Hihihi en sevdiğiniz yazarınız olarak oy ve yorum sınırı dolmadan yeni bölüm atmak istedim sizi çok seviyorum
Utku 2 yasındarken
Baba yapma desem de devam ediyordu dövmeye neden mi ben ikizime küfür etmisim ama etmedim ki oyun oyniyalım mı dedim sadece ama hemen gidip babama yalan attı"bağırma mal çocuk bidaha bağırsan çok pis döverim anladın mı beni?"dedi"e evet an anladım babacım"dedim ve bidaha dövüp çıkıp gitmisti.
Okuldan erken çıkmıştım izin aldım tam bahçere girmistim ki herkes bahçede öğlen yemeği yiyordu umut hemen"ben utkuru istemiyorum bugün odamdarken hissettim kesin kavga etmistir gerizekalı"ablam düzgün konus onla"dedi nur abla"evet abim"dedi dağatay abi"evet çocuklar babanızla sizi uyarmaktan bık_"sözü kesildi beni fark etti ve çığlık attı"aaaaaaa utku noldu sana oğlum"dedi ne dicem okulda mı oldu desem hemen yanına gelip tam konusacakken"kesin kavga etmistir okulda ve uzaklastırma almıstır" dedi"aslınta tam tersi siz kendi okulunuzda çok güzel eğlenirken ben hep zorbalık gördüm bugünde emir dire bir oğlan bana üver çocuk dedi ben sadece nerden biliyorsun dedim ama biser dememe kalmadan vurmara başladı öğlen tenefüsü bitmesine yakın öğrenciler melek hocarı çağırdı emir müdüre giderken arkadaşlarım mert ve yusuf revire kadar eslik etti sonrada okuldan izin alıp eve geldim simdi izninizle odama çıkıp yatmak istiyorum"dedim ve tam gidiyordum ki"çağatay hemen o okula gidip müdürle konuş artık utku bizim okula gidicek ikizi ile aynı hemde simdi hemen git"dedi çağatay abi hemen yanıma gelip"abim canın açıyorsa demir abin baksın olur mu ben hemen gelcem"dedi"g gere_"sözüm yarıda kalmıstı çünkü hem nefes alamıyorum hemde midem bulanıyordu hemen tuvalete kostum ve kuşmara başladım midem çocuk kötüdü gözlerim kararıyordu bayılmadan önce son doyduğum ses"abim hayır"dedi çağatay abi sonrası zifiri karanlıktı.
Çağatay'dan(3 abi)
Utku birden rahatsızlanınca tüm aile kalktık onlarda korktu belli ama belli etmediler hemen kusarak pesinden gettim ve hemen tam yanına gidicekken utkunun gözlerinin kaydığını fark ettim abim iyimisin dedim ve tahmin ettiğim gibi oldu hemen basını vurmadan gidip tuttum"abim kendine gel lütfen"dedim ve atesi olup olmadığına baktım çebinden biser düstü baktığımda bunun aslım ilacı olduğunu fark ettim"demirrr abi yardım ett kriz geciyor herhalde astım hastası"dedim demir abim gelince muane etti"baba hemen ambulansı ara bu sadece astımla ilgili diğil gibi biserden süpheleniyorum hemen"dedi.
Bir kaç saat sonra hastanere geldik bizim hastanere geldik maalesef en yakın yer bu hastanedi çünkü
Sonunda dokdur çıkmıştı"utku beyin yakınları"dedi"biziz"dedi babam"maalesef oğlunuzde tömür var ondan kalmadı hem astım hastası hemde midesinde rahatsızlık var sanırım mide rahatsızlığı ve beyninde tömür olduğunu bilmiyor çünkü ilaç almamış"dedi"ne deysin abi sen"dedi annem"abicim doğru duydum maalesef hey ay ilaç almak için gelmesi gerek hastanere"dedi"p peki"dedik"uyaninca gide bilirsiniz verdiğim ilaçlarıda düzenli olarak kollansın ve arada sanırım o aile yeğenime şiddet uyguluyorlar morartılar,yanıklar kalbine yakın yerde demir yanıği vb vardı ablam sende dikkat et tamamı hem kendine hemde yeğenime"dedi.
O o aile benim kardesime nerler yapmış"ben gidiyorum ve o ailere haddini bildircem"dedim tam gidiyordum ki"oğlum sakin ol kardesin uyansın eve gidelim halletcez ama simdi diğil kardesin iyilesin ve annen doğum yapsın hepsini halletcez ama simdi diğil"dedi babam"simdi ilk işimiz minik oğlumu mutlu etmek"dedi nurla bana bakıp"sizde gidin pisman olun ama sakın oğluma yaklasmarın o sizi affedine kadar haddinizi astınız çünkü"dedi babam"b baba b ben bilerek yapmadık gercekten özür dilerim bundan sonra ikizime iyi davrancam"dedi umut "merhaba dostu_"sözü kesildi akif abinin"baba disiplin yedim"dedi"emir yine kime zorbalık ettin haddiniz astın cezalısın"dedi"ama baba utku beyin üver evlat olduğunu öğrendim ve onu biraz sinirlendirdim"dedi ben hemen atlarıp"yalan atma emir utku bize herseri anlattı"dedim ve babasına herseri anlattım"senden utanıyorum emir dedi"diğer abileri affeder mi bilmiyorum çünkü onlar çok konusmadı.
Utkudan devam ke
Kendime yavaş yavaş geldiğimde sesler netlesiyordu"baba utku ne zaman uyancak"demisti nur abla en son midem bulanmıstı lavobora gidip kusmustuk s sonra da bayılmıstı. Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda herkes bana bakıyordu"utkum emirim uyandın" hemen gelip bana sarıldı ve her yerimi öptü biliyorum çok erken ama ben bu kadında gerçek anne kokusunu hissettim"annem iyimisin"s su"dedim birisi bana yardım edip su içmeme yardım etti kim olduğuna baktığımda azad abi di"abim iyimisin bizi korkuttun"a abim mi"i iyim"dedim ben"merak etme arkadaşlarına haber verdik hastaneden çıkanca seni ziyarete gelcekler"dedi saçımdan öptü çok açıktım ama hala midem bulanıyordu bide sıkıldım annemle babama desem mi"sey anne baba ben çok şıkıldım eve gitsek saten yarın okul var ve biyoloji den sınav olacaz ve o dersin hocası çok sinirli biri biser yapsak hemen bizim sözlümüze 0 verip okulda bırakıyor "dedim az kalsın basıma gelcekti o hoca yüzünden annem ve babama baktığımda donmustular"oğlum benim"dediler ve tekrar sarıldılar kapı çaldığında içere diğerleri girdi"kuzum iyimisin ben demir abinin karısırım buda kızımız irem"dedi irem ismini her doyduğumda irkilsemde her irem isimli kız aynı diğildir"merhaba ufaklık"dedim ve yanına geldi"amca biz çok korktuk sana biser oldu diğe"dedi irem"irem kuzum merak etme ama cidden sıkıldım"dedim isran ederek"tamam canım oğlum demir abin simdi gelir o ne derse onu yapacaz"dedi bende basımı sallahdım telefonum çalmara başladı yusuf arıyordu"efendim yusufi"dedim"lan nerse umay var ya"dedi s sevdiğim kızdı"evet noldu umaya" herkes bizi dinliyordu"bugün okula gelmedi bizi aradığında..."devam et dedim"babası bugün okula gelip kaydını aldı ve..."devam etmesini bekledim"utku babası zorlan evlendircekmis onu"dedi kan beynime hocum etmisti"lan ne diyorsun sen bir baba kızını zorlan evlendiremez"dedim ve kapattım herkes merakla bakıyordu ama ben kafamdakileri sustuyamıyordum.
Heyuuu merhaba arkadaşlar vallah gerek oy ve yorumu bekleremedim sizi çok seviyorum.
Sınır oy 10 yorum 10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
utku emir(gerçek ailem_erkek versiyon)
Ficção Adolescente"Lan ben bu matematik hocasını öldürcem lan" Evet suan mert ve yusufla matematik hocasına sövüyoruz ya ne ya çok zor ödevler veriyor"sana katılıyorum mert askom"dedi yusuf"lan utku biser de lan bana yavsıyor piç"dedi"lan ne yavsıyorsun neyse ben o h...