Yazardan;
Taehyung yavaş adımlarla okula doğru ilerliyordu. Yüzünde ise son zamanlarda hiç eksik olmayan gülümsemesi vardı.
Son zamanlarda hayatı gerçekten iyiye doğru gidiyordu. Eski lanet seneleri unutmaya başlamıştı. Bir çok arkadaş edinmişti. Ve Jungkook..
Jungkook'a karşı bir şeyler hissediyordu. Bunun farkındaydı ama korkuyordu da. Ona takıntılı bir aşığı vardı. Tabii hâlâ daha aşık olup olmadığını bilmiyordu.
Ama Taehyung onun ilgisine aşık olmuştu. Ve aniden gelme kararı alırsa ona nasıl birisinden hoşlandığını söylerdi ki?
Geçmişi geçmişte bırakmak istiyordu. Ama unutmak da istemiyordu. Jungkook'u düşündükçe mutlu oluyordu.
Ona belki gurursuz denebilirdi. Belki de aptal, saf, salak. Bunlar gibi şeyler denebilirdi ama Taehyung gurursuz olmaya da hazırdı.
Taehyung aklında ki düşüncelere son verip okula girdi. Biraz yürüdü ama dikkatini çeken şey öğrencilerin direkt olarak ona baktığıydı.
Taehyung başta önemsememeye çalıştı ama bu bakışlar artmaya başlayana kadar sürmüştü bu.
Taehyung biliyordu bu bakışları. İkinci kez aynı duyguları yaşıyordu.
Neden insanlar ona bakıyordu ki?Taehyung adımlarını bunu öğrenmek amacıyla hızlandırdı. Hem bakışlardan kaçmaya çalışıyor hem de ne olduğunu öğrenmek için hızlanıyordu.
İnsanlar kendisine öyle bir bakıyordu ki kafasını dik tutamamış adımlarına indirmişti. Hızlı hızlı yürürken çoktan okula girmişti.
Adımları sınıfına doğru yönelmişti ancak çarptığı beden ile başını kaldırıp durmak zorunda kalmıştı.
"Ah demek sürtüğümüz de gelmiş." Demişti tanımadığı bir çocuk. Taehyung duyduğu şey ile kendisinden uzun olan çocuğa gözlerini kocaman açarak bakmıştı.
Kalbi korkudan deli gibi atıyordu ve titremeleri başlamıştı. Hiç birşey anlamıyordu. Bir kaç kişi etraflarını sarmıştı ve hepsi Taehyung'a bakıp fısıltı şeklinde konuşuyorlardı.
Taehyung hâlâ daha karşısında ki betaya anlamaz bir şekilde bakarken beta aniden geri çekilmişti.
Ama Taehyung gördüğü şey ile kalbinin durduğunu hissetmişti.
Çünkü okulun 2. Katından salınan haber onun ölüm ilanıydı resmen.
(Haberde yazanlar;
Evet, evet.. Bugün ana konumuzu bilmek ister misiniz? Bana kalırsa bu okulun en unutulmaz itirafı olacak arkadaşlar. Bu yüzden okumadan geçmeyin!
KONUMUZ KİM TAEHYUNG!
Ve ya V?
Daha önce karşınıza çıkmamış olabilir V. Ama o ünlü bir model?
Ya da durun durun.Bir modelDİ. Desek daha doğru olur.
Tabii popülerliğini patronu ile yatarak kazanmış olabilir.
Bu konuyu daha detaylı araştırmanız için haber sitelerine bakabilirsiniz
Şimdilik görüşmek üzere.
______________________________________
(Taehyungdan;
Daha önce yaşadığım bu duyguyu ikince kez yaşamak kalbime hiç iyi gelmemişti. Tüm herkes bana bakıyordu ve ben midemin bulandığını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksilerde Taekook
Fanfiction(TAMAMLANDI!) Erkek omega olarak doğmanın zorluklarını yaşayan Taehyung katı ailesi sayesinde, erkek alfalığın rahatlığını dibine kadar yaşayan Jungkook ile tanışacaktı. Jungkook bilmemesi gerek bir sırrı biliyordu. Ve Taehyung'un hayatı bu sırda gi...