Hyunjin ve yaşlı cadı eski bi kulübenin içindelerdi . Yaşlı cadı eski kırık dökük sandalyenin üstünde otururken hyunjin elini masaya sertçe vurarak sesli bir şekilde
H-"seni yok etmeden önce bildiğin tüm haltları anlat !"
Dedi .cadı hiç tepki vermedi .
C-"sorularının cevabını arıyorsun değilmi . Biliyorum "
Hyunjin dikkatle cadıyı dinliyordu .cadı devam etti ;
C-"Avusturalya ya git orada seisting bilim laboratuarı diye bir yer var oraya git cevabını bulacaksın"
H-"yalan söyleyip söylemediğini nerden bilicem"
C-"yalan söylemediğimi sende çok iyi biliyorsun Hwang "
H-"eğer yalan söylüyorsan var olduğuna pişman ederim "
Bunu derken pençesini çıkarmış ve dişlerini göstererek hafifçe hırlamıştı. Sonra hemen kulübeden fırlamış ve avusturayaya gitmek için eve gitmişti .Eve gelince jisung hemen lafa atladı
J-"hyunjin-aaa neredeydin. Bize söylemeden ortadan kaybolunca endişelendik "
M-"aynen haaa öldünmü diye iddiaya bile girdik "
j-"hahahha yalan söylüyor "
H-"ölmedim ve işim vardı boşverin neyse. jisung gel işimiz var "
J-"Bekle geliyorum .Bu arada ne işi "
H-"Avusturalyada seisting bilim labavatuarı mıdır nedir oraya gitmem gerek "
J-"sen nasıl istersen kral ;)"
Jisung geçit açıp hyunjinle birlikte labavatuarın önüne gelmişlerdi hyunjin burda bekle diyip içeri dalmıştı jisung ise sadece kafasıyla tamam manasında kafasını salladı .
Hyunjin içeri daldığı gibi karşısına çıkan herkesi öldürmüştü-insancıl biçimde-karşısında tuhaf silahları hyunjine doğrultan iki adam hyunjine
"dur yoksa vururuz"
"Ellerini havaya kaldır ve teslim ol "Falan demişlerdi
H-"öylemi dersiniz"
Bunu derken pis pis sırıtmış ve ellerini göğsünde birleştirmişti.
"Şaka yapmıyoruz seni aptal yaratık teslim ol yada defol yoksa burda can verirsin"
H-"Yaa öyle diyorsunuz tamam sizin dilinizden konuşalım "
Pençesini çıkartıp adamların yanıma doğru ilerledi .adamlar geri senleyince aptal cesareti diyip masanın üzerinde potasyum yazan şırıngayı alıp açmıştı adamlar kendi aralarında fısıldaşmalarını hyunjin duyuyordu .dinlerken gülmeden edemedi.
"Niki ölmek için daha gencim bide bu aptal yaratık tarafından ölürsem ruh olur sana musallat olurum"
"Lan mal soobin bu seni öldürse benide öldürür mal adam dometesmi seçiyo bu gelsin bu kalsın"
"Olsun ben dedim bak off bu labavatuarında beni buraya getiren malına sikiyim"
"Beni de sen getirdin ya .soobin dedin yaa bak para çok bi yil calisir çıkarız "
"Off tamam simdi nasil kurtulmaz bundan"
"Qha sictik niki eline potasyum aldı.
"Umarım nasıl kullanıldığını bilmiyordur"
"Hiç sanmıyorum knk sonumuz geldi"
"Aaaaağğ canım tatlı arkadaşım cici yaratık yakışıklı yaratık bak sen istediğini ql bizi de sal bizde sana zarar vermeyelim haa olurmu hm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Of My Blood /~Hyunlix
Fiksi PenggemarHyunlix ficidir Yorumlarda onerdigim şarkıları dinleyerek okuyun daha güzel oluyor hazırlayın. aksiyon gerilim tehtit şantaj işkence dram smut herşey var gardeş ;) gece okumanız önerilir yorum yapıp oy verin... fantastik fic severler toplanın :))...