"𝑯𝒆𝒑 𝒃𝒊 𝒚𝒂𝒍𝒏𝜾𝒛𝒍𝜾𝒈̆𝜾𝒏 𝒊𝒄̧𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒃𝒖𝒍𝒖𝒓𝒅𝒖𝒎 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒎𝒊,𝒐 𝒚𝒐𝒌 𝒈𝒊𝒃𝒊,𝒗𝒂𝒓𝒌𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒌 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒔𝒂𝒏𝒌𝒊. 𝑺𝒆𝒗𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎,𝒛𝒂𝒎𝒂𝒏𝒍𝒂 𝒔𝒆𝒗𝒊𝒍𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎𝒊 𝒉𝒊𝒔𝒔𝒆𝒕𝒕𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒖 𝒚𝒆𝒓,𝒉𝒆𝒓𝒌𝒆𝒛 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒐 𝒅𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒓 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒊𝒔̧𝒕𝒊 𝒆𝒏 𝒔𝒐𝒏𝒖𝒏𝒅𝒂,𝒆𝒏 𝒔𝒐𝒏𝒖𝒏𝒅𝒂 𝒐 𝒅𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒆𝒄𝒆𝒌𝒕𝒊 𝒐 𝒌𝒂𝒅𝒆𝒓𝒆,𝒐 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕𝒂 𝒃𝒆𝒏𝒊..."
Bir sabah Merkez.
Rıza:Evet çocuklar şu son dosya ne oldu?
Hüsnü:Baba biz çeteyi tespit ettik,ama almamız pek kolay olmayacak gibi duruyor.
Riza:nedenmiş o hüsnü?
Hakan:baba bu çete korunaklı böyle tanıdık olmayan bilinmeyen kimseyle işbirliği yapmıyorlar ve guvenmedikleri kimseyle.
Hüsnü:yani baba anlayacağin bizi operasyon çöp oldu,adamlar çok fazla biz oraya Bi anda girersek içeride olan masum insanları da tehlikeye atarız.
Rıza:o zaman bizde başka bir yolunu buluruz.
Engin:nasıl baba?
Rıza:bu adamlar yalniz kadınlar ile işbirliği yapıyor dediniz dimi.
Hüsnü:evet baba
Rıza:operasyon şu,aramızdan bir kadın polis,zengin,alımlı bir kadın olarak aralarına sızacak,adamlar ile şüphe çekmeden anlaşmaya varacak,daha önce edindiğimiz bulgulara göre de zaten anlaşma yerinden çok fazla olmadıklarını gördük.
Hakan:e baba peki araya kim sızacak?
Riza:Engin,aklında biri var mı?
Engin:var baba,daha önce böyle görevlerde çokça bulunmuş bir kişi var aramızda
Engin Ali'ye bakar
Ali:Ben mi abi?
Mesut:Sen kadın misin olm.
Hüsnü güler.
Rıza:Kim Engin?
Engin:Selin
Selin:anladım müdürüm sanırım ben sızacağım aralarına.
Engin:evet Selin,baba ne dersin burada bu işi Selinden iyi yapacak biri tanımıyorum ben.
Mesut:Ama usta
Rıza:Mesut,biliyorsun ki Selin kendini koruyabilir,birsey olmayacağına emin olabilirsin,dimi Selin?
Selin:evet baba,korkacak birsey yok Mesut'çum merak etme.
Mesut,Selin'e tebessüm eder.
Rıza kalkar,
Riza:hadi bakalım hazırlığı yapın,he bu arada Hüsnü sizde diğerleri ile birlikte araçla dışarıda bekleyeceksiniz,dikkat edin ve Selin tehlikede olduğu anda içeri giriyorsunuz anlaşıldı mı.Hüsnü:anlaşıldı baba anlaşıldı,hadi usta
Selin ilk olarak çıkar,ardından ekip çıkar,Selin arabaya binip evine gitmiştir Mesut onunla konuşmak ister ama Selin çoktan gitmiştir.
1.Bölüm Son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heryerde senin olmak istiyorum.
Fanfiction"𝑴𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎 𝒃𝒖 𝒌𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒔𝒖𝒛 𝒃𝒊r 𝒍𝒂𝒏𝒆𝒕𝒆 𝒔𝒖̈𝒓𝒖̈𝒌𝒍𝒆𝒚𝒆𝒄𝒆𝒌𝒕𝒊,𝒃𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒉𝒂𝒃𝒆𝒓𝒔𝒊𝒛..."