#Cap7

30 2 0
                                    

De obicei când chiuleam eram acasă la Alexa cu Andreea.De fiecare dată se presupunea că trebuia să o iau de acasă și să mergem la școală,dar mereu venea Andreea și ne încuia în casă.

Eu pierdeam ore importante din cauza lor.Nu suportam ideea,dar dacă mă opunem,mă credeau o laşă...și nu voiam asta.

Într -o zi eu și Alexa,în timpul orelor am ieșit afară cu gașca cea veche,însă de data asta într -un loc straniu și îndosit,în fundul cartierului,printre blocuri.

Ajunse acolo am observat că era un tip pe care eu nu- l știam,însă Alexa da.

-Bună!Eu sunt George!Poate ți- a povestit Alexa de mine.zise el prea încrezător
-Bună...nu știu,tu ești cel care face trafic de...
-Da!mă întrerupe el
-Atunci,da mi- a povestit de tine.Şi tu fumezi iarbă sau doar vinzi?
-Doar vând ,păpușă, nu- s prost!
-Aham...

Deja îmi era prea frică de acel anturaj.Trebuia să știu că Alexa nu îmi vrea binele.

După ce am plecat noi două,Alexa mă trage și îmi zice șoptit:

-Să nu te încurci cu el.O să -ți facă rău,e pește în timpul liber,iar el nu merge la școală sau servici.
-De unde știi?
-Nu e treaba ta!Eu doar te- am avertizat.zice pe un ton mai răstit

M- a speriat și mai rău afirmațiile ei.Nu părea un om foarte rău...dar și proverbul "pisica blândă zgârie rau" chiar e adevărat.

Am început să mă simt urmărită de la ieșirea aceea.Nu mai aveam siguranța că sunt doar eu.El...știu că era el...

M-am speriat rău de tot.Nu e posibil, în ce m- am băgat?Vreau să cred că sunt un copil normal și că sunt în siguranță,chiar dacă ăsta era doar un gând de alinare pentru că subconștientul meu știa adevărul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 20, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AnturajulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum