7

144 17 47
                                    


Duyduklarımın etkisinden çıkıp, sınıfa doğru yürümeye başladım. Öğle arası olduğundan, eşyalarımı sınıfa bırakıp yemekhaneye gidecektim. Tabii ki Reika ile.

Sınıfa girmemle prizin başında, telefonunun şarjının dolmasını bekleyen Reika'yı gördüm:

"Buldun mu kolyeni?"

Başta neyden bahsettiğini anlayamamıştım, az önce şahit olduğum olaya kafam gidip geliyordu. Belli etmeden ona cevap vermeye çalıştım:

"Ha? Evet evet, buldum kolyemi."

Reika sorgulayan bakışlarıyla beni süzerek:

"İyi misin sen? Dalgın gibisin, betin benzin atmış."

"Hayır, birşey olmadı. Sadece fazla açım, yemekhaneye gidelim mi?"

"Olur gidelim."

**

Yemeğimizi almamızla, yemekhanedeki masalardan birine geçip oturduk. Takımdakiler yemek yemek için gelmemişlerdi, yağmur dindiği için muhtemelen antrenmana devam ediyorlardı.

Yemek yerken aklıma Ouzou ile Aoto'nun tartışmaları geliyordu. Aralarını bu kadar bozacak ne yaşamışlardı?

Reika'ya sormak için can atıyordum, o yaşananları kesinlikle biliyor olmalıydı. Okuldaki neredeyse bütün olaylara hakimdi, ama ona bunu nasıl söyleyebilirdim ki?

Ouzou'nun Aoto ile tartışırken benim adımı geçirdiğini söylediğim an, hemen kafasında bir şeyler kurmaya başlardı. En iyisi detay vermeden anlatmaktı.

Kafamı önümdeki yemekten kaldırıp, karşımda oturan Reika'ya çevirdim. Yemeğini neredeyse bitirirken konuşmaya başladım:

"Reika, Ouzou ile Aoto arasında neler olduğunu biliyor musun?"

Cümlemin ardından gözlerini yemeğinden kaldırıp, yanlış bir şey söylemişim gibi bana baktı:

"Sen bunu nereden duydun?"

İşte başlıyorduk, yüzeysel olarak olayı anlatacaktım:

"Soyunma odasından çıkarken, spor salonunda birbirileriyle tartıştıklarını gördüm. Ne konuştuklarını duyamadım ama fazla gerginlerdi. Belki önceden bir husumetleri vardır diye düşündüm."

Dememle Reika'nın gözleri şok içinde açıldı, o da benim kadar şaşırmıştı anlaşılan:

"Aman tanrım! Yine mi? Kavgalı olduklarını biliyordum ama o konuların çoktan kapandığını sanıyordum."

Sözlerinin ardından meraklı gözlerle ona baktım, cevabımı almaya bir adım daha yaklaşmıştım:

"Ne konusu? Önceden niye kavga etmişlerdi ki?"

Sözlerimle Reika etrafı süzmeye başladı, ardından bana bakıp masaya doğru iyice yaklaştı:

"Şu 2 arka masamızda oturan, siyah saçlı kızı görüyor musun?"

Dediği yere bakıp, kızı görmemle başımı "evet" anlamında salladım:

"Onun adı Yuri. Ouzou ile 11. sınıfın ortalarında sevgili oldular."

Söylediklerine kulak kesilmiştim, ağzından çıkacakları merakla dinliyordum:

"İlişkileri baya güzel gidiyordu. Okulun yıldız futbolcusuyla sevgiliydi, gözler üstlerindeydi. Herşey gayet iyiyken, bir gün hiç beklemediğimiz bir şey yaşandı."

Reika kelimelerini toparlamaya çalışarak:

"Aoto'nun Yuri'ye olan aşkı ortaya çıktı. Ouzou ve Yuri çıkmaya başlamadan önce, ikiside Yuri'yi seviyormuş. Aoto Yuri'ye açılamadan, Ouzou ile Yuri çıkmaya başlamış."

light | erizouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin