İhanet Beraberinde İntikamı da getirir.

92 2 0
                                    

Savaş'ın telefonunda gördüğüm mesaj beni çileden çıkartmıştı. Bu şıllık kimdi? ve kocam dediğim adamın bu kadınla ilgisi neydi? Lavobodan hareketlenmeler duyunca hemen telefonu yerine bıraktım. Bu işi tek başıma çözecektim. Lavobadan çıkan Savaş yanıma geldi ve alnıma düşen saçlarımı kulaklarımın arkasına götürdü birer birer. Daha sonra ellerimi tutup koklamaya başladı. Ellerimden kollarıma kollarımdan omzuma ve boynuma geçti... Boynumu koklayıp dudaklarıyla öpmeye başladı. Her ne kadar tahrik olsam da çok kızgındım ona. Resmen ihanet boynumda geziyordu. İçimden acaba ihanet biraz daha bekleyebilir mi dedim? Ama bu yanlış bir düşünceydi. Ve bir kadın asla ihanetine katlanamazdı. Savaş'a '' Dur, yapma lütfen istemiyorum'' dedim. Ben diyene kadar boynumdaki diş ısırıklarını hissedebiliyordum. Ancak Savaş durmadı ısrarla hala morartmaya devam ediyordu. '' Savaş! Lütfen bırak '' dedim. Onu her uyarışımda Savaş'In öpme şiddeti daha da artıyordu ve boynumdan daha aşağılara öpmeye başladı. Savaş'ı itip ''İstemiyorum diyorum neden anlamak istemiyorsun?''dedim. Yüzü düşen Savaş '' Eliz? Hayatım iyi misin? Bir problem mi var mı?'' dedi. Fazla şüphe çekmemek için ''Hayır hayatım,her şey yolunda ben... ben sadece çok yorgunum. Yani çürüyene kadar uyuyabilirim''dedim. Aniden Savaş'ın telefonuna mesaj geldi. O şıllıktan gelebileceğini düşündüm. Savaş komodinin üstündeki telefonuna uzanmaya çalıştı ancak güçlü ve kaslı kolları yetişemedi. Savaş doğrulup telefonu eline aldı.Gelen mesajla birden yüzkalsarı gevşedi. Bence mesaj o şıllıktandı. O kadını bulup kafasına duvarlara sürtüp kıvılcım çıkartacaktım. Savaş' a dönüp '' Hayatım kimdenmiş mesaj'' dedim. Savaş ilk başta duymadı daha sonra kekeleyerek cevap verdi. ''Ihhhm Şey.. Bankadan aşkım. Bu ay ekstreler felan bayağı kabarmış hesap'' dedi. Tabiki de yalandı. Külliyen yalandı. Tabiki de bankadan gelmemişti. Şu an Savaş'ın ağzını kırmamak için kendimi çok zor tutuyordum ancak sakin olmalıydım. İhanet beraberinde İntikamı da getitir.

2 Gün sonra...

İhanet Her zaman İçimizde !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin