Kapitola 1 "Cesta k pravdě"

39 5 0
                                    

Elisabeth seděla na okraji postele a zírala do tmy svého pokoje. Byl to večer jejích osmnáctých narozenin, když se náhle probudila s pocitem, že něco není v pořádku. V její mysli se mihaly nejasné obrazy a divné pocity, které dosud nezažila.

Když se rozhodla prozkoumat pokoj, narazila na starou krabici, kterou nikdy předtím neviděla. Zvědavost ji přiměla otevřít ji a uvnitř našla několik starých fotografií a dopisů.Na jedné z fotografií byla žena, kterou nikdy předtím neviděla, ale měla s ní nějakou podivnou podobnost. Na zadní straně fotografie bylo napsáno: "Tvoje pravá matka, Emily."

Elisabeth byla zmatená. Vždycky si myslela, že její rodiče jsou její skuteční rodiče, ale teď se zdálo, že to není pravda. Začala procházet dopisy a zjistila, že byla adoptována jako malá holčička. Její skutečná matka, Emily, ji musela dát do adopce kvůli neznámým okolnostem.

Srdce jí začalo bušit rychleji a myšlenky se vířily hlavou. Kdo byla její skutečná rodina? Proč jí adoptivní rodiče nikdy neřekli pravdu? A co to znamená být adoptovaná?

V tu chvíli se ozvalo zaklepání na dveře. Elisabeth sebou trhla a rychle schovala dopisy a fotografie zpět do krabice. Otevřela dveře a před ní stál muž ve středních letech, oblečený v elegantním obleku. Jeho oči byly pronikavé a vypadal, že ví víc, než by měl.

"Elisabeth," promluvil muž s vážným tónem. "Jmenuji se Viktor a přišel jsem ti něco říct."

Elisabeth se na něj podívala s podezřením. "Kdo jste a co chcete?"

Viktor se usmál a vstoupil do pokoje. "Jsem tvůj strýc a přišel jsem ti pomoci pochopit, kdo jsi a jaké jsou tvé schopnosti."

Elisabeth byla ještě více zmatená. "Schopnosti? Co tím myslíte?"

Viktor se posadil na postel a pozval Elisabeth, aby se k němu přidala. "Elisabeth, jsi tribrid. To znamená, že jsi směska tří různých bytostí - upíra, vlkodlaka a čarodějnice. Tvé schopnosti jsou mnohem silnější než u běžných bytostí."

Elisabeth nemohla uvěřit svým uším. Byla tribrid? To bylo něco, co si nikdy nedokázala představit. "Proč mi to nikdy nikdo neřekl?"

Viktor se na ni soucitně podíval. "Tvoji adoptivní rodiče nechtěli, abys měla strach nebo se cítila jinak než ostatní. Chtěli ti poskytnout normální život. Ale teď je čas, abys se dozvěděla pravdu a naučila se ovládat své schopnosti."

Elisabeth se zamyslela nad tím, co jí Viktor řekl. Byla toho názoru, že je čas přijmout svou pravou identitu a objevit schopnosti, které jí byly dosud skryty. Bylo to začátkem nového dobrodružství, které ji čekalo.

"Viktore," řekla Elisabeth odhodlaně, "jsem připravena se dozvědět všechno, co je třeba. Ukaž mi, jak ovládat své schopnosti a objevit svět, který mi patří."

Viktor se usmál a vzal Elisabeth za ruku. "To je správná volba, Elisabeth. Tvůj život se právě stal mnohem zajímavějším."

Stíny moci: Zrození tribridkyKde žijí příběhy. Začni objevovat