Elisabeth stála uprostřed knihovny a dívala se na své přátele. Atmosféra byla napjatá, ale všichni cítili, že dnešní večer bude rozhodující. Klausovy špehy se jim podařilo odhalit a získali informace o jeho dalším kroku. Plánoval zaútočit na staré sídlo v lese, kde se nacházelo několik významných čarodějů, které chtěl využít pro své záměry.
Damon přistoupil k Elisabeth a položil jí ruku na rameno. "Jsme připraveni?"
Elisabeth přikývla. "Ano, všichni ví, co mají dělat. Teď už jen musíme být rychlí a přesní. Nemůžeme dovolit, aby Klaus získal to, co chce."
Viktor se objevil vedle nich, jeho výraz byl vážný. "Mám dobré zprávy. Naši spojenci z jiných měst dorazili. Máme posily."
Elisabeth se usmála, pocítila příval úlevy. "To je skvělé. Budeme je potřebovat."
Všichni se shromáždili před knihovnou. Mezi nimi byli nejen upíři, ale i čarodějové, vlkodlaci a i lidé, kteří byli ochotni riskovat své životy pro společnou věc. Damon se ujal slova.
"Dnes večer čelíme nebezpečí, které hrozí nejen nám, ale i všem, které milujeme. Klaus je mocný, ale my máme něco, co on nikdy nebude mít - jednotu a odhodlání chránit naše domovy. Společně ho zastavíme."
Dav souhlasně zaburácel. Elisabeth přistoupila k nim a zvedla ruku. "Pojďme na to. Každý z vás má svou roli, a pokud budeme držet při sobě, máme šanci na vítězství. Buďme silní."
Kolona lidí se vydala směrem k lesu, kde se nacházelo staré sídlo. Noční obloha byla temná a nebe se chystalo na bouři. Byla to symbolika, kterou si všichni uvědomovali. Bouře přicházela - jak v přírodě, tak v jejich životě.
Když dorazili k sídlu, všechno bylo tiché. Až příliš tiché. Elisabeth vyslala několik čarodějů, aby zkontrolovali okolí. Náhle se ozval výbuch. Klausova armáda byla blíž, než očekávali.
"Nastavte obranu!" zvolala Elisabeth a všichni se rychle rozprchli do svých pozic.
Klaus se objevil na vrcholu schodiště, jeho přítomnost byla mrazivá. "Elisabeth, věděl jsem, že přijdeš," řekl s úšklebkem.
Elisabeth cítila, jak jí v žilách koluje adrenalin. "Tento boj není jen o nás dvou, Klausi. Je to o budoucnosti všech, kteří tu jsou."
Klaus se zasmál. "Ty stále nechápeš, co je v sázce. Moc, kterou hledám, je nekonečná. Ty a tvoji přátelé nemáte šanci."
"To se teprve uvidí," odpověděla Elisabeth pevně.
Bitva začala. Upíři, čarodějové a vlkodlaci se vrhli do boje s Klausovou armádou. Magie se střetávala s fyzickou silou, kouzla létala vzduchem a vlkodlaci se proměňovali ve své děsivé podoby. Elisabeth viděla, jak její přátelé bojují s odvahou a odhodláním, každý z nich byl připraven položit život za společnou věc.
Damon se postavil Klausovi tváří v tvář. "Tvůj čas skončil," řekl a zaútočil na něj s veškerou silou.
Klaus se však ukázal být silnější, než očekávali. Jeho magická moc byla téměř nevyčerpatelná a jeho vojáci bojovali s neuvěřitelnou zuřivostí. Elisabeth viděla, jak se situace začíná obracet v jejich neprospěch. V tom okamžiku jí došlo, že musí udělat něco nečekaného.
"Viktore!" zvolala. "Je čas."
Viktor přikývl a začal recitovat staré kouzlo. Bylo to nebezpečné, ale bylo to jejich jediná šance. Magická energie se začala hromadit kolem nich, a když Viktor dokončil své zaklínadlo, vypustil obrovskou vlnu energie, která zasáhla Klausovu armádu.
Klaus se zapotácel, jeho moc byla na okamžik narušena. "Ne!" zakřičel.
Elisabeth využila jeho slabosti a zaútočila. S pomocí Damona a jejich spojenců se jim podařilo zasáhnout Klause do srdce. Klaus padl na kolena, jeho výraz byl plný šoku a nevěřícnosti.
"Jak...?" začal, ale než mohl dokončit svou otázku, jeho tělo se rozpadlo na prach.
Bitva byla vyhrána. Klausova armáda se rozprchla v prach a město bylo zachráněno. Elisabeth stála uprostřed bojiště, její srdce bilo rychle, ale pocítila obrovskou úlevu. Konečně měli šanci na klidný život.
Damon k ní přistoupil a objal ji. "Dokázali jsme to," řekl tiše.
Elisabeth přikývla, její oči byly plné slz. "Ano, dokázali. Společně."
Všichni spojenci se shromáždili kolem nich, jejich tváře byly unavené, ale plné naděje. Věděli, že před nimi stojí ještě mnoho výzev, ale byli připraveni čelit jim s odvahou a jednotou.
Elisabeth se podívala na své přátele a usmála se. "Toto je začátek nové éry. Společně můžeme dosáhnout čehokoli."
Bouře ustoupila a noc byla opět klidná. Město se probudilo do nového dne, plného naděje a příslibu lepší budoucnosti.
ČTEŠ
Stíny moci: Zrození tribridky
VampireElisabeth La Fure je osmnáctiletá dívka, která na své narozeniny odhalí svůj skutečný původ jako tribrid - kombinace upíra, čarodějky a vlkodlaka. Její nové schopnosti zahrnují léčení a ovládání upírů, vlkodlaků a lidí. S tímto odhalením se její živ...