zorbalık

193 16 11
                                    

Sabah birisinin bana seslenmesi ile uyandım"ya amca uyan"bu kim ve bana neden amca diyor"merhaba ufaklık sen kimsin"dedim"ben irem herkes seni bekliyor hadi gel gidek"dedi yaa ama ben onu yerim"tamam canım hadi sen git annenlerin yanına bende geliyorum"dedim o gidince hemen kıyafet bakmara başladım bugün matematik sınavı var ve okula sevil gide biliyoruz yani bazıları gide biliyor istiren giymere biliyor giyindikten sonra çantamı da alıp aşağı indim

Sabah birisinin bana seslenmesi ile uyandım"ya amca uyan"bu kim ve bana neden amca diyor"merhaba ufaklık sen kimsin"dedim"ben irem herkes seni bekliyor hadi gel gidek"dedi yaa ama ben onu yerim"tamam canım hadi sen git annenlerin yanına bende geli...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle hayal edin

Aşağı indiğimde herkes bana öldürecek gibi bakıyordu"günaydın"dedim ve tek boş yer olan umut ve bir tane kızın yanı boştu oturdum"herkese afiret olsun" dedi ve yemeğe başladım istahım yok ama biserler yemek zorundarım ondan iki tane zeytin bir tane peynir ve  yarım bir yumurta aldım ve yedim ama midem bulanıyordu ondan hepsini yiyemedim"şey size afiyet olsun benim gitmem gerek okula en sevdiğim dersten matematikten sınav olcazda"dedim" olmaz annecim hemen ye bakim hem birde yine sayısalcı var çağatay abin ve nur ablan gibisin he"dedi"sey yemesem aysima hanım"dedim hanım dedim dire üzüldü ama hemen alısamam ki"eminmisin annecim"dedi basımı sallahdım"tamam ablanlarla git o zaman olur mu"dedi nur olan kisi"annem merak etme minik kardesim bize emanet"dedi birden telefonum çaldı baktığımda mert'ti"efendim mert"dedim"lan bu yusuf ikide bir bana yavsiyur nerse geliyormusun okula"dedi bende evet dedim ve kapattım"kimdi babacım"dedi biyo baba"mert dire bir arkadaşım gitsem iyi olur"dedim ve hemen çantamı alıp kusarak gittim.

Yazardan

Utku gidince"kesin biser saklıyor gerizekalı"dedi umut"hadi yiyin yemeğinizi bakim ve ikizin ile iyi konus"dedi aysima hanım"dedi"evet bence ön yargılı olmarın"dedi çağatay"anne ben bırakıyım utkuru haftara pazarteside bizim okula alırız"dedi ve kalktı çağatay.

Utkudan devam ke

Nerde kaldılar ya okula geç kalcam"merhaba abicim"birden irkildim arkama baktığımda adının çağatay olduğunu öğrendiğim kisi geldi ve diğerleri"m.merhaba"dedim"hadi bakalım gidelim seni ben bırakacağım" dedi"p.peki efendim" dedim "lan ne efendisi abi de abi"dedi"p.peki a.abi"dedim ve birden dondu"lan abi dedii"dedi yanlış biser mi
dedim ki simdi""s.sey yanlış biser mi dedim"ama hemen endise içinde" h.hayır abim sadece abi dedin ya çok mutlu oldum"dedi bende hemen gülümsedim.

Yarım saat sonra okula gelmistim"abim iyi dersler sakın kavga etme tamamı"dedi"tamam abi"dedim ve indim hemen sınıfa gidip yerime oturdum ve hoca gelene kadar sınava çalıştık bizim mallarla.

Yarım saat sonra hoca geldi ve ayağa kalktım"utku evladım öğretmenler odasından benim çantamı getirmisin?"dedi"tabiki de getirim melek hocam"dedim ve hemen yanda ki öğretmenler odasına gidip melek hocanın adı yazan yeri aradım he buldum hemen çantasını alıp sınıfa gitmere başladım birden telefonu çaldı hemen kapırı çalıp girdim"hocam sınıfa gelirken telefonunuz çaldı"dedim ve çantasını verip yerime oturdum" teşekkürler utkucum simdi herkes sadece kalem ve silgisini çıkarsın baska biser çıkmasın"dedi ve dediğini yaptık"arkadaşlar zil çalana kadar sınava devam ede bilirsiniz zil çalınca toplacam"dedi ve kağıtları dağıtmara başladı.

Zil çalmasına 15 dakika kala son sorumuda yapıp hocanın yanına gidip"hocam ben bitirdim"dedim ve teslim ettim sabahdan beri midem bulanıyordu"aferin utku sana"dedi"sey hocam zile az kaldı ben bir lavobora gide bilirmirim"dedim"tabi ki gide bilirsin utku iyi diğilsen aileni ararım"dedi"hayır iyim hocam sey hocam tenefüste sizle özel konusa bilirmirim"dedim"tabi utku simdi hadi git isini hallet"dedi bende hemen gittim.

Tenefüste

Tenefüs olmustu ve hoca ile bahcede konusuyorduk"sey hocam dün okul çıkısı eve gittiğimde"dedim ve hepsini anlattım"anlaracağınız ben korkmaz ailesinin oğlumusum ama çağatay abi ve nur abla beni seviyor ama ikizim umut ve diğer abimler beni sevmiyor annem tekrar hamile ve kesin yeni kardesimi de sevdirmicekler artı olarak yeğenlerimi de"dedim"senin adına üzüldüm utkucum biser olursa anlata bilirsin tamam mı? Simdi git arkadaşların ile oyna hadi zil çalcak simdi"dedi ve yanağımdan öpüp gitti. Bende hemen yukara çıkıp astım ilaçımı içicektim ama okulun zorbası emir bana vurdu ve yere düstüm"vay üvey evlatta gelmis ne yapsak ki simdi"dedi ve bana vurmara başladılar.

Kaç saat oldu bilmiyorum ama mert,yusuf ve matematik hocamız melike hoca geldi"emir hemen müdürün odasına çabuk çocuklar sizde hemen arkadaşınıze revire götürün hadi"dedi.

Kaç saat oldu bilmiyorum ama.iyi hissetmiyorum acaba umut benim için endiselenmismidir? Acaba hissetmismidir acı cektiğimi?.

Heyuuuu merhaba arkadaşlar ben geldim nasılsınız iyimisiniz umarım Wattpad açılır en kısa zamanda ve bu sever or ve yorum sınırı yapcam sizi çok seviyorum.

Oy:10 ve yorumda:10 o zaman yeni bölüm gelecek

Sence hissetmismidir umut?

utku emir(gerçek ailem_erkek versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin