•OH VEGAS•

116 23 6
                                    

[Цаг заваараа оруулнаа гэж амласан болохоор...😽]

••••••••••••••••••••••••

Jeonghan's POV*

Толгой минь хүчтэй өвдөж, утас дуугарах чимээнээс болж яг одоо над руу залгаж байгаа хүнийг алахыг хүсэж байлаа.

Би тоохгүй орхих гэсэн ч хэрвээ энэ миний сайн найз Жошуа бол намайг авах хүртэл дуугарах нь зогсохгүйг мэдэж байна. Тиймээс нүдээ анисаар шалан дээр байх утас руу аажуухан очив. Би энэ новшийн төлөө хөдлөхийг ч хүсэхгүй байна! Хамаг бие ядарч бас толгой минь яг л там шиг өвдөж байна гэж хэлсэн билүү? Би утсыг авч чанга яригч дээр нь тавиад "Яасан бэ!??"

"Новш гэж чи хаана байна!! Ээж чинь чамайг хайгаад над руу уурлаад байна!!! Чи өчигдөр Эллатай уулзах ёстой байснаа мартаагүй биз дээ!??" хэмээн залуу орилно.

Би гонгинон "Миний ээж үү?? Элла гэж хэн юм?? Бас орилохоо больчихож болохгүй юу Жисүү, миний толгой өвдөөд байна"

Өнөөх залуу дахин "Жисүү гэж бас хэн юм? Scoups чи чинь одоо болтол согтуу байгаа юм уу? Өглөөний 9 цаг болж байна!!"

"За за Шуа чи хачин байна! Би чамд битгий орил гэсэн гуйя! Тэгээд Scoups гэж бас хэн гээч новш нь вэ!??" би гайхширсан өнгөөр түүнээс асуухад утасны цаана байх залуу зөөлөн бөгөөд эргэлзсэн хоолойгоор

"Айн? Юу...Scoups? Энэ чи байх ёстой биз дээ? Энэ утасны эзэн...? Чи хэн бэ?"

"Байз!! Өөө! Тэгэхээр чи нөгөө залуу!" Тэр дахиад л утасны цаанаас чангаар орилоход би нүдээ хүчтэйхэн анилаа. Жошуа яагаад орилсоор байгаа юм бэ!! Гэхдээ утасны эзэн гэж хэнийг хэлээд байгаа юм?

Би эцэст нь нүдээ нээж шуудхан утас руу харлаа. Дуудлагын нэр нь "Зэвүүн Үжи" гэсэн нь надад танил бус санагдах ба энэ "Шуаааа" гэсэн байх ёстой юмсан.

Анхааралтай утсыг харж дараа нь цохиулсан мэт л болов. Энэ миний утас биш байна! Үүний ард нь гүзээлзгэнийн стикер ч алга...Өнөөх "Зэвүүн Үжи"-ийн байна уу гэж орилохыг анхааралгүй утас руу гайхан харна.

"Жихүүн! Чи амаа татаж болохгүй нь уу!! Би яг одоо хамгийн муу шарталтыг мэдэрч байна бас наад орилоон чинь надад туслахгүй л байна шүү" чихний хажуугаар өөр нэгэн хоолой гараад өнгөрөхөд би цочин утсыг шалан дээр унагаж орхив. Тэгээд аажуухан дуу гарсан зүг рүү эргэж харлаа. Нүдээ анисан хэвээр хэлэх зузаан уруултай нүцгэн залуутай нүүр тулж орхив. Хараал ид! Энэ уруул нь...бас ямар урт сормуус гэхээрээ?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•Jeongcheol One-shots•||MGL||Where stories live. Discover now