küçük temaslar💓

9 0 0
                                    

İzin ver ruhundaki o karanlığa bürüneyim,
İzin ver parmaklarının arasında tuttuğun o eser olayım..
Yanlız ruhun için savaşırım
Bir kasırga yaratırım...

.............................

Ateş'in ağzından;

Gözlerimi ilk defa mutlu bir şekilde açtım ilk defa böyle yaşadığımı anladım kalbimin tekrar yaşamasını hissederek bir sabaha kalktım..

Başlarda yaptığım bu aptallıklar çok saçmaymış meğer korkum aşkımın önüne geçmiş ve kendimden bile çok sevdiğim birisinin canını yakmışım bilmeden. ama şuan bunların hiçbirinin bir önemi yok çünkü bu saatten sonra onun sayesinde nasıl yaşadığımı öğrendiğim birisi için çabalicam. Onunla her şeyi öğrenicem sevmeyi, sevilmeyi, birlikte büyümeyi her şeyi onunla yaşamak istiyorum tek korkum ya onu mutlu edemezsem onu üzersem diye ama halledildi onun kokusunu içime çektiğim an bana küçükde olsa dünyaları yıkabileceğim o eşsiz öpücük.. gözlerinin güzelliği, dudaklarından çıkan o kıkırtılar, kahkahalar her şekilde her zerresiyle kalbimi teklerken anladım ki sonum onun elinden olacak ve ben bundan hiç şikayetçi değilim... Artık korkakça yaşayarak değil, kaçarak değil.. savaşarak, severek, yaşamak istiyorum ve bana bunları öğreten tek bir kişi var, kumsalım... Onun sayesinde gerçek duygular edindim içimde gerçekten sevmeyi öğrendim yaşamayı mutlu olmayı kıskanmayı sinirlenmeyi huzurlu hissetmeyi ben onda tekrar doğduğumu tekrar ve tekrar yaşadığımı hissettim ben her şeyimi onda öğrenerek hissederek anladım ama şuan.. şuan Berke bozuntusu çıktı karşıma neyse hiç keyfimi bozamam çünkü şuan beni bekleyen kumsal kızım var benim kımsalım sadece benim bebeğim sahi onla beraber gidecektik dimi okula heyecandan kalbim yine sıkışırken ellerim karıncalanmya çoktan başladı onu görmenin heyecanı ile karnım kasılırken onun yanında halimin ne olacağını çok merak ediyorum...

AŞIKSIN DIRIRIRIRI AŞIKSIN💆😻

...........................

Güzel kızımın kapısının önüne geldim ve zile bastım karnım şimdiden kasılmaya ellerim karıncalanmaya ve kalbim maraton koşusuna çıkmışcasına atmaya başladı. Kapı açıldı stersten delirecektim resmen... "Buyur oğlum kime baktın?" Annesiydi galiba kumsal kızımın. "Şey merhaba efendim ben kumsalı almak için geldim beraber okula gidecektik de.." heyecan korku ve daha bir sürü duyguyu şuan yaşarken elim ayağım birbirine dolandı yeter artık kumsalım gelsin "ha tamam oğlum sen geç içeri bende çağırıp geleyim eşşek sıpasını sabahtandır hazırlanıp duruyor. Dedim bu kime süsleniyor meğerse sanaymış sen geç salonda otur hemen geliyorum" ben kahkahalarımı tutmak için büyük çaba gösterirken zor dayanabildim kumsal kızım benim için mi hazırlanıyor benim için kalbim durmazsa iyi olur çünkü daha kavuşmadan diğer dünyayı boylamak istemiyorum annesi söylene söylene küçük bebeğimi çağırmaya giderken bende etrafa göz gezdiriyordum gözüm bir çerçeveye takıldı çerçevede bir fotoğrafa.. küçücük minnacık kameraya gülümseyen üstü başı pasaklı bir adet kumsal ile karşılaştım bu hali o kadar tatlı gelmişti ki dayanamadım telefonumu çıkarıp bir kaç foto çektim tekrar salonun içini turlarken içeri heyecanlı kızarmış bir adet güzel bebeğim girdi Allah'ım kalbim durmuş nutkum tutulmuş öylece karşımdaki küçük bebeğime bakıyordum vanilya aromalı kokusu beni mest ederken onun utanarak kafasını eğmesi daha da ona bağlanmamı sağladı.. "şey hoşgeldin.. eee çıkalım istiyorsan?" Ben onun büyüsünden çıkmaya çalışırken söylediği her kelime kulağımda uğultu gibi olurken kafamı usul usul salladım o bana uğruna ölebileceğim gülüşünü sunarken benim yine nutkum tutulmuştu kapıya ilerledik annesiyle vedalaşma faslı yaptık beni tekrar çağırdı mutlaka görüşelim diye ve bir arada onlara yemeğe gelmemi teklif etmişti ve ben bunu sizce kaçırırmıyım? Hayır. Kumsalın olduğu her yere giderim.. neyse yavaş yavaş ilerliyorduk ne ben konuşuyorum ne de kumsal kızım daha fazla bu sessizliğe katlanamam valla. " Çok güzel olmuşsun kumsal kızım.. yani vanilya aromalı kokun saçların beni mest etti..." Ben içim geçerek ona bakarken o utanarak kafasını eğmiş küçük dudaklarından minik bir tebessüm oluşmuştu ah hadi ama! O gülüşü görmemek bana eziyet olur. O bana utana sıkıla teşekkür etti böyle böyle ben ona bakarak okula varmıştık beraber içeri girmemizle herkesin bize bakması bir oldu tabi kumsal kızım stresten tırnaklarını kollarına geçirerek elimi konuma götürdüm ve "sakin ol güzelim. Geçti kimseye bakma senin yoluna taş olanı yoldan kaldırırım bana güven şimdi sakinler ve kafanı kaldır kimse için boynunu eğme ne olursa olsun olur mu kumsal kızım?" Biraz daha sakinleşmesiyle kafasını kaldırdı ve bana tebessüm etti bende ona karşılık verirken okulun içine girdik ve sınıfa geçtik. Onun önüne taş olmak isteyenleri tek tek kaldırıp zarar bile görmesini istemiyorum artık canını yakanların canını yakmak için istiyorum kumsalın üzülmesini değil sadece mutlu olmasını istiyorum üzgünlükten değil mutluluktan gözlerinden yaş aksın istiyorum ve onu mutlu etmek için elimden ne geliyorsa yapacağım sadece onun için çünkü onun sayesinde yaşamayı öğrendim onun sayesinde tekrar hayata doğdum...

Acem Borusu"🫀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin