5.

5 2 0
                                    

İlk ders Karanlık Sanatlara Karşı Savunma.

EN SEVDİĞİM DERS.

Evet Remus'un dersi gerçekten mükemmeldir. Bu gün böcürtümüzle yüzleşecektik. Basit.

Açıkçası böcürtümün ne olduğunu bilmiyordum ve neden korktuğumu bende bilmek isterim. Korkularla yüzleşerek level atlıyorduk bu saçma dünyada değil mi?

Tüm 6. sınıf binalarına ortak dersti. Kahvaltımı ettikten sonra sınıfa doğru ilerliyordum ki unuttuğum bir kitabın olduğunu fark ettim. Dersin başlamasına aşağı yukarı 15 dakika vardı, geç kalmamam an meselesiydi.

LB: Kahretsin!

MR: Ne oldu güzelim?

LB: Kitabımı unutmuşum, siz gidin ben alıp geliyorum.

CD: Tamam bekliyoruz.

LB: Hayır, gidin siz geç kalmayın.

TR: Tamam ama geç kalma.

Kafa salladım ve hızla Slytherin ortak salonuna gittim ve oradan da odama çıktım. Çekmecelerimi hızla karıştırdım ve aradığım kitabı bulmuştum çantama tıkıp ağzını kapattım ve bir hışımla sınıfa giden koridora çıktım. Neredeyse koşar adımlarla sınıfa girdiğim için farkında olmadan bir Ravenclaw'a çarpıp elindeki kitapları düşürdüm.

X: Üzgünüm, geldiğini görmedim.

LB: Asıl ben çarptım sana. Herneyse profesör geldi mi?

X: Ah, Hayır daha 10 dakika var.

Kendime hayret ettim, 5 dakikada bu kadar hızlı davranacağımı düşünememiştim.

LL: Bu arada ben Luna Lovegood, sende Basilisk'i üzerimize salan kızsın sanırım, memnun oldum Black.

Bu dediğine gülümsemeden edemedim. Bu kadar kişinin dikkate alacağını düşünmemiştim.
Ama soy adımı bilmeside ilgimi çekmişti.

LB: Bende memnun oldum ama soyadımı nereden biliyorsun?

LL: Oh, birkaç gündür ünlüsün Lina, herkes senin çok komik olduğunu düşünüyor. Ve geçen senelerin aksine kimse senin böyle bir şey yapmadığını biliyor.

Sırıtmam anında gülücüğe dönüşmüştü ben mi? Komik mi? Ama bir taraftan da kimse benim katil olduğumu düşünmüyor demişti?

LB: Tanrım, o espriye sebep olduğu için Cedric'e teşekkür ederim...

İkimizde birbirimize bakıp gülümsemeye başladık. Yanımıza biraz sonra siyah, uzun saçlı bir kız daha geldi.

X: Luna iki saattir seni bekliyorum nerelerdesin?

LL: Lina Black'le tanışma fırsatı buldum ve değerlendirmek istedim.

Kız heyecanla bana döndü.

CC: Oh, sen Lina Black misin? Memnun oldum ben Cho Chang. Umarım iyi anlaşırız.

Bende gülümsemeye çalışarak cevap verdim.

LB: Memnun oldum Cho, umarım.

Daha sonra herkes sınıfa girdi, sınıfta masa ve sandalyeler bir köşeye tooplanmıştı, herkes sıra halinde koca bir dolabın önünde durmuştu.

Biraz sonra her zamanki gülümsemesi ile sınıfa Remus girdi.

RL: İyi günler çocuklar. Bu gün kitapsız bir ders işleyeceğiz. Böcürtünüzle yüzleşeceksiniz.

Kahretsin... Gerçekten o kadar yolu boşuna mı gitmiştim? Böcürtle yüzleşeceğimizi biliyordum ama daha çok önce onun hakkında not falan alırız diye düşünmüştüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑷𝒂𝒓𝒂𝒏𝒐𝒊𝒅 «𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin