"𝐀𝐬̧𝛊𝐠̆𝛊𝐦 𝐬𝐚𝐧𝐚."

102 7 3
                                    

Görev yeri.

Selin özel bir araç ile mekana getirilir,araçtan indirilir ve içeri girer,otelden içeri girer ve odaya çıkar,odada 2 kadın 3 erkek vardır.

X:Selin Demirci değil mi?
Selin:evet takendisi.
X:otur bakalım şöyle güzel bayan

Hüsnü:bu adam yabancımiydı usta?

Mesut:ne bilim usta Türk diye geçiyor dosyalarda.

Selin oturur. Selin'in üzerinde dinleme cihazı olduğu için bütün ekip onu ve etrafında konuşulanları duyuyordur.
Aynı zamanda Selin'i bir ajan olarak kullanacakları için kulağına kulaklık takmislardir ama kulaklik onların istediği gibi değil Selin'in istediği gibi çalışıyordur.

Selin:eee nerden başlıyoruz.
X:hızlısın bakıyorum
Selin:hiz benim göbek adım.
X:sevdim seni,simdi bu malları tekne ile karşıya geçireceğiz sende bize yardım edeceksin
Selin:tabi ne konuda?
X:bize tekne bulacaksın,hem güvenli hemde hızlı.

Hüsnü mikrofon:Selin adamın suyuna git,yakinlaş ona.

Selin ayağı kalkar ve bacakları iki yana açık olan adamın kucağına oturur.

Selin:hadi ama buraya sadece iş konuşmaya mi geldik,hm?

Mesut:usta napiyosun sen ya.

Hüsnü:işimiz neyse onu yapıyorum usta,sus şu operasyon bitsin ondan sonra diyeceğini dersin.

X:hadi ya öyle mi dersin
Selin:tabi ya neden olmasın?
X:çıkın dışarı siz hadi,beni bu güzel bayan ile yalnız bırakın
Diğerleri:tabi patron

Mesut:Ben oraya geldiğimde seni Bi güzel s*kmezsem varya ne oliyim.
Hüsnü:usta sen niye gerildin ki bu kadar normalde böyle görevleri takmazsın sakin ol biraz
Hakan:evet abi noldu ya Bi anda.
Mesut:öööf size ne be,uğraşamam sizinle işinize bakın.
Hüsnü (sırıtarak):işimize bakıyoruz zaten usta sende işin içindeki kişiye bakıyorsun belli ki.

Selin ellerini adamın göğsüne koyar ve yatağa ittirir,adam yatağa yattığında Selin bacağından operasyon öncesi koyulan sabitlenmiş şırıngayı çıkarır ve adamın boynuna saplar,adam bayılır.

Selin mikrofon:abi bunu hallettim aşağı iniyorum.

Hüsnü:aferim kız,giriyoruz hadi.
Selin:işimdir abi.

Selin aşağı iner tam o sırada ekip içeri girdiğinde çatışma çıkar.
Mesut hemen Selin'in yanına gelir.

Mesut:Selin,iyimisin?
Selin:iyiyim ben mesut iyiyim siz şunları halledin silahım yok benim.
Mesut:silahın yoksa bizde başka türlü koruruz.
Selin:ne?

Mesut Selin'i  karşıdaki duvarla arasına alır.

Mesut:gel buraya.

Mesut Selin'in Bi bacağını tuttuğu gibi kaldırır ve dudaklarına yapışır. Tanınmaması için kafasını sağa doğru çevirir,selini de aynı şekilde.

Çatışma hala devam ediyordur,Selin ellerini mesut'un göğsüne koyar,mesut Bi anda Selinden ayrılır nefes nefese olduğu sırada Selin'in dudaklarına nefes vererek şu cümleleri söyler;

"Seviyorum seni,aşığım sana."

Mesut için seni seviyorum demenin en güzel ve kolay yolu😁.

2.Bölüm Son.

Heryerde senin olmak istiyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin