Psikopat

13.9K 184 32
                                    

Ben nerdeydim ? Dün bana sarılan adam kimdi ? Uyandığımda bir odaaydım. Bembeyaz oldukça güzel bir odaydı. Yataktan kalkıp bonyo olduğunu düşündüğüm bir kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda şok oldum. Burası da bir yatak odasıydı. Kapıları ortaktı ve bulunduğum odanın tam tersiydi her taraf siyahtı. Yatağa bakınca dün ki adamı gördüm. Bana sarılan sahibinim diyen psikopat. Biraz yanına yaklaşınca yüzünü incelemeye başladım. Esmer tenli , dolgun dudakları , çenesi...
Tanrı resmen onu özenerek yaratmıştı. Dün bu kadar yakışıklı olduğunu görememiştim. Ama çok güçlüydü ve baklavaları bunu kanıtlıyordu. Tişörtsüz yatmış yatağa kafasını gömmüştü. Off ne diyorum ben bu gerizekalıdan kurtulmanın bir yolunu bulmalıydım. Tam arkamı dönmüş çıkıyordum bir el sıkıca bileğimi kavrayıp beni kendine çekince ufak bir çığlık attım. Döndüğümde yüz yüze geldik. Dudakları neredeyse dudaklarıma değicekti. Çok yakındık. "Bırak beni " dedim. Gülümsedi. Gülünce çenesindeki gamzeye kaydı gözlerim. Kahretsin bu lanetin suratı neredeyse mükemmeldi. "İncelemen bittiyse kahvaltıya inelim mi " demesiyle kendime geldim. "Bırak beni gidicem" dedim. "Hiç bir yere gidemezsin" diyerek kolumu bıraktı. Dolabına yürüyüp giyecek bir şeyler çıkardı. Tepkisizce onu izledim. "Önünde mi giyinmemi istiyosun" dedi gülerek. Ona sinirli bir bakış atıp odadan çıktım. Diğer odaya girdim. Ordaki dolabı açınca ağzım açık kaldı. İçi kıyafetlerle doluydu. Benim hayatım boyunca bu kadar kıyafetim olmamıştı. Sonra dolabı kapattım. Onlar bana ait değildi. Onları giymicektim. Kahvaltıya falan da inmeyecektim.

~ 1 SAAT SONRA ~

Odanın kapısı açıldı ve içeri girdi. "Ben çıkıyorum aşagıda kahvaltı hazır bir seyler ye ve asla kaçmayı deneme. Her tarafta adamlar var yani kaçamazsın boşuna enerjini bitirme o enetji sana bu gece lazım olucak"diyip göz kırpıp gitti. Ne saçmalıyodu bu salak. Sonra içimi kaplayan kötü hislerle ağlamaya başladım. Neredeyse 1 saattir ağlıyodum. Gözlerim şişmişti. Sonra karnımdan gelen seslerle aç olduğumu hatırlayarak aşagı indim. Kahvaltımı ettim ve mutfaktan bir kadın çıktı. Bana gülümseyerek yaklaştı. "Kahvaltınız bittiyse sizi hazırlamaya başlıyalım dedi. Anlamadım dercesine kadına baktım. "Bak canım Anıl Bey boyle istedi. Lütfen zorluk çıkartma bana ben seni hazırlayıp gidicem zaten. Sonra ne istersen yaparsın. " Dedi. Kadın haklıydı onun suçu yoktu. O sadece işini yapıyordu. Ama ben hala ne için hazırlandığımı bilmiyordum. Odaya geçip hazırlanmaya başladım. Ağda , saç , makyaj vs. vs.

3 saat önce hazırdım. Kadından da bir seyler ögrenmiştim. Psikopatın adı Anılmış. 22 yaşındaymış ve babası oldukça zenginmiş. Zaten evden belliydi zengin olduğu. Kadın gidince ben de pencereden dışarıyı izliyodum. Umarım bana düşündüğüm şeyi yapmaz.
Yarım saat sonra Anıl geldi. Suratına tepkisizce baktım. "Ne istiyosun benden ? Bırak artık gidim" dedim. Bana yaklaştı ve dudaklarımı öpmeye başladı. Onu itmeye başladım. Ama kıpırdamıyordu bile. Lanet olası çok güçlüydü....

Multimedya da Anıl var :D

+5 de yb gelir.

İyi okumalar :)

Karanlık OdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin