²¹Gözlerinde kaybolduğum bey

33 5 3
                                    

Izuku ile Katsuki tatile geleli 4 gün oluyordu, buradaki sakin hava ikisine de iyi geliyordu. Her gün çıkıp gezmek keyifliydi.

Bu gün de bir kaç planları olduğu için hazırlanıp çıkmışlardı, eve döndüklerinde saat 1 2 arası bir şey di.

"Anahtarı buldum"

Katsuki anahtarı deliğe soktu ve sakince kilidi açtı, bir yandan gergindi çünkü herşeyin mahvolmasını istemiyordu.

Katsuki kilidi açtıktan sonra Izuku'ya öncelik verdi ve arkasına geçti, ama içeri girmedi. Izuku ışığı açtığı anda patlayan konfetiler ile donakaldı, bu gün doğum günü degildi? her hangi bir kutlama tarihi de degildi?

Şok olmuş bir şekilde geri Katsuki'nin olduğu tarafa döndüğünde ise nefes alamadı, bir kaç saniye rüya mı diye sorguladı, ama gercek olduğunu anlayınca gözü dolmuştu.

"Her baktığımda gözlerinde kaybolduğum bey, Izuku Midoriya, benimle evlenir misin?"

Izuku heyecandan ses cıkartamamıştı, sadece sevinçten ağlamak ve kafa sallamakla yetinebilmişti.

İkiliyi izleyen arkadaşları ağlamaklı bir şekilde çığlık atmaya başlayınca Izuku daha da duygulanmaya başlamıştı, sonuç olarak hayatındaki en önemli insanlar ve geleceğinin temeli olan adam yanındaydı, duygulanmamak mümkün değildi.

Finalleri sevmem
ama gereksiz uzayan şeyleri de sevmem

Ve bu gereksiz uzamaya başladı😐

Artık finalimsi finalimizle burayı da halletmiş bulunuyoruz

window || BakuDeku || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin