5* Goin' out to search if it's really meant to be

45 9 63
                                    

Her şey dondu. Taehyung dondu, Jeongguk dondu, Taehyung'un Jeongguk'un avucunun içindeki eli dondu, Taehyung'un avucunun içindeki bileklik dondu, Jeongguk'un Taehyung'un elini sıkıca tutan eli dondu. Hatta öyle ki arabadan açtıkları radyoda çalan şarkı bile dondu.

Taehyung ne yapacağını bilmiyordu. Bileklik onundu. Jeongguk'un üstünü her gün örten kendisiydi ve dün gece onu evine bırakan da kendisiydi. Bilekliğini kaybettiğini zaten fark etmişti. Asla bileğinden çıkarmazdı. Sadece inanmadığı bir şeye sürekli Jeongguk'un evinde düşürmemiş olması için dua etmişti. Duasının kabul olmayacağını biliyordu. İnançlı biri değildi hiçbir zaman.

"Evet benim." Yine de dürüst oldu. Yalan söylemekten pek hoşlanan biri değildi. Karşısındaki adama bir konuda yalan söylediğini düşünüyordu. Bir şeyleri saklamak da yalandır ona göre.

"Benim üstümü de sen mi örttün?" Jeongguk kocaman gözleriyle sormuştu.

"Evet." Artık kaçmanın anlamı yoktu.

"Evimin şifresini nereden biliyorsun?"

Taehyung omuz silkti. "Bunu sonra anlatmayı tercih ederim." Jeongguk çok merak ediyordu ama üstelemek istemedi. Elbet dedi elbet bir gün bana her şeyi anlatacak.

İkisi de kollarını geriye yaslayarak denizi izlemeye devam ettiler. Arabadan yine Avril'in sesi yükseldi. Taehyung düşüncelere daldı.

Been seeing too much of you lately

And you're starting to get on my nerve

Taehyung unutmuştu ama gittiği dans kursunda yine onunla karşılaşacağını bilmiyordu. Nereye baksa onu göreceğini bilmiyordu.

This is exactly what happened last time

And it's not what we deserve

It's a, a waste of my time lately

Onu görmeyi asla istemiyordu. Canı acıyordu. Jeongguk her yerdeydi.

And I'm runnin' outta words

If it's really meant to be

Then you can find a way to see

En sonunda ise bir şekilde vazgeçip akışına bırakmaya karar vermişti.

That amaybe you should just shut up

Even when it gets tough

Jeongguk hiç konuşmasın istiyordu. Çünkü o konuştuğunda hiçbir şeyi hatırlamadığını anladığında bu daha çok can yakıyordu.

Baby, 'cause this is love (Oh, oh-oh)

And you know when push comes to shove

It's gonna take the both of us

Baby, this is love

Baby, this is love

Bunun aslında aşk olmadığını biliyordu. Aşık değildi gerçekten. Ondan nefret etmeye çalışmış, onu sevmeye çalışmış ama ikisini de başaramamıştı. Jeongguk, Taehyung'un düşüncelere daldığını fark etmiş sesini çıkarmamıştı. Onu rahatsız etmek istememişti.

Love, love, love

Kesinlikle aşk değildi.

It's really great to be with you

This is how I could spend my life

Taehyung eskiden böyle düşünüyordu gerçekten de. İstiyordu da bunu ayrıca. Her istediğimiz olmazdı ama.

Alejandro ||Taekook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin