18+
Borys-
Od trzech dni byłem już w domu teenz, w szpitalu spędziłem tylko tydzień. Na szczęście nie byłem sam, przez cały czas santia była tuż obok.
Z moim zdrowiem bylo wszystko dobrze.Od mojego powrotu do domu śpimy razem, tak strasznie ja kocham. Odkąd zacząłem temat moich uczuć nie rozmawialiśmy o tym, stwierdziłem ze dam dziewczynie czas. Jednak dużo przeżyła i wiem ze jeśli bedzie gotowa to zrobi kolejny krok, na nic nie naciskam, za bardzo mi na niej zalezy żeby coś zjebac.
Santia-
Pewnego wieczoru leżeliśmy sobie z borysem i oglądaliśmy jakis film.
Tak bardzo chciałam pocałować borysa,pragnęłam go, ale nie wiedziałam czy to odpowiedni czas, czy on tego napewno chce itp wiec sie powstrzymywałam.Oglądaliśmy jakis randomowy film na netflixie, chyba komedie romantyczna.
Leżeliśmy z borysem w piżamach, ja leżałam głową na jego klatce piersiowej a moja ręka obejmowała jego brzuch.
On jedna rękę trzymaj na moich plecach a druga trzymał moja rękę.Film sie zaczynał i były romantyczne, słodkie sceny.
Postanowiłam ze zrobie pierwszy krok wiec położyłam moja nogę niepewnie na nogę borysa, chłopak automatycznie złapał mnie za kolano i podciągnął nogę wyżej.
Teraz moje udo leżało na jego biodrach i wszystkim co było pomiędzy, automatycznie poczułam jak piecze mnie twarz.Oglądaliśmy dalej, Borys zaczal jezdzic delikatnie ręka po moim udzie. Bylo to w chuj przyjemne.
W filmie zaczęły sie pojawiać gorętsze sceny wiec uznałam ze śmiesznie będzie sprawić kłopot brunetowi, wiec włożyłam mu rękę pod koszulkę i zaczęłam jezdzic po całym brzuchu, czułam jak jego mięśnie napinają sie pod wpływem mojego dotyku.
Katem oka widziałam ze chłopak ma rumieńce i uśmiechał sie do mnie podstępnie. Zaczęłam jeździć ręka w dół brzucha az dotknęłam jego spodni, zatrzymałam sie tam gdy nagle poczułam ze ręka borysa z pleców powoli zjeżdża na talie.
Docisnęłam swoje ciało razem z udem do chlopaka i czułam ze jego ręka wędruje niżej.
Moge?-spytal cicho, jego glos lekko drżał.
Tak-odpowiedziałam tak samo cicho.
Nagle poczułam duża dłoń bruneta na moich pośladkach, na początku tylko ja tam położył.
Zaczęłam wędrować palcem po krawędzi jego spodni i poczułam ze brunet zaciska dłoń na moim pośladku.
Poczułam pieczenie w brzuchu, chciałam go więcej.
Nagle w filmie zaczęła lecieć piosenka „haunted-beyonce"
Podniosłam delikatnie głowę spoglądając na bruneta, zaczęłam powoli sie przybliżać patrząc sie na jego piękne usta.
Złapał mnie lekko za brodę i zlaczylismy nasze wargi, po kilku sekundach pocałunek zaczął robic sie bardziej namiętny. Oboje siebie bardzo pragnęliśmy.Czułam jak ręka bruneta ściskała mocniej moje pośladki a druga moje udo, zaczęliśmy bardziej na siebie napierać.
Wkoncu złapał mnie za udo i przeciągnął na siebie, gdy na nim siedziałam patrzyliśmy sobie głęboko w oczy. Polozyl swoje dłonie na mojej talii.
Wszystko wporzadku? Kontynuować?-zapytal.
Tak..- odpowiedziałam.
Wtedy chłopak położył rękę na mojej szyi i znowu nasze usta sie złączyły. Zaczęłam ruszać biodrami a po chwili borys zaczął mna kierować, i nagle ktoś wszedł przez drzwi.
Borys niespodzianka!! Spisz?- zapytała Marcysia wchodząc do pokoju i zapalając światło.
O Boże.. przepraszam już wychodzę- odpowiedziała przerażona gdy nas zobaczyła po czym szybko wyszła z pokoju.
Szybko zeszłam z borysa,a on położył na siebie poduszkę, bylo mi tak glupio. Schowałam twarz w ręce.
Ej nie przejmuj sie, ona ma w to wyjebane- powiedział brunet kladzac mi rękę na glowe.
Podniosłam sie patrząc na bruneta.
Podasz mi wode? Stoi tam na stole- powiedziałam trochę sie śmiejąc
Santia...tak średnio mogę teraz wstać- odpowiedział mi zażenowany brunet trzymając na sobie poduszkę.
O Boże boryga - odpowiedziałam i zaczęłam się troche smiac.
Kurwa czemu akurat dzisiaj mi niespodzianki robi-powiedział chłopak kiwając głową w lewo i prawo.
Powiem jej ze bierzesz prysznic i żeby za pół godziny do ciebie przyszła spokojnie, to ja cie zostawię lece do siebie- mówiłam wstając .
Było cudownie, naprawdę- powiedziałam odwracając sie gdy kierowałam sie w strone drzwi.
Nagle chlopak złapał mnie za nadgarstek i złożył krótkiego ale pełnego miłości buziaka na ustach.
Z toba zawsze jest cudownie, ty jesteś cudowna Santia Kozłowska- powiedział chłopak z pięknym uśmiechem.
Zeszłam do salonu i powiedzialam Marcysi ze borys potrzebuje pol godziny, jego siostra sie tylko zaśmiała i kiwnęła glowa na znak ze rozumie.
Poszłam do łazienki, byłam cala czerwona i miałam rozczochrane włosy.
Stwierdziłam ze musze wziasc gorący prysznic zeby zasnąć.
Położyłam sie juz w łożku i rozmyślałam o tym jak bardzo kocham Borysa Ryskale.
Heeej kochani mam nadzieje ze podobał wam sie taki spicy rozdział, i mam tez nadzieje ze nie jest cringowy. Mam plan na dalsza czesc historii i na jej zakończenie wiec wyczekujcie bayoo❤️
CZYTASZ
I fell in love with your soul..[Santia i borys]
RomanceZaczyna się projekt Teenz, gdzie grupa 7 nastolatków razem zamieszkują i nagrywają odcinki na YouTube. Borys dostrzega w Santii coś wyjątkowego, czy się w sobie zakochają?