#Cap6

18 1 0
                                    

Îmi luasem rutina veche...credeam că viața mea o să fie roz.Dar din nou m- am înșelat.Alexa a vrut să vină din nou la școală,dar pentru ea fusese prea târziu să treacă anul școlar, așa că l- a repetat.Nu mai era în clasă cu mine din fericire.

Dar într -o zi a venit la clasa mea:
-Diana,ce mai faci?De când nu te-am mai văzut!Care mai e viața ta?
-Cum să fie viața mea...păi am intrat în rutina de dinainte să te cunosc.Tu cum o mai duci?
-Păi...Ai mei au venit din Anglia și au aflat că nu am trecut anul și mi- am luat- o.
-Prietenii tăi ce mai fac?
-Alex a rămas a treia oară repetat,Ionuț a plecat la liceu,pe mintă, iar Bogdan e încă în școală.
-A,da?!Ce drăguț!Mergem să -l vedem?zic eu nerăbdătoare.
-Hai!

Când ajungem acolo,îl vedem pe el cu încă vreo doi băieți și o fată ...nu îi cunoșteam nici eu,nici Alexa.

-Bună!zicem noi în cor.
-Bună,fetelor ce mai faceți?
-Acum ne-am reîntâlnit după un timp lung.spune ea și afișează un zâmbet forțat.
-Cât de frumos...zice Bogdan la fel de fals.Dacă tot sunteți aici,să vă fac cunoștință cu ei.El e Vlad.și arată către unul dintre băieți.El e Cristi.arată către celălalt băiat.Iar ea este Andreea.
-Ne pare bine de cunoştinţă!exclamam noi
-Și nouă.zic ce trei.

Din momentul ăla reveneam la viață de "golan".Nu îmi plăcea,dar eram forțată de împrejurări.

Știam că nu e bine. Simțeam că sunt și mai mult în pericol.

AnturajulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum