Hyunjin ilk kez birinden etkilenmişti hem de yakışıklı ve güçlü birinden. İsmini bile bilmediği kişiye kapıda hayranlıkla bakarken diğeri korkarak geriye çekildi. O anda Jisung'un sesini duydu Hyunjin.
"Hyunjin?"
"Ha? Efendim kankim?"
"Ne işin var burada?"
"Markete geldim ama dönüş yolunu kaybettim burada buldum kendimi iyi ki de bulmuşum."
Dedi. Changbin ona garip yüz ifadesi ile bakarken Hyunjin içeriye girip birden onun koluna girdi.
"Ben Hyunjin ama sen gelecekteki eşim de yeter."
"Ben de Changbin memnun oldum."
Dedi şaşkınlıkla. Jisung ikisinin haline gülerken Minho da arkadan geldi kapıda ne olduğuna bakmak için. Changbin onu görünce yalvarır gözlerle baktı kurtarması için.
"Arabamı temizlemek ister misin Changbin?"
"İsterim!"
Dedi. Normalde küfür edip söylenen adam koşarak çıktı oradan. Hyunjin de bir an düşündü.
"Onu yarı çıplak böyle kaslı halde üzerine sular akıtarak temizlerken göreceksem ben de giderim."
Dedi. Minho gülmemek için kendini tuttu diğerinin aksine.
"Saol ama tek kişi yeterli arabama."
"Ben arabaları çok severim motorunu bile temizlerim bak gerçekten çok iyiyim. Jisung'a sor hatta beni."
"Arabalardan nefret eder hatta her trafikte araba görüşünde arabaları icat edene söver."
"Sen nasıl bir kankasın? Hainsin oğlum sen! Ne var şurada fırsat yaratıyoruz uyum sağlasan?"
Dedi suratını asarak. Minho ise salona geçti ikisini de bırakıp biraz ağrısı olmuştu kolunda ayakta durmaktan dolayı uzatmaya ihtiyacı vardı kolunu. Jisung yanına gelip endişe ile ona bakınca gülümsedi hafifçe ve yanağını sevdi. Uzanıp küçük bir öpücük verecekken dudaklarına Jisung kocaman gözlerle geriye çekildi tam kızacaktı ki geriye çekilme sebebi gelip koltuğa oturdu.
"Merhaba ben Hyunjin, Jisung'un en iyi arkadaşıyım evine gitmeyince bu aralar merak ettim onu."
"Sana bir arkadaşımda kalıyorum demiştim kolunu incitmişti ya hani?"
"Arkadaşım demiştin ama bu kişi daha çok sevgilin gibi? Bu ara da Jisung'un daha önce hiç sevgilisi olmadı sen ilk oluyorsun."
"Ben bu çocuğu sevdim. Ben Minho bu güzellikle birlikteyim."
Dedi. Utanarak Jisung baktı ve o anda yerin dibine girmek istedi utancından. Hyunjin şaşkınlıkla bakmak yerine gülümsedi ve bir elini yuvarlak diğerini de işaret parmağı ile o delikten geçirerek Jisung'a gülünce Jisung daha da kızarabilirmiş gibi kızardı.
"Hayır öyle bir şey yok!"
"Nasıl bir şey yok?"
"Yani demek istediğim bana bir teklifte bulunmadın? Seninle çıkmam gerekiyorsa bir teklif almam gerek."
Dedi. Minho şaşkınlıkla bakarken Hyunjin gülmemek için kendini tuttu. Jisung ise ciddi bir şekilde bakıyordu sonuçta ilk sevgilisi olacaktı ve filmlerdeki gibi özel olsun istiyordu.
"Tamam ona da tamam ulan. Ne hale getirdin beni."
Dedi Minho. Jisung ise gülümsedi ona kedicik diye seslenen adamı kendisi kedi gibi yapmıştı. Onlar biraz oturup sohbet ederken Changbin geldi içeriye Hyunjin hemen onun yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do u wanna be my cat?
Fanfiction"Jisung o ara sokakta sevdiği mekanda sessizce otururken hayatının haberini yazacağını bilmeden sandviçini yerken etrafta kurşun sesi yankılandı ve kaçamadan Minho'ya yakalandı." Minsung Chanlix ve daha bir çok ship olacaktır. TÜM HAKLARI SAKLIDIR