Kahve meselesi

97 16 78
                                    

Pete, Vegas'ın arabasını sokağın başına kadar getirmiş ve burada durmasını istemişti.

"Evim şurada zaten, araba o ara sokağa girmez."

"Bu ne biçim bir mahalle böyle." demişti Vegas mahalleye iğreti dolu bir bakış atarak.

"Çok teşekkürler Bay Vegas, buraya kadar bıraktınız."

"Seninle eve kadar yürüyeyim, buralar pek tekin durmuyor."

Pete onun bu teklifine gerçekten şaşırmıştı. Acaba Bay Vegas sandığı kadar kötü birisi olmayabilir miydi?

"Şey... Zahmet vermeyin."

"Yakın zaten." Demişti Vegas arabadan çıkarken. Pete de onun ardından arabadan çıkmıştı. "Sen bu işten çok az mı kazanıyorsun? Neden böyle izbe bir yerde oturuyorsun ki?"

"Şey... Biraz borcum var da. Onları ödemekten pek bir para kalmıyor bana."

"Anladım." Demişti Vegas mahalleye kötü bakışlar atarken. Pete ile evinin önüne kadar yürümüştü. Mahalle buram buram çöp kokuyordu resmen.

"Size de zahmet verdim cidden. Hem beni kurtardınız hem de eve kadar bıraktınız."

"Öyle yaptım. Ne iyi adamım ama, değil mi? Eh artık... Bir kahve ısmarlarsın bana."

"Tabii ki ısmarlarım Bay Vegas, yarın size bir kahve alacağım."

"Yarın mı?" Demişti Vegas ona anlamaz bir bakış atarken. "Ben eve davet edip bir kahve yaparsın diye düşünmüştüm aslında."

"Eve mi?" Demişti Pete kapısına bakarak. "Ah şey... Evin içi berbat halde. Ve... Ve kahvem de yok. Hatta ısmarlayacak hiçbir şey yok. Yarın... Yarın ısmarlarım ben... İş yerinde... Herkes varken."

Pete anahtarı zar zor çıkarıp "İyi akşamlar Bay Vegas." dedikten sonra evine girip kapıyı da hızlıca kapatmıştı.

İyi mi demişti bu adam için? Belli ki niyeti başkaydı.

Zaten bu adamdan iyi niyet beklenemezdi.

Vegas ise üstüne kapatılan kapıya bakmıştı bir süre.

"Ama yine de iyi ilerledim, değil mi?"

.....

(AHSJASNSMW JINX YAZAYIM DERKEN KOMEDİ HİKAYE YAZMAYA BAŞLADIM SANIRIM)

Pete sabah işe geldiğinde Porsche'un da burada olduğunu görüp koşarak yanına gelmişti.

"İyi misin Porsche?"

"İyiyim. Sonuçlar iyi geldi, küçük bir incinme olmuş ama zorlasam kötü olabilirmiş. Yani beni bir kez daha kurtardın. Birkaç gün dinlendirmem lazım."

"Sen beni dinlemeyi öğrensen iyi olacak."

Pete bunu dediğinde arkadan birisinin kendisine seslendiğini duymuştu.

"Doktor Pete, ah buradaymışsınız."

Pete arkasını döndüğünde şu Kim denen adamla yüz yüze gelmişti.

"Merhabalar Bay Kim, nasılsınız?"

"Senin tatlı yüzünü gördüm, daha iyi oldum. Bu arada şey nerde? Şu ayak altında dolaşıp sürekli sinir bozan böcek?"

"Kim?" Demişti Pete anlamayıp. O sırada Chay elinde Vegas'ın boks eldivenleri ile koşarak gelirken ayağı takılmış ve Kim'in üstüne uçmuştu. İkisi yeri boylarken Pete gülmemek için ağzını kapatmak zorunda kalmıştı.

"Bakıyorum da üstüme çıkmaya çok meraklısın."

Kim bunu dediğinde Chay hızlıca onun üstünden çekilmişti.

Jinx (Vegaspete/Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin