderler.Ege denizin yanından hiç ayrılmaz ve elini tutar.

Doktor:Beyefendi daha ileri alamayız sizi Deniz hanımı ameliyata alacağız.

Ege:Ne ameliyatı doktor bey.

Doktor ameliyathaneye girer.Ege ağlamaya başlar.Bir kaç saat sonra doktor ameliyathaneden çıkar.

Ege:Doktor bey Deniz iyi dimi bir şeyi yok?

Doktor: Beyefendi lütfen sakin olun.Çabalıyoruz şuan ama bilmeniz gereken bir şey var.

Ege:Söyleyin hemen Deniz iyi dimi?

Doktor:Beyefendi Deniz hanım kafasını sert çarpmış ve bu yüzden...

IMKANSIZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin