Էտ ամենը ահավոր շոկ էր բոլորիս համար...իսկ հետագայում պարզվեց նաև, որ ամեն ինչի հետևում Արմանն ա կանգնած էղել իհարկե ոչ դիտավորյալ...💔
Բուժքույրը սիրահարված ա էղել Սմբատ ձյաձյային, բայց մերժված լինելու պատճառով որոշեց վրեժ լուծել ու էն էլ էն տեսակ վրեժ, որի մասին խոսել ու մտածել անգամ չի լինում...էտ աստիճան չարացած...✋ ԻՆՉԵՒԷ...
Դնթ անալիզների արդյունքում վերջնական բոլորս համոզվեցինք, որ Արմանն ու Արտակը եղբայրներ են։ Իսկ Նարինեի ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՄԸ..💔😂դե իհարկե դա էլ էր պլանավորած...
Բայց բարին հաղթեց, ամեն ինչ հաղթահարվեց ու հիմա մենք հանգիստ ապրում ենք։
Ես դեռ շարունակում եմ մնալ Արտակենց տանը, իհարկե առանձին սենյակներում ենք քնում, բայց դե Արտակին ամեն օր համոզում եմ, որ դեռ շուտ ա ու որ իրեն ազատություն չտա😂❤️շատ անհամբեր ա հա......
Դե իմացաք ինչեր էղան...հորս արև լուրջ եմ ասում սենց դեպքերի զարգացում ես հլը չէի սպասում.. խոսքի շոկ չի բա ինչ ա😳30 տարի հետո մեկ էլ հոպ իմանում ես որ հարազատ ախպեր ունես, ու ամենացավոտը էն ա որ էսքան վախտ իմ դժբախտությունների պատճառը հենց ինքն ա էղե... բայց իրա ուղեղը կերել էին, թույնել էին մի այլ կարգի, դրա համար է Իրան մեղադրելու չի...դնթ բան սաղ արվավ ու հմի համերաշխ աբրում ենք առանց խնդիրների...
Էմիլիս մեր տունն ա, արաաա բայց սաղ օրը որ աշկիս դեմն ա ինձ հազիվ եմ զսպում😂😍 ուզում եմ Իրան մի այլ կարգի...մի օր է մի էրկու բաժակ խմած կլնեմ չեմ դիմանա ու....ոբշմ լավ է էս կյանք չի😂 բայց ձև չկա, մյուս ամիս ամուսնանում ենք, էլ դիմանալու չի իյա😂❤️......
Բարի օր սաղին։ Արմանն եմ' 32 տարեկան յեքա բիձա 😂😎դե հիմնականում էտքան ասելու բան է չկա, սովորած ավարտած եմ, անցյալի մասին ինձ թվում ա խոսալու կարիք չկա։ Հմի աբրում եմ իմ իսկական ընտանիքի հետ։ Հա ես ներեցի իրանց, որտև իրանք էլ են խաբված էղե տարիներ շարունակ ոնց որ ես.... առանց էն է մի կյանք ենք աբրում, պետ չէր նեղացած մնալ...❤️ բնականոն հունով սաղ էթում ա, մնում ա մի հատ լավ աղջիկ ճարեմ😂թե չէ տունը մնացինք արա...
...
Հերթական կիրակին էր, բոլորը տանն էին❤️ իրականում էնքան հաճելի ա երբ բոլորը տանն են լինում։ Սմբատ ձյաձյան Արտակի ու Արմանի հետ դրսում էին, խորոված էին անում, ես ու Սիլվա ծյոծյան էլ խոհանոցում գործ էինք անում..
- Բալես❤️
- Հա մամ ջան❤️🤭(դժվար բայց ստացվեց առաջին անգամ տենց դիմել)
- Ինչ😍
- Մամ ջան 🤭
- Վայ իմ աղջիկ 😍 գիտես ինչքան էի սպասել էս օրվան
- 🤭❤️
- Իմ սիրուն աղջիկ ❤️ ասում եմ արդեն արժի մտածել հարսանիքի մասին հը՞
- Արտակն էլ ա ամեն օր ասում 🤭
- Ճիշտ էլ անում ա, վերջապես տատիկ պապիկ դառնանք🤭❤️դե շատ ենք ուզում էլի
- 🤭😁դեե
- Ջաննն❤️լավ դրա մասին սեղանի մոտ կխոսենք բոլորով, հիմա էս հացը տար դուրս խորովածի համար բալես
- Հա մամ ջան ❤️Հացը ձեռքս գնացի դուրս, Արտակը ինչպես միշտ իր ոճի մեջ էր😍😂 վերնաշապիկ չկար հագին, մենակ թեթև մայկա էր հագին, որն էլ լինի ջուր էր....իսկ ես ամեն անգամ իրեն էդպես տեսնելուց ուղղակի խենթանում եմ😍....
YOU ARE READING
ՍԵՐՆ ՕԼԻԳԱՐԽԻ ԳՐՊԱՆՈՒՄ (LOVE IN THE OLIGARCH'S POCKET)
RomanceՀարստությունը դեռ փողը չէ....իսկ երջանկությունը դեռ սերը չէ....🧡💲