Hyunii ona bakan meraklı gözlere takmadan odasına ilerlemişti kucağındaki çocukla .
M-"hyunjin o çocukta kim"
j-"hii heryeri mahvolmuş onu nerden buldun"
J-"sakin olun çocuk korkucak"
H-"sessiz olun"
Hyunjin çocuğu yatağına yatırmıştı. Jisung ve jeongine bakarak gel işareti yaptı. Anlayınca ikili çocuğun yanına yaklaşıp üzerindeki bol tişörtünü çıkardılar .jeongin vahşet içinde çocuğun vücuduna bakıyordu . Hyunjin kendini arkasındaki masaya yaslamış ve ellerini önünde çapraz birleştirmişti
H-"çocuğu iyileştirebilirmisiniz ?"
j-"bu çok zor ne kadar çok yara var ve çoğunun sebebini anlayamıyorum iyileştirebileceğimi sanmıyorum onu bir hastaneye götürmelisin hyun ."
H-"o bir labavatuar faresi ve üzerinde deneyler işkenceler yapıldı bu bilgi iyileştirmek için yeterlimi hmm"
J-"hyunjin saçmalama
M-"biri bana neler olduğunu anlatabilirmi "
Hyunjin özet olarak anlatmıştı olanları minho şok olmuş şekilde dinledi jeonginde öyle . Çocuğa son kez ifadesiz bir şekilde baktıktan sonra diğerlerine dönüp
H-"siz şu civcive gözkulak olun benim işim var"
Tamam dercesine kafa salladıklarında huunjin qçıklama yapma gereği duymadan cadının yanına gitti
...
C-"cevabını buldunmu"
H-"cevaptan kastın labavatuar faresi olan çocuksa evet "
C-"neden o çocuğu bulmanı istediğimi anlamadın değilmi"
H-"ordan bakınca anlamış gibimi görünüyorum yaşlı moruk !?"
C-"şimdi sana o çocuğun, sürünün lanetlenip yok olmasıyla ilgili olduğunu söylesem belki daha saygılı olurdun"
H-"ne dedini kulağın duyuyormu acaba !? O labavatuar faresinin sürünün yok olmasıyla nasıl bir alakası olabilir hemen anlat . Herşeyi!!"
C-"torunumun yaşaması için her şeyi yaptım hwang hemde her şeyi ... o çocuk liderin ve kızımın çocuğu . Ćocuğun yaşaması için onu bir meleze başlamamız gerekiyor du . Lider en güçlü melez i seçmem için beni tehtit etti . Çocuğu mecburen sana mühürledik. Bir gün ćocuğu bulacağını biliyorduk içimiz rahattı kızımında liderin de . O çocukğu sana mühürledikten sonra onu bir yetimhaneye verdik bizim yanımızda kalması lider için çok riskliydi. Çocuğa zarar gelmemesi gerekiyordu . Çocuğun gücünün farkedilmemesi için içindeki gücü bastırdık oda senin gibi melez ama içindeki gücü bastırdığımız için insan özellikleri taşıyor . Liderin yetimhanedeki tanıdığı ölünce işler kargaşaya girdi insanlar onun içindeki gücü farkedip onu aldılar . Bu kurallarımıza aykırı Hwang insanlar bizi bilmemeli asla . Yoksa sonumuz olur !"
H-"şimdi benden izinsiz liderin çocuğunu bana mı mühürledin haa!!?"
C-"liderin emriydi hwang . Buna mecburdum !"
H-"BU GEÇERLİ BİR BAHANE DEĞİL SENİ YAŞLI MORUK!"
C-" o çocuk liderin çocuğu ona bakmak zorundasın anladın mı "
H-"HAA!? BİDE SÜRÜMÜN KATİLİNEMİ BAKICILIK YAPICAM ! ÇOK BEKLERSİN "
C-"bu sonucu değiştirmez hwang "H-"FAZLASIYLA DEĞİŞTİRİR ! O DOĞDUĞU AN ÖLMELİYDİ ! O LANET FAREYİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRÜCEM !!"
Bağırarak söyleyip sinirle klübenin kapısını kapatıp çıktı cadı ise arkasından yapmaması için bağırıyordu sanki hyunjinin çok da umrundaydı yaa
______________________
Kısa yazdım kusura bakmayın yakın zamanda 5 bölümü yazıcam . Uzun olucak ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Of My Blood /~Hyunlix
FanfictionHyunlix ficidir Yorumlarda onerdigim şarkıları dinleyerek okuyun daha güzel oluyor hazırlayın. aksiyon gerilim tehtit şantaj işkence dram smut herşey var gardeş ;) gece okumanız önerilir yorum yapıp oy verin... fantastik fic severler toplanın :))...