Din fericire Bogdan făcea parte din grupul din care făceam parte eu şi Alexa,dar mi se părea oarecum normal pentru că cei doi erau prieteni foarte buni de mici.
Dar eu eram nesigură,nu ştiam dacă trebuie să mai am încrede într-un băiat din acel grup,însă eu.simţeam că Bogdan e diferit.
Eu sunt în casă şi îi fac bagajul tatei petru că trebuie să plece în delegaţie cu serviciul.
Mama mea vitregă din acel moment când tata a ieşit pe uşă a aşteptat să-i pornească maşina,iar când a plecat,vrăjitoare aia m-a dat afară din casa mea.
-Ieşi afară!Să nu te mai văd până vine tatăl tău!Primatie ce eşti.
-Dar... nu am apucat să îmi termi fraza că m-a aruncat în şuturi afară din propria-mi casă.Îmi venea să sparg uşa,dar îmi era în acelaşi timp frică de ce va spune tata.Aşa că am plecat la mamaie care stă la trei străzi de noi.
Am stat acolo cinci nopţi până a venit tata.Fix înainte să parcheze masina,m-a smucit în camera mea.
-Ce faci dragă?Cum a fost în delegaţie?şerpuindu-se pe lângă tata
-Foarte bine,dragă!Ce face Diana?A mâncat?
-Da,da s-a dus în camera ei.
-Perfect,merg să văd ce face.
-Mai bine nu.E obosită,a fost la şcoală,las-o să doarmă.
-Bine.Ziua următoare m-am trezit şi m-am pregătit de şcoală.Ajunsă la şcoală dau de Bogdan.
-De ce nu ai răspuns la telefon?îmi reproşă el
-Am dormit devreme.l-am minţit mama vitregă îmi luase telefonul.
-Ok atunci hai la o ţigară.ne-am făcut rutina fumând cu gaşca,iar Alexa era tot cu Ionuţ.Noua mea viaţă nu-mi era confortabilă,voiam să am părinţii mei,să am prietenii de dinainte...îmi e dor de tot ce aveam.Acum aveam o prietenă falsă şi golani drept prieteni de ţigară.
Stăteam mereu şi mă gândeam"Oare e bine ce fac?Merg pe un drum greşit?"Timpul mi-a răspuns la întrebări.
Ziua mea se apropia,pe 15 iunie,tata a zis că-mi va face o surpriză.Mă gândeam că îmi va face o petrecere surpriză sau ceva de genul...
Stăteam în extaz,mai era o zi.Alexa se lăsase de şcoală aşa că m-a abandonat şi pe mine.Nu mai aveam pe nimeni decât pe Bogdan,dar nici el nu îmi era aproape.Dintr-o dată telefonul îmi tulbură gândurile.Primisesem un mesaj.
"Îmi cer scuze,nu vreau să suferi,dar lucrurile s-au cam schimbat de la o vreme,nu trebuie să mă cauţi,nu mai vreau să fim împreună...m-am îndrăgostit de o altă fată,Ana,nu o ştii,te-am iubit."
CITEȘTI
Anturajul
Teen FictionÎn povestire este vorba despre o fată pe nume Diana,care învaţă din propriile ei greşeli.Această carte ilustrează comportamentul copiilor ce îşi aleg un anturaj prost.Sper să vă placă(,)cartea şi să învăţaţi o lecţie de viaţă,poate...o să vă regăsiţ...