Elimdeki kitabı okurken bir taraftan da altını çizmek ve notlar tutmak için kullandığım kalemi dişlerimin arasında eziyordum.Normalde tarih kitabını elime aldığımdan beş dakikadan fazla okuyamazken bu kitabı nerdeyse yarılamıştım. Kitap mı beni sürüklüyordu mavi gözlü verdiği için mi okuyordum emin değildim.
Aklıma gelen fikirle telefonumu elime aldım mağazadaki kızlarla kurduğumuz mesaj grubuna girip nazlıya mesaj attım.
Mağranın Prensesleri
Umay: Nazlıııu
Umay: Dünkü çocuk bugün gelirse bana haber et
Umay: Adam*Nazlı: Oki aşk djjdndjd
Feyza: Dünkü adam kim ayol
Nazlı: Dün umaya biri kitap hediye etti
Feyza: Şakaaa
Feyza: Nası biriUmay: Çok yakışıklı
Umay: Arklar ben bu adamı metrobüste görmüştüm ayağına vurmuştum yanlışlıkla sonra hoop mağazada karşılaştık.Feyza: Ohaa tesadüfe bakk
Umay: İnş yine gelir
Feyza: İnş kanka
Ben yarı zamanlı çalıştığım için her gün iş yerinde olmuyordum ve ben yokken mağazaya gelirse haberim olsun istemiştim.
Telefonun ekranı karartıp kitabıma geri döndüm. İsmini hala bilmediğim adamı bu kadar düşünmemeliydim belki de. Kafamı iki yana sallayıp kitabı masamın üzerine bıraktım. Onunla tekrar karışlaşmak istiyordum.
Telefona gelen bildirim sesi ile bildirim panelini kontrol ettim.
Mehmet abi: Napıyorsun
Umay: Kitap okuyorum sen?
Mehmet abi: Ders çalış ders bırak kitabı neyi
Umay: Çalışıcaaammm of
Umay: Sen napıyorsunMehmet abi: Ofisteyim napiyim
Umay: Çaliş bana para gitir caniim
Mehmet abi: Çaliş kazan canim
Umay: Kırıldım
Mehmet abi: Ağla
Umay: 😡😡
Mesajlaşmaya kapatırken sırıtıyordum alem adamdı cidden. İyi bir arkadaştı benim için.
"Umay, mutfağa gel!" Annemin seslenmesi ile mutfağa geçtim. Ocağın başında tencereden kepçeyle aldığı aşureyi taslara koyuyordu.
"Anniş aşure mi yaptın?" En sevdiğim tatlıydı aşure.
"Komşulara dağıtta gel hadi sonra da sen ye." Kafamla onu onaylayıp pijamalarıma aldırmadan kapının önüne çıktım arkamdan annem aşurelerin olduğu tepsiyle geldi.
"Dikkat et düşme merdivenden he." Annemin uyarısıyla kafamı salladım ve dikkatli bir şekilde merdivenlerden indim.
Alt komşumuz olan babamın kuzeninin zilini çaldım. Kızı Büşra açmıştı kapıyı.
"Merhaba Umay abla."
"Merhaba, annem gönderdi." Diyerek tepsiyi ona uzattım. Tepsinin içinden bir kase aldığında geri çekmeden bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEKPARE
RomanceGözlerimden yaşlar akarken kapının önünde onu gördüm. Kendinden emin yürüyüşüyle karakolun içine girdi. Elimle göz yaşlarımı sildim hemen. Beni görünce yüzündeki sert bakışlar yumuşamıştı, hızlı adımlarla yanıma geldi. "Üzülme daha fazla, kimse can...