Tamamen çıplak

170 17 28
                                    

"Ne yani, şimdi sen Bay Vegas için mi çalışacaksın?"

Maç sonrası Pete, Porsche ve Chay onların evine geçmişlerdi ve Pete olayı onlara anlatmıştı.

"Bu adamın derdi ne?" Demişti Porsche sinirle konuşup.

"Bilmiyorum ama ben de çok sinirliyim. Artık salonda fizyoterapi uygulamayacağım. Tek iyi yanı daha iyi maaş alacak olmam."

"Bu işin hiçbir iyi yanı yok." Demişti Porsche sinirle. "Bu herifin derdi başka gibi gelmeye başladı."

"Bence Pete'i beğeniyor." Demişti Chay şüpheci bir şekilde Pete'e bakıp. Bu durum onu birazcık sinirlendirmişti. "Sence de öyle değil mi Pete?"

"Bilmiyorum, üstümde garip bir baskı hissediyorum sadece."

Pete bunu dediğinde telefonuna bir çağrı gelmişti. Başta Vegas arıyor diye düşünse de hastaneden arıyorlardı.

"Alo, buyrun."

"Bay Pete, müsaitseniz hastaneye gelebilir misiniz? Babaanneniz... Fenalaştı da. Burada olmanız gerekiyor."

"Tabii... Hemen geliyorum."

Pete telefonu kapattığında Porsche da ayaklanmıştı.

"Babaannem fenalaşmış."

"Ben seni götüreyim hastaneye."

"Sorun değil, ben tek giderim."

"Saçmalama Pete, sen evde kal Chay. Biz gidip geliriz."

"Tamamdır abi."

....

Pete, babaannesini görene kadar panik halindeydi ama onun yorgun da olsa hayatta olduğunu görmek derin bir nefes almasını sağlamıştı.

"Ne yazık ki durumu kötüye gidiyor." Demişti doktor, Pete'i kenara çekerek. "Bir an önce başka bir hastaneye yönlendirme yapmamız lazım."

"Maddi durumum yeterli olsa yapmaz mıydım sizce?" Demişti Pete umutsuzca konuşup. "Bilgi verdiğiniz için teşekkürler."

Pete ödeme yapmak için vezneye ilerlerken Porsche'un onun yerine çoktan ödemeyi yaptığını görmüştü.

"Porsche! Sana zaten yeterince borçluyum."

"Sorun değil Pete, param vardı ve ödedim. Tekrar olsa tekrar öderim, kafana takma bunu."

"Teşekkür ederim Porsche." Diyerek Pete ona sıkıca sarılmıştı. "Sen olmasan gerçekten zor durumda olacaktım."

"Önemli değil, sen de olsan sen de benim için yapardın bunu."

Doğru, elbette yapardı. Ama şu an yapabileceği ne maddi ne de manevi gücü vardı. Olduğunda ilk yapacağı şey ise Porsche'a olan borçlarını ödemek olacaktı.

....

Ertesi gün yine Porsche ile işe geldiğinde Vegas onları motordan inerken görmüştü.

"Ne yaparsam yapayım hep dip dibeler." Demişti Vegas arabasından inerken. Yine çok samimi biçimde konuşup içeriye doğru yürüyorlardı.

"Pete! Salonda beni bekle."

Pete onun sesini duyduğunda yüzündeki gülüş anında solmuştu.

"Elbette bay Vegas."

Vegas onun gülüp gülmemesi ile ilgilenmiyordu. Aslında Pete'i güldürmek de istemiyordu. Sadece onu ağlatmakla ilgilenecekti.

Madem kendisini görünce yüzü düşüyordu, neden onu güldürmek isteyecekti ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jinx (Vegaspete/Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin