Kapitola 15: Výprava do Starobylého Chrámu

7 3 0
                                    


Ráno po událostech v lese bylo město ve stavu pohotovosti. Všichni věděli o boji, který proběhl, a atmosféra byla napjatá. Lidé se shromažďovali na náměstí, diskutovali a spekulovali o tom, co bude dál. Elisabeth, Damon a Viktor měli napilno; koordinovali posílení obran a komunikovali s dalšími spojenci.

Elisabeth seděla u svého stolu v radnici, když do místnosti vstoupil starý čaroděj Alan, který měl široké znalosti o starodávné magii. „Slyšel jsem, že jste narazili na něco neobvyklého,“ začal Alan „Rád bych se podíval na ty runy, o kterých jste mluvili.“

„Děkuji, že jste přišel,“ řekla Elisabeth a ukázala mu náčrtky run, které udělala. „Byly vyryté na kameni, kolem kterého prováděli rituál.“

Alan si prohlédl náčrtky a jeho výraz ztvrdl. „Tyto runy jsou velmi staré a mocné. Pochází z doby, kdy se temná magie volně pohybovala světem. Zdá se, že se někdo pokouší probudit síly, které by měly zůstat pohřbené.“

„Co můžeme dělat?“ zeptala se Elisabeth.

„Musíme najít zdroj této hrozby a zastavit ho,“ odpověděl Alan. „Ale to nebude snadné. Budeme potřebovat více informací a pomoc všech, kteří mají zkušenosti s touto magií.“

Mezitím se Damon a Viktor vydali do knihovny, aby prozkoumali staré záznamy a hledali jakékoli stopy po těchto runách a rituálech. Pracovali celou noc a nakonec objevili zmínku o starodávné kultuře, která používala tyto runy k vyvolávání temných bytostí.

„Podle těchto záznamů,“ začal Viktor, „existuje staré místo, kde se tyto rituály prováděly. Je to hluboko v horách na severu.“

„Musíme se tam vydat,“ řekl Damon rozhodně. „Nemůžeme čekat, až nás zlo najde.“

Elisabeth souhlasila a připravila malou skupinu pro výpravu do hor. Alan se nabídl, že je bude doprovázet, a přibrali také několik zkušených bojovníků z řad vlkodlaků a čarodějů. Cesta byla náročná a nebezpečná, ale byli odhodláni najít zdroj hrozby a zastavit ji jednou provždy.

Po několika dnech putování dorazili do starobylého chrámu, který byl skrytý hluboko v horách. Byl opuštěný, ale stále z něj vyzařovala temná energie. Vstoupili do chrámu a okamžitě cítili, že jsou na správném místě. Stěny byly pokryté runami a ve vzduchu visel pocit neklidu.

„Buďte připraveni,“ zašeptal Alan. „Nikdy nevíme, co nás čeká.“

Postupovali opatrně skrz temné chodby chrámu, až dorazili k velké síni, kde uviděli další skupinu bytostí provádějících rituál. Byli to ti samí, se kterými bojovali v lese, ale tentokrát jich bylo více a byli silnější.

„Musíme je zastavit,“ zašeptala Elisabeth.

„Zaútočíme teď,“ přikývl Damon, který se přeměnil ve svou upíří podobu.

Boje byly zuřivé a neúprosné. Každý z nich bojoval s odhodláním a vírou ve své společenství. Alan použil své hluboké znalosti magie k tomu, aby neutralizoval nejmocnější z kouzel, zatímco Elisabeth, Damon a Viktor se soustředili na poražení nepřátel.

Nakonec se jim podařilo přerušit rituál a zničit chrámové runy. Temné bytosti se rozptýlily a chrám se začal hroutit. „Rychle, musíme odsud pryč!“ zakřičel Viktor.

Vyrazili zpět ke východu a jen tak tak unikli z hroutícího se chrámu. Když se dostali ven, zhluboka si oddychli. „To bylo těsné,“ řekl Damon.

„Ale zvládli jsme to,“ odpověděla Elisabeth. „Zastavili jsme je.“

Alan se usmál. „Byli jste odvážní a stateční. Ale musíme být nadále ostražití. Tato hrozba ještě nemusí být zcela zažehnána.“

Vrátili se do města jako hrdinové, ale s vědomím, že jejich boj ještě není u konce. Měli před sebou mnoho práce, ale věděli, že s jednotou a odhodláním dokážou čelit jakékoli temnotě, která by je ohrozila.

Stíny moci: Zrození tribridkyKde žijí příběhy. Začni objevovat