𝐊𝐮𝐫𝐭𝐮𝐥𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦𝐢𝐲𝐢𝐦 𝐛𝐞𝐧?

85 8 1
                                    

Tam Mesut'un caprazinda olan bir keskin nişancı Selin'e doğru ateş eder ve onu göğsünden vurur. Mesut ne olduğuna anlam veremez koşarak Selin'in yanına gelir.

Mesut:SELİN!
Selin kanlar için yere yığılır
Mesut Selin'in kafasini kaldirip dizine koyar,gözlerinden hafif yaş akar. Hemen Hüsnüleri arar ağlayarak.

Mesut:usta...
Hüsnü:usta,ne oldu?
Mesut:usta,yardım edin Selin vuruldu, keskin nişancı vurdu,usta cabuk gelin ben hastaneye götürüyorum Selin'i.
Hüsnü:NE? Tamam usta tamam hemen geliyoruz hemen
Rıza:Hüsnü, ne oldu?
Hüsnü:Selin baba,vurulmuş.
Rıza:Allah kahretsin,çıkıyoruz hemen,cabuk.
Ekip çıkar hastaneye yola koyulur.

SelMes araç
Mesut Selin'in elini tutar ikisinin de heryeri kan olmuştur.

Mesut:güzelim,dayan güzelim kurtulucaksın,bırakma sakın kendini,sakin Selin sakin.
Hastaneye varırlar.
Selin hemen ameliyata alınır.
Ekip de gelir.
Rıza:Mesut,Mesut nasıl Selin? Nasıl oldu,bisi şöyle Mesut bisey.
Mesut (ağlayarak):bilmiyorum baba bilmiyorum biz arabaya binip merkeze gelecektik Bi anda oldu herşey
Hakan:Abi kim vurdu,neden vurdu.
Mesut:ne bileyim Hakan ne bileyim.
Aradan 3 saat gecer Selin'in ameliyatı hala devam ediyordur
Mesut:niye kimse çıkıp birsey soylemiyor ya NIYE!
Riza:Mesut,sakin ol aslanım sakin.
Mesut:bana sakın ol deme baba deme.
Rıza:biliyorum zor,hepimiz için eminim senin için daha zor,ama böyle yaparak Selin'e yardım etmiş onun yanin olmuş olmazsın.
(Rıza babanın her zamanki özlü ama hiç özlü olmayan sözleri.)
Hemşire çıkar ameliyathaneden
Rıza:Selin komiser nasil,durumu nasıl iyi birsey söyleyin.
Hemşire:göğsünden bir kurşun darbesi giriş yapmış,göğüs kafesine ve akciğere fazlasıyla zarar vermiş,ameliyat birazdan biter,Reşat hoca daha iyi bilgi verecek size,geçmiş olsun.
Mesut:Allah kahretsin,Allah benim belamı versin koruyamadım onu,keşke ben ölseydim de onun kılına zarar gelmeseydi
Hüsnü:usta,usta sakin ol bak belki onarabilecekleri bir yerdir,hemen umutsuzlanma.
Mesut ayağa kalkar ve göz yaşlarını siler.
Mesut:o şerefsizi bulacağım,Selin'e bunu yapan o p*ci bulmazsam bana da mesut demesinler.
Mesut çıkar gider.
Rıza:Hüsnü git şunun peşinden hadi koş.
Hüsnü:tamam baba,of usta of başını belaya sokma bari.
Yarım saatin ardından Selin ameliyattan çıkar ve yoğun bakıma alınır.
Riza:Hakan,Hüsnü yu ara mesutu alıp gelsin cabuk.
Hakan:tabi baba
Hakan:Abi
Hüsnü:ne oldu Hakan gelişme mi var.
Hakan:Selin ameliyattan çıktı abi
Hüsnü:tamam tamam geliyoruz biz
Hüsnü:usta çıkıyoruz hadi
Mesut:o adamı bulmadan kılımı kıpırdatmam
Hüsnü:Selin'in ameliyattan çıktığını duyunca kimildatirsin hadi.
Mesut:Ne! Çıkmış mı nasılmış durumu ne demişler?
Hüsnü:bilmiyorum Reşat hoca konuşmak için bizi bekliyormuş hadi çabuk.

-Hastane,Hüsnü ve Mesut gelmiştir,Aylalar ve Hüsnü çobanın ailesi de gelmiştir-

Mesut:Hocam,hocam bisi söyleyin iyi birsey kurtulacak mi Selin?
Reşat:suanlik iyi birşey söylemek zor
Ayla:yapmayın hocam,kötü mü durumu,çok mu?
Reşat:akciğeri maalesef tamir edemedik,edemezdik de,çok kötüydü,eğer oraya girmeye kalksaydik o an kaybedebilirdik hastayı.
Hüsnü:ne olacak yani şimdi Reşat hocam?
Reşat:bir akciğer değişimine ihtiyacımız var ama.
Riza:Ama ne hocam?
Reşat:Ama uzun bir zamanımız yok,yani eğer akciğer nakli hemen gerçekleştirilmezse nefes alamaması durumundan ya da iç kanamadan hastayı kaybederiz.
Aylin:hocam nefes alamaması durumu derken?
Reşat:biliyorsunuz ki akciğer nefes almamızı sağlayan bir organ,akciğer'in 1 tanesi harap olursa diğerinin çalışması yavaşlar,1 akciğerin degisme durumunda diğerinin de değişmesi gerekiyor.
Mesut:e şimdi yani ne olacak Selin yaşayamayacak mi hocam hiç mi iyi birsey yok.
Reşat:akciğer naklini yaparsak bir sorun olmayacağını düşünüyoruz,ama bu nakli hızlı yapamazsak dediğim gibi kaybedebiliriz hastayı,tekrar geçmiş olsun.
Mesut:Allah kahretsin böyle işi,kızın akcigerini paramparça etmişler,ona birsey olursa ben ne yaparım...
Ayla:bu nakili kim verecek riza,kimden bulacağız.
Rıza:şuanda hiçbirimiz veremeyiz,bu mümkün değil,hayatımıza mâl olur ama Selin... kızım içeride yatıyor ve biz hicbirsey yapamıyoruz.
Hüsnü:hemen organ vakfını arayalım baba orada çıkar belki.
Riza:ara Hüsnü merkeze haber ver sinem de arasın,herkese soyle herkes arasın bugün,yarın herkes bize çalışacak o akciğeri bulacağız hadi.
Ekip çıkar mesut ve tunç hastanededir.
Tunç:baba,ne olacak Selin ablam'a bulamayacaklar mi akciğer?
Mesut:bilmiyorum tunç bilmiyorum,bana soru sorma bilmiyorum.

6.Bölüm Son.
Sizce Selin'e ne olacak?
Iyilesebilecek mi? Mesut Selin'i vuran adamı bulunca ona ne yapacak? Akciğer bulunamazsa Selin ölecek mi?

Heryerde senin olmak istiyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin