4 • BEDBAHT

1 0 0
                                    



Yusuf... korkudan gozlerimi acamiyordum. Ayak sesleri gittikce yaklasiyordu, kalbim gum gum atiyordu. Titremekten duzgun nefes alamiyordum.
Sonunda ses kesilmisti. Gozlerimi yavasca actigim anda birden birinin bana sarildigini hissetmistim. O kimdi? Sapkadan suratini goremiyordum, zaten yeterince karanlikti. Korkudan bir gik agzimdan cikmiyordu.
Bir sure sonra sarilmayi birakti ve alnimizi birlestirdi, nefesi nefesimdeydi.

"Geçti artik. Neden kactin ki?"

Yusuf?

Yusuf'un sesiydi bu. Az once Yusuf-- ADAM MI OLDURDU?! BENIM ICIN?! NE? NELER OLUYORDU.

Cok korkmustum ama birazda cekici gelmisti. Ben kilima zarar gelmesin diye baska kisilerin canini dusunmeden almasi. Ah, ne diyorum ben?! Aklimi kacirdim sanirim.

Belki de bunlar gercek bile degildir. Adamlar bana uyusturucu vermistir ve halüsinasyon goruyorumdur.

Ceketini cikartip bana verdi, soguk ellerimi sicak elleriyle kavradi ve beni arabasina dogru yavasca yurumeye basladi.
"Neden haber vermedin Kagan? Buralari tehlikeli. Alisik degilsin buralara. Buralar benden sorulur. Bu yüzden benim altimdaki bocekler hep kiskanir, sevdiklerime zarar vermeye calisir. (mirildanarak) *Ellerine sende dustun.. onun gibi.. ama ..Seni kurtarabildim..*

Ne dedin? ( Duymustum. Ama yediremedim. Baska birisi mi vardi? Eskiden... Yusuf.. Sen kimsin?)

Kekeledi, "Ah, bir sey yok. Bir sey demedim. Saat cok gec oldu. Seni tek basina birakmak olmaz bu saatte. Yakismaz bana."

"Peki, sen bilirsin." dedim. Birazcik uzulmustum ve sasirmistim.. '..onun gibi..' derken ne demek istedin?

Eve geri donuste pek konusmadik. O yola bakiyordu bense disari. Cidden bir isik bile yoktu. Korkutucu yerler, bir ses bile yoktu. Sadece arabanin o rahatsiz edici titremesi esliginde gelen o sinir bozucu ses.
Bir kac dakika sonra evin onune geldik. Tekrar odasina ciktik.

Yusuf, "Heralde ayni yerde yatmak istemezsin diye dusundum. O yuzden sana bu odayi ayarlattim."

Ayarlatmak? Ne demek oluyor?

Koridorun sonundaki odayi isaret etti, o isaretinden sonra oraya dogru yavas adimlarla ilerledim. Kapiyi yavasca actim ve gayet normal bir yatak odasi beni karsiladi. Temizdi. Yusuftan beklenir bir sey, neyse. Bu son kalisim. En iyisi keyfini cikarayim. Bir daha bulamam.

Arkama dondum, ve birden bire Yusuf dibimde belirmisti. Irkildim.

"Ah, Korkuttuysam kusura bakma bre, kiyafet getirmistim."

Beni yataga itip bi guzel si..... keske, ya da NE DIYORUM BEN??!!!!!!

Yuzum kizarmisti bu hayale.
"A-Ah, tesekkurler!!" diyebildim.

"Sorun yok. iyi geceler."

Kapiyi kapatmistik. Ugh.

Kafami yastiga koydum. Beni rahatsiz eden bir sey vardi.

"...Onun gibi.." deyisi kafamda yankilaniyordu.
O? Kim? Yusuf? Ne demek istiyorsun?

Acaba odada her hangi bir ipucu var midir? Sacmaliyorum... Temizlemistir odayi. Ama.. bakmaktan bir zarar gelmez.

Kafami kaldirdim ve odayi aramaya basladim.
Her yeri, yatagin altini, cekmeceleri, dolabi, yastik kiliflarini, yorgani, kiyafetleri, terlikleri.. Her yere baktim. Ozel banyoya bile! Dolaplarda cekmecelerde hic bir sey bulamiyordum!!!!! Cok sinirlenmistim. O sinirle dolaba bir yumruk gecirdim. Ve.. dolabin ustunden minik bir kutu dustu.

Bu.. sorularimin cevabi miydi? Ooff, Buldum galiba. Egilip o kutuyu aldim. Yavas yavas yataga dogru ilerledim ve yataga oturdum ellerim titriyordu, kararsizdim. Acmali miyim, acmamali miyim? Acmazsam Yusuf'un dedigi ve benim duymamam gereken o cumlenin sirrini cozemem. Acarsamda kendimi saygisizlik yapiyor gibi hissederim.. Bir sure oylece kutuyla bakisarak gecti. Hala kararsizdim. Stresten dudaklarimi isira isira parcalamistim. Nefesim kesilmisti. O Kutunun icinden ne cikacagini bilmedigim icin bir yandan kendimi hazirlamak istiyordum. Derin bir nefes aldim. Kutuyu tam acacakken disaridan bir kapi acilma sesi geldi. Hemen isiklari sondurdum ve kutuyu yastigimin altina koyarak ustune yattim. Gozlerimi kapattım. O kutuyu buldugum lavabonun kapisi acildi. O kapinin sesi digerlerinden farkli oldugu icin anlayabilmistim. Ama bir saniye, butun kapilar ayni sesle aciliyor, onun farki ne? Yoksa gizli bir gecit falan mi?! Ya Yusuf ayaklanip o kutuya bakmak icin kalktiysa? Cok korkmustum. Cok korkuyordum. Korkudan ellerim buz kesmisti tekrardan. Bu cocukla tanistigimdan beri basima cok cok garip seyler geliyordu. Saldiriya ugradim, Simdide bu. ne diyecegimi, dusunecegimi bilmiyordum. Ben boyle dusunurken o banyodan yuksek bir ses geldi. *thud* o neydi? o neydi? o NEYDII??!!! Ya kutuyu bulamadigi icin Yusuf sinirlendiyse, ne ne yapicam!!! Ben--- O ordan ciktiginda kutuyu hemen o eski yerine koyacagi-- Bekle, kutu nereden dustu ki? Ust taraf mi, tavan mi... Aaahhh,,, SIKTIR!!!! Iki turlude ispikliyorum kendimi. Acaba rn iyi secenek o kutuyu buradan goturup baska yerde acmak mi? Sanirim oyle yapacagim. Yavasca kutuyu elime aldim ve kendi kiyafetlerime dogru yonelerek minik cebime koyup fermuarini cektim. Ve uyumaya gittim.

Sabah uyandim. Hic bir sey olmamis gibi davranacaktim. Ama ilk once kutu hala koydugum yerde mi diye bakmam gerekiyordu. Hemen ceketime yoneldim. Baktim, evet. sorun yok.. kutu burda. Ic cektim.

Kapiyi actim ve Yusuf alttan bagiriyordu.
"Kagan!! Gunaydin, kahvalti hazirliyorum alt kata gelirsin."
Ah.... Sanki evliymisiz gibi hissettim bir an. Agzim kulaklarimda elimi kolumu sallaya sallaya alt kata indim ve masaya oturdum. Yusuf, önluk giymis, tam bir malewife. Utanmistim onu o halde gordugumde. Hosuma gitmisti. Bir gun boyle olabilirdik belki, ama tek seferlik degil, HER seferlik. Yaptigi mukemmel yemekleri masaya teker teker koydu ve karsima oturdu.
"Ee, Iyi uyudun mu?"
"Evet. Guzeldi."
.....
"sen?"

"Iyi uyudum bende, sagol." diye cevap verdi, Yusuf.

Yemegi sanki cennette yiyordum. Mukemmeldi, tadi tuzu. Guzel.
"Guzel yapmissin. ellerine saglik."

"Ahahah, sagol Kagan."
devam etti;
" Heralde, bugun gidiyorsun?"

"Sanirim evet."

... Sanirim.

O kutunun icinde ne vardi..?
Istahim kapanmisti stresten. Fakat... hic bir sey yokmus gibi davranmam gerek.

Kahvaltiyi bitirip toparlamasina yardimci oldum ve ona beni evime birakmasini istedim. O da onayladi ve arabasina bindik. Bi' sure sonra evimin onunde indim. Vedalastik. Ceketimin cebinde hala boxeri ve o kutu vardi. Eve gectigimde acacagim...

Ne sakliyorsun Yusuf..?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk HançeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin