Dny po jejich návratu z výpravy na severu byly naplněné intenzivní přípravou. Elisabeth, Damon a Viktor pracovali nepřetržitě na posílení magických ochran města. Do procesu zapojili nejen místní čaroděje, ale i vlkodlaky a lidi, kteří byli ochotní pomoci.
Jednoho večera, zatímco seděli nad mapami a plány, ozvalo se hlasité zaklepání na dveře. Elisabeth vzhlédla a spatřila mladou čarodějku, která vypadala vystrašeně. „Elisabeth, něco se děje v lese u západní hranice. Viděla jsem tam podivné světlo a slyšela zvláštní zvuky. Měli byste se tam podívat.“
Elisabeth rychle přikývla a obrátila se k Viktorovi a Damonovi. „Musíme zjistit, co se tam děje. Může to být součást té nové hrozby.“
Cestou na západní hranici lesa byla noc temná a tichá. Jen občasné zavytí vlka nebo šelestění listí přerušilo jejich pochmurnou cestu. Když dorazili na místo, uviděli v dálce slabé, pulsující světlo, které se zdálo být zdrojem podivných zvuků.
„Buďte opatrní,“ šeptl Viktor. „Neznáme jejich záměry.“
Přistoupili blíž a uviděli skupinu bytostí, které se zdály být zahalené v temných pláštích. Kroužily kolem velkého kamene, na kterém byly vytesané podobné runy, jaké našli na severu. Elisabeth cítila, jak jí mrazí v zádech. Bylo to jako dívat se na temný rituál.
„Musíme to zastavit,“ řekl Damon, jehož oči, i když upíří, byly plné odhodlání. „Nemůžeme dovolit, aby pokračovali.“
Elisabeth přikývla a začala tiše zaříkávat ochranná kouzla, zatímco Viktor a Damon se připravovali na případný střet. Náhle se jeden z temných bytostí otočil a jeho oči zářily červeným světlem.
„Vetřelci!“ zakřičel a ostatní se rychle obrátili k nim.
Boje začaly prudce a rychle. Damon se přeměnil do své upíří podoby a vrhl se na jednoho z útočníků, zatímco Viktor použil svou magii k obraně. Elisabeth se soustředila na rušení rituálu, věděla, že pokud se jí podaří rozbít magický kruh, jejich nepřátelé ztratí svou sílu.
Boje byly zuřivé, ale nakonec se jim podařilo přemoci temné bytosti. Když poslední z nich padl, Elisabeth se vrhla ke kameni a silou své vůle rozbila runy, které tam byly vytesané. Světlo zhaslo a zvuky ustaly.
„To bylo těsné,“ zafuněl Damon, když se vrátil do své normální podoby. „Ale co to bylo za rituál?“
Viktor se zamračil. „Něco starodávného a mocného. Nemyslím si, že jsme viděli poslední z těchto temných sil.“
Elisabeth přikývla. „Musíme být připraveni. Toto je jen začátek.“
Když se vrátili do města, informovali ostatní o tom, co se stalo. Bylo jasné, že hrozba je reálná a že musí být ostražití. Přesto cítili, že jejich jednota je jejich největší síla. Věděli, že ať už přijde jakákoli temnota, společně ji dokáží překonat.
A tak pokračovali ve svých přípravách, s odhodláním čelit neznámému s vírou v jejich spojenectví a sílu. Nevěděli, co budoucnost přinese, ale byli připraveni. Pro ně, pro své město a pro všechno, co vybudovali, byli odhodláni bojovat až do konce.
ČTEŠ
Stíny moci: Zrození tribridky
VampireElisabeth La Fure je osmnáctiletá dívka, která na své narozeniny odhalí svůj skutečný původ jako tribrid - kombinace upíra, čarodějky a vlkodlaka. Její nové schopnosti zahrnují léčení a ovládání upírů, vlkodlaků a lidí. S tímto odhalením se její živ...