Mesut:Ama oynamadan önce ustundekilerden Bi kurtulalım.
Selin:kurtul o zaman.
Mesut Selin'in ustundeki herşeyi çıkarır ve kendi üstünleri de tabiki.
O gece bu gece evet....
Mesut:bekle güzelim geliyorum.
Selin anlam veremez ama yatar pozisyonda bekler.
Mesut gider kapıyı kitler ve geldiğinde kendi odalarının kapısını da kitler.
Mesut:her ihtimale karşı güzelim.+18 okumak istemeyenler gitsin.
Mesut tekrardan Selin'in bacaklarını aralar.
Selin:hemen mi gireceksin?
Mesut:hayır güzelim,önce biraz oyun oynayalım(sırıtır.)
Selin'in vajinasında dilini gezdirir.
Selin yavaş yavaş kendinden geçiyor elleriyle yatağın örtüsünü sıkıyordur.
Bu durum mesut'u daha fazla tatmin etmeye götürür. Yavaş yavaş elleriyle Selin'in göğüslerini sıkıyordur.
Selin:ıhhhmmmm (inleyerek)
Mesut Selin'in vajinasindan göbeğine oradan boyununa çıkar.
Selin adeta Mesut'un altında zevkten kıvranıyordur,bu durum Mesut'u tatmin etmeye daha da götürür,boynundan dudaklarına çıkar ve öpüşmeye başlarlar.
Selin ellerini mesut'un kafasının arkasında gezdiriyor kendini ona bastiriyordur. Mesut Bi eliyle Selin'in bacağını kaldırır. Uzun uzun öpüşmenin ardından, Mesut Selin'in boynunda ve göğsünde tekrardan dudaklarını birleştirir.
Selin:ihmm,ahhhh (inleyerek)
Mesut masanın üzerinde duran kayganlaştırıcı jeli alır hem kendi p*nisine hemde Selin'in vajinasina sürer.
Bi anda Selin'in icine girer Selin hem acıdan hemde zevkten Mesut'un altında kıvranıyordur.
Selin:AAAHHHHHH
Mesut yavaş yavaş gel gitler yapar ve Selin'in altinda kıvranmasını izlerken daha da çok hızlı yapmaya başlar.
Selin:hızlısın
Mesut:sadece sana
Selin kahkaha atar.
Mesut:darsın güzelim
Selin:çok normal hayatım
Mesut:canin yanmıyor değil mi?
Selin:şuanda bunu düşünme bile,(alt dudağını dişleriyle sıkar.)
Tekrar öpüşmeye başlarlar.
Uzun bir öpüşme ve s*x'in ardından ikiside birbirlerine sarılarak uyurlar ve sabah olur.
Selin kalkar mesut'un yanağına bir öpücük kondurur ve duşa girer.
Mesut uyanır,Selin'e seslenir.
Mesut:SELIIIN
Selin duymaz. Mesut odadan çıkınca su sesi geldiğinden Selin'in duşa girdiğini anlar,üstüne birşeyler giyer ve duşa girmeden önce kahvaltı hazırlar,sofrayı kurar ve o sırada selin çıkar.
Selin:ooo ellerine sağlık valla
Mesut:ben bi duşa gireyim sonra da birlikte kahvaltı yapalım güzelim bekle 10 dakikaya çıkıyorum.
Selin tebessüm eder ve odaya giyinmeye gider.
Gelir ve sofraya oturur,Mesut gelene kadar telefonuyla oyalanir,8 cevapsız arama vardır.
Selin:Allah Allah,ben nasıl duymadım telefonu ya,üstelik uyanıktımda
Gelen aramalar: Hüsnü abi X3, Rıza Baba X1, Hakan X2, Sinem X2.
Selin Hüsnü'yü geri arar.
Selin:Alo abi
Hüsnü:kızım nerdesin sen ya.
Selin:abi kusura bakma duymamışım vallahi.
Hüsnü:neyse tamam tamam acil bir durum vardı da delal'in dosyası en son sendeydi ya nereye koydun diyecektim de bulduk zaten.
Selin:tamam da acil durum ne abi.
Hüsnü:boşver ya biz hallettik zaten,e siz naptiniz.
Selin:hiç abi ne yapalım bizde-
Mesut:hayatım geldim.
Hüsnü arkada poğaça yerken mesut'un dediğini duyar,öksürür.
Hüsnü:neeyy,hayatım mi?
Selin (sessizce telefony işaretederek): Hüsnü abi
Mesut:hay anasını ya of.
Hüsnü:ben yanlış mı duydum yoksa mesut sana hayatım dedi.
Mesut(bağırarak): evet usta doğru duydun güzeller güzelim ile şimdi kahvaltı yapicaz.
Hüsnü:oooo hadi bakalım siz merkeze gelinde o zaman görüşücez,hadi bakalım görüşürüz Selin'cim hadi bay.
Selin:görüşürüz abi görüşürüz.
Mesut:bunlar da ne meraklı bizim anasını satayım bizi köşeye sıkıştırmaya.
Selin:neyse ne yapalım bosver hadi kahvaltını et.
Mesut:şşt
Selin:he noldu
Mesut:sahile gidelim mi,otururuz,birşeyler içeriz.
Selin:ya olur da,akşam daha güzel olmaz mı,bişeyler içmek falan
Mesut(düşünür):evet aslında haklısın o zaman aklımda çok güzel bir plan var onuSelMez kahvaltı eder bitirirler,Mesut sofrayı toplarken Selin'de yatak odasındaki çarşafları makineye atar ve yenilerini serer.
10.Bölüm Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heryerde senin olmak istiyorum.
Fanfic"𝑴𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎 𝒃𝒖 𝒌𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒏𝒔𝒖𝒛 𝒃𝒊r 𝒍𝒂𝒏𝒆𝒕𝒆 𝒔𝒖̈𝒓𝒖̈𝒌𝒍𝒆𝒚𝒆𝒄𝒆𝒌𝒕𝒊,𝒃𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒉𝒂𝒃𝒆𝒓𝒔𝒊𝒛..."