Kolları kesildi?
Ne oldu?
Ben?
Ben?
Ben yaşıyorum. Nasıl oluyor bilmiyorum ama ben cidden yaşıyorum. Yüzümde sadece bir miktar kan var. İblis beni öldürmedi mi? Ama neden! Neden öldürmedi! Neden öldüremedi!
"HEY! İBLİS! ÖLDÜRSENE LAN BENİ KALTAK!" Öldür ki... Annem ve kardeşlerime kavuşayım.
İblisin bedeni bana doğru hızla koşarken, tekrar kollarımı açtım, evet bu sefer ölecektim. Mutluydum sonunda annemlere kavuşacaktım.
İblis nasıl oldu bilmiyorum ama kesilen kollarını ani bir hızla yeniden oluşturdu. Bu nasıl olur? Kendi kollarını tekrar çıkardı? Hemde aşırı hızlı?!
Korkuyordum, ama bu yakında geçecekti. Çünkü ölecektim.
İblis havadan üzerime atlayıp, uzun tırnaklarını ve büyük yumruğunu bana geçirecekken bir ses duydum.
"Hinokami Kagura!"
Bu ses de ne..? Tanıdık bir ses sanki, daha önce duyduğum...
Tekrar bir ses daha duydum.
Kılıç sesi...
Kan?
İblis...
Aaaaaa! İblisin kafası yok! AAAAAA! Kafasız, kafası yok! Boyunu var sadece!
Bedeni...? Bedeni yere yığıldı!
Siktir neler oluyor!
Korkuyorum, korkuyorum!
Tamam Zenitsu sakin nefes alıp ver,
Nefes al!
Nefes ver!
Ama bu durumda sakin mi olunur!?
Gözünü aç ve bunların bir rüya olduğunu gör.
Gözümü açt...
Yine aynı görüntü, korkunç!
Ben niye ölmedim ki!
Ben de ölmek istiy- uaahğ?
Bir güç beni arkaya döndürdü, korkudan ne yapacağımı şaşırdım. Yakamı tuttu ve her kimse beni kendine çekti. Gözlerim sımsıkı yumuluydu. Açmaya da korkuyordum.
"DELİRDİN Mİ SEN! KENDİ ÖLÜMÜNÜ KABULLENİYORSUN!?"
Bu ses? Tanıdık çok tanıdık ama ben niye çıkaramıyorum! Yavaşca kafamı kaldırdım ve gözlerimi kısık bir şekilde açtım.
Bu kişi! Bu çocuk! O çocuk! Rüyamda ki garip kişi! Hemde aynısı! Ama nasıl olur?
"APTAL GİBİ İBLİSİN ÖNÜNE İKİ KERE ATLADIN! BEYNİN YOK MU SENİN! ÖLECEKTİN?"
Bu Kamado Tanjiro. İsmi buydu değil mi. Yani eğer yanlış hatırlamıyorsam.
"CEVAP VERSENE DİLİNİ Mİ YUTTUN!?"
Kırmızı gözleri var, ve yeşil kareli bir haori de giymiş. Bu cidden o. Hemde aynısı...
"HEY SANA DİYORU-"
Sözünü bitiremeden elimle ağzını kapadım sıkıca.
"Lütfen bağırma."
"Mmhg?"
"Kulaklarım çok hassas, sen şiddetli bir şekilde bağırırken canım yanıyor."
"Mmğ!"
"U-uh, üzgünüm." Elimle kapadığım ağzı yavaş bir şekilde çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐷𝑖𝑏𝑖𝑚𝑑𝑒𝑘𝑖 𝑀𝑒𝑙𝑒𝑘 ٭𝑇𝑎𝑛𝑧𝑒𝑛٭
أدب الهواةArkama dönmem ile bir adım geri gittim. Tanjiro bana büyük bir sırıtış ile bakıyordu. Yanı başımdaydı. Kaçmaya çalışacağım sıra elimi tutup beni kendine çevirdi. Ne olduğunu anlamaya çalışırken bir anda dudaklarını benimkine bastırdı Tanjiro. Gözl...