❤ časť 1 ❤

9 4 0
                                    

Vojdem do skoro prázdnej kaviarne. Vnútri hrá príjemná hudba, niečo z tohtoročných noviniek. Dá sa to počúvať, aj keď ja som skôr na klasický rock.

„Dobrý deň, prajete si?"

Usmejem sa na čašníčku. Je milá a oči jej žiaria rovnako ako červená nitka, ktorá je na mašličku uviazaná okolo jej drobného malíčku. Jej šťastie je ešte čerstvé. Objednám si a o chvíľu neskôr odchádzam, akonáhle pripraví moju kávu. Nemám čas sa zdržiavať. Cestou do práce premýšľam nad dievčinou z kaviarne a predstavujem si možné scenáre, ako sa so svojou spriaznenou dušou zoznámila.

Bol to zákazník, ktorý jedného dňa prišiel do kaviarne, ich pohľady sa stretli a nitky k sebe našli cestu? Alebo jej nejaký gentleman pridržal nad hlavou dáždnik, keď čakala na zelenú a z neba sa spustil dážď?

„Hej, Yoongi!" zavolá na mňa Namjoon.

Odzdravím ho obyčajným mávnutím ruky. Zlozvyk, ktorého sa neviem zbaviť od doby štúdia v zahraničí.

„Ako?" spýta sa, keď sa k nemu pridám.

„Hm," odpoviem.

Namjoona moje strohé odpovede takto skoro ráno už dávno neprekvapujú, tobôž nie, keď vidí zatiaľ nevypitú kávu v mojej dlani. Rozhovorí sa o nejakom rande, o ktorom by som mal pravdepodobne vedieť. Asi o tom hovoril včera na obedovej prestávke, ale kto vie. Niekedy rozpráva až príliš, niekedy až tak veľmi, že ho musím prestať počúvať.

„Bola milá, ale neviem... a okrem toho, nie je to ta pravá," zdvihne ruku a pokýva malíčkom, na ktorom sa mu hompáľa obyčajná červená nitka, vyblednutá, ako by ju niekto už veľakrát vypral. Je rovnaká ako tá moja. Tichá, nevýrazná a mŕtva. Namjoon s obľubou hovorí, že len spí a nemá rád, keď ju označujem tak morbídne.

„Ty ma už zasa vôbec nepočúvaš," povie Namjoon.

„Prepáč, zamyslel som sa," odpoviem.

„To vidím," zaškerí sa na mňa kolega.


Všetky odtiene červenej (YoonKook)Where stories live. Discover now