(2017, yazar;
Taehyung akşam evinde sessizce oturuyordu. Bugün bir çok daveti gezdiği için yorulmuştu. Gözünde dinlendirici gözlüğü ve elinde bir meyve tabağı ile televizyon izliyordu.
Ama canı da sıkılmıştı. Bu yüzden yaklaşık 3 aydır, onu takip eden takıntılı şeytan diye lakap taktığı çocuğa yazacaktı.
Bu ne kadar etikti bilmiyordu Taehyung. Yalnızca kurdu o çocuğu daha önce gördüğünü bağırıyordu. Ama kurdu da anlamıyordu kim olduğunu.
Yalnızca daha önceki gibi kokusunu almıştı kurdu. Yani Jungkook tarif etmişti kokusunu. Ve Taehyung'un kurdu da sürekli bu kokuyu hatırladığını söylüyordu.
İşte Taehyung bu yüzden konuşmaya devam ediyordu onunla. Kabul ediyordu ki Taehyung bırakın yüzünü adını bile bilmediği birisine fena tutulmuştu.
Çünkü evine sürekli sevdiği şeyler geliyordu. Ve Jungkook Taehyung'u sürekli uyarıyordu. Kameralardan onu izlediği için sürekli;
Soğuk su çok içtin bugün yeter.
V o üstünü ört de uyu!
Hasta mı oldun sen? Evine doktor göndereyim mi?
Elektrikler kesildi ama korkma tamam mı?
Yemek yemedim bugün farkındaysan?
Evet Taehyung daha önce hiç alışık olmadığı bu ilgiye bağımlı hale gelmişti.
Belki de yalnızca ilgisini istiyordu Jungkook'un? Sevgisini istemiyordu belki de?
Kim bilir.. Ama Jungkook seviyordu, hemde takıntılı olacak kadar.
Taehyung Jungkook'a (adını Taehyung bilmiyor) yazmaktan vazgeçip yayın açmaya karar verdi.
Odasına gitti ve üzerine çok bol bir Tişört geçirdi. Saçlarını düzeltti ve hafif nemlendirici sürdü dudaklarına.
Yayın masasına oturdu ve kamerasını ayarlamaya başladı. Yayında sıkılmak ve sıkmak istemediği için kendisine sorulan soruları okuyacaktı.
Bu yüzden tabletini aldı ve kendisine sorulan soruları bölümüne girdi.
Ardından ışığı vs. düzeltip yayını başlattı.
"Merhabalarrr!" Diyerek neşe ile girdi yayına. İzlenme saniyeler içinde yükselirken telefonuna bildirim gelmişti.
______________________________________
Galaxy:
Yayındasın ve bir saat önce içtiğin içecek gözüküyor?VTae:
Eee?Galaxy:
Bu içeceğin yapımcısı seninle reklam yapmak isteyen ama sen red ettiğin için seni linçleyen bir yapımcı?Yani fanların bunu fark ederse bilerek yapmış gibi gözükürsün.
VTae:
Bir ara hatırlat da seni asistanım yapayımGalaxy:
Maaşımı yüksek isterim ama..VTae:
HallederizNeyse kapat yayın yapıyorum burda!
Galaxy:
Sen git önce bacaklarını kapat!Kamerada gözükecek şort giydiğin.
VTae:
Gözüksün?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksilerde Taekook
Fanfiction(TAMAMLANDI!) Erkek omega olarak doğmanın zorluklarını yaşayan Taehyung katı ailesi sayesinde, erkek alfalığın rahatlığını dibine kadar yaşayan Jungkook ile tanışacaktı. Jungkook bilmemesi gerek bir sırrı biliyordu. Ve Taehyung'un hayatı bu sırda gi...