𓍯22. bölü(m)𓂃

566 63 49
                                    

Jisung eve aceleyle girdiğinde salonda görmeyi umduğu Hyunjin'i bulamadığında kaşlarını çattı. "Aşkım!" diye seslendi evin içine doğru. Çantasını çoktan koltuğun üzerine fırlatmış, ceketini çıkarıyordu.

Hiç ses seda çıkmayan ev ile iyice şüphelenirken koşarak merdivenleri tırmandı. "Aşkım beni terk mi ettin yoksa?" dramatik bir şekilde isyan etmesi odasının kapısının arkasında onu bekleyen Hyunjin'in kıkırdamasına, ve sonra ses çıkardığı için kendine vurmasına neden oldu.

Jisung bulamadığı için endişelendiği sevgilisini aramak için cebinden telefonunu çıkardı. Her yere bakmıştı ama Hyunjin'i bulamamıştı. Markete gitmiş olabilir diye kendini teselli ederken odasının kapısının kulpunu çevirdiğinde Hyunjin derin bir nefes aldı. Sonunda gelmişti minik bebeği.

Jisung kulağında telefon, diğer eliyle yara olan kulağındaki küpeyi çıkarmaya çalışırken Hyunjin hızlıca kapının arkasından çıkıp onu belinden kendine doğru çekti.

Ne olduğunu anlayamayan Jisung çığlık attı. Hyunjin onun bu tatlı haline gülerken bir yandan da sıkıca sarılıyordu ona. "Hyunjin aklım çıktı niye yapıyosun böyle şeyler!" Ama sevgilisi onun isyanını hiç umursamadan saçlarına öpücük kondurmakla meşguldü.

Jisung onu zorlukla ittirip yatağına oturdu kollarını bağlayarak. "Hiç komik değildi bu yaptığın." Hyunjin hala otuz iki diş sırıttığı için siniri bozulmuştu. "Ben sevgilim sevgilim diye koşa koşa evimize geliyorum sen beni korkutuyorsun."

"Ama çok tatlısın korkunca ne yapayım."

Jisung göz devirdi. "Bunun intikamını alırım bir gün görürsün tatlılığımı." Hyunjin onun numara yaptığını tabii ki biliyordu.

"Aslında seni çekip öpecektim direkt ama çok bağırdın." Yatakta oturan Jisung'a bir adım daha yaklaştı. "Böyle fantezilere gerek yoktu normal çekip öpebilirdin."

Hyunjin daha da yaklaştı. Üzerine eğilirken oyuncu bir tavırla dudak büktü. "Hmm, öyle mi yapmalıydım?" Tavır aldığını ima eden bağlanmış kolları bir anda tepesinden ona bakan kusursuz görünümlü adamla iki yanına düşmüştü. "Evet, öyle yapmalıydın."

Hyunjin bir elini onun ince beline atıp baş parmağıyla okşadı usulca. Dudaklarının arasında bir milimden az bir mesafe kalmıştı. Jisung heyecandan titreyen göz bebeklerini kapatıp onun pamuktan yumuşak dudaklarını kendi pembeliklerine kapatmasına izin verdi.

Hyunjin yavaş bir öpüşme başlatmak istemişti, ama ondam bir hayli etkilenen sevgilisi için bu tatmin edici değildi. Dolgun alt dudağını dişlerinin arasına alıp ezmeye başladığında Hyunjin sırıttı. Onun bu vahşi halleri çok hoşuna gidiyordu, özellikle bir anda ortaya çıktığı zaman.

Jisung oturduğu yerde biraz doğrulup onun hizasına getirdi üst vücudunu dudaklarına daha rahat ulaşabilmek için. Hyunjin ise kollarını tamamen ona sarmış her bir noktalarının temasını sağlıyordu.

Jisung bu temasın yetersiz olduğunu düşünüyordu. Kısa bir süreliğine dudaklarını ayırdı, Hyunjin'i yatağa çekip tam gözlerinin içine bakarak kucağına yerleşti. Bunu yaptığında onun delirdiğini biliyordu.

Hyunjin kendi dudaklarını yalayıp Jisung'un kulağına yaklaştı. "Dudak kremini mi değiştirdin?" kulağının dibindeki derin ses sanki elektrik çarpmış gibi o tarafının gerilmesine neden oldu. Sadece başını sallayabilmişti Jisung.

"Diğerinin tadını daha çok seviyordum," kulak memesine öpücük kondurdu nazikçe. "O halde kendi tadın dudaklarımdan sızana kadar o kremi yok etmem lazım."

Jisung hipnozite olmuş gibi tüm duyularını sadece ona açarken Hyunjin dediğini gerçekleştirmek için dudaklarını bir kez daha birleştirdi. Bu sefer sert davranan oydu. Sanki Jisung kaçacakmış gibi uzun parmaklarıyla onun yüzünü hapsetmiş kendisine daha çok bastırmıştı.

always been you 𐙚hyunsung꒱ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin