hasss karıstım mı ben

233 10 4
                                    

"Lan ben bu matematik hocasını öldürcem lan"

Evet suan mert ve yusufla matematik hocasına sövüyoruz ya ne ya çok zor ödevler veriyor"sana katılıyorum mert askom"dedi yusuf"lan utku biser de lan bana yavsıyor piç"dedi"lan ne yavsıyorsun neyse ben o hacanın tahh neyse hadi geldik yarın görüsüyüz beyler"dedim"ne çabuk geldik otobüs durağına neyse grubda haberlesiriz çumartesi günü ne yapcağımıza"dedi yusuf tamam dedik ve onlar gitti bende otobüsü bekledim.

Otobüş gelince direk bindim ve boş yere oturdum yarım saat sonra bir hamile kadın ve yaşlı bir teyze geldi teyze son boş yere oturdu kadına baktığımda bana çok benziyordu ama yer versem iyi olur"buyrun ablam siz geçin"dedim ve kalktım"teşekkürler evladım ne gerek vardı"dedi ve oturdu"ablam hamilesiniz ve oturmanız gerek"dedi ve o da teşekkür edip yanağımdan öptü gideceğim yere kadar konustuk"ablam kendinize iyi bakın ben iniyorum" dedim ve abları öptüp hemen indim ve eve girdim ama girmez olardım ne bu ses"LAN BU GERİZEKALILAR NE DİYORLAR LAN"dedi"ne oluyor baba neden sinirlisin"dedim

"Lan mal neden babana baba dedin saten sinirli"

"Haklısın iç ses"

Bana sinirli sinirli bakıyordu ve bana ilkkez kızmadan sakin bir sesle"beni bugün doğduğun hastaneden aradılar ve karıstığını dediler ondan simdi gidiyoruz"dedi daha ne olduğunu anlaramadan kendimi arabada buldum.

Hastanere geldiğimizde içimde kötü bir hiş var saten iğneden korkuyorudum ne olacak simdi içere girdiğimizde doktor konusmara başladı"bozdağı aileside geldiğine göre açıklara bilirim 16.09.2007 yılınca iki tane doğum olmus biri bozdağı ailesinden diğeride korkamaz ailesinden kisaca simdi babalardan ve çocuklardan kan alcaz hazırsanız gecelim"tam ben konusacakken kapı çaldı ve içere bir tane kadın ve kız geldi kadın ve kız karsıda ki kadının yanına geldi bir dakika lan bu otobüste ki kadın"merhaba anne demiz haber verdi gelek dedik iremle"dedi saten herser hızlıca oldu sıra bana gelince"utku sıra sende"dedi doktor abi dedi tam sedrere gidiyordum ki babam kolumdan tutup"sakın yaraları gösterme"dedi ve kolumu bıraktı canım çok yandı hemen sedrere oturdum ve kolumu açtım ama iğnere bakmadım ve işinin bitmesini bekledim iğne derime batınca gözümden yaşlar aktı ama caktırmadım birden elemi biri tuttu tutan kisire baktığımda yer bediğim bayandı is bitince hemen okul cantama gittim ama allah kahretmesin ki ilaçım bitmisti"sey baba hastane içinde dolasa bilirmirim"dedim"ne halin varsa gör"dedi ben hemen çıktım bu arada sonuclar yarım saate çıkacakmış hemen danısmara gelip"merhaba abla doktor ayse akpınar odasında mı"dedim" odasında ufaklık ama noldu"dedi"sey astım ilacım bittide yanımda da yoktu ondan isticektim"dedim teşekkür edip ayse ablanın yanına geldim ve olan biten herseri anlattım ve ilacımıda verdi"ablam yemek yiyorsun dimi"dedi ama yiyemiyordum"evet yiyom abla"dedim ve teşekkür edip hemen yan odara gittim sonuclar açıklancak çünkü"utkuda geldiğine göre açıklara bilirim"dedi"cem bozdağı ile yusuf korkaz arasında kan bağı bulunmaktatır.çağrı korkmaz ile utku emir bozdağı ile kan bağı bulunmaktatır hastanemiz adına özür dileriz"dedi"yasasın be babammm" direrek gitti babamın yanına"herkes kendi çocuğunu alsın"dedi ve gittiler simdi n'olacak lan karıstım ve doktor olan kisi bana öldürçek gibi bakıyor olan birden midem bulandı ama çaktırmadım"oğlum"dire bana sarıldı"s.sizi hatırladım otobüsterdim eve gidiyordum yer vermistim" dedim" evet annecim"dedi ve ekledi"kendim istedim binmek"dedi ve yanağımdan tekrar öptü"babam hadi evimize gidek"dedi çağrı bey"bilmiyorum efendim herser üst üste geldi"dedim.

Simdi eski evde ki eşyalarımı almış onların eve gidiyorduk.

Eve gelir gelmeze hemen aysima hanıma dünüp"şey aysima hanım odama çıkıp dinlene bilirmirim uykum varda uyanınca yarın ki sınav için çalışmam gerek"dedim çünkü evde ki herkes beni öldürçek gibi bakıyordu"tabi anneçim umut oğlum ikizine odasını gösterirmisin annecim"dedi"bir o benim ikizim filan diğil iki sadece sen istedin diğe göstercem anne"dedi ne ikiz mi ikizim erkek mi nerse onu takip ettim asansöre geldiğimizde bekledik kapı açılınca 2 baştı ve bekledik. Kapı açılınca indik ve bir kapının önüne geldik"burası odan ama bana bak sakın annem,babam ve diğerlerine zarar versen seni gebertirim anladım mı"dedi ve gitti hiç umrumda diğil bilirmusun alıskınım nerse hemen odara bakmadan kendimi yatağa attım ve kendimi zifiri karanlığa bıraktım.

Heyuu merhaba arkadaşlar ben geldim biliyorsunuz ki Wattpad erisim engeli yedi ondan herkes vbn ile giyoru umarım erisim engeli kalkar aminnm🤲

Sence ikizi ve abileri hatta diğerleri onu sevecek mi?

İkizi ona nasıl davrancak?

Abileri çocuklarını ona elletcek mi.

utku emir(gerçek ailem_erkek versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin