Dersler başlamış kumsal kızım çisemin yanına oturmuş konuşuyorlar ara sıra dudaklarından kaçan kırkırtıları ve kahkahaları beni mest ederken ben hala ona içim geçermiş gibi bakmaya devam ediyordum ama biri manzaramı bozana denk önümde heykel gibi dikilmiş kesin emirdir diye ağzımı açıp küfür edecketim ki bu düşündüğüm kişi emir değildi berkeydi."hayırıdr ne dikiliyon karşımda?" Dememle "konuşalım mı biraz sana anlatmam gereken bir şey var?" Dedi. Hadi bakalım ateş yarası neymiş öğrenelim Berke beyin. Ayağa kalktım ve kimsenin olmadığı tek tük insanların olduğu okulun arka bahçesine geldim oda arkamdaydı tabii. "Hayırdır ne konuşcakmışsın benle ne yaran varda konuşuyon?"dedim bir kaç saniye suratıma baktı ve oda konuşmaya başladı "şimdi sana anlatacaklarımı iyi dinle ve sözümü kesmeden dinle olur mu?" Ben kafamı usul usul sallarken oda söze başladı "şimdi ateş kumsal ile aramda hiç bir şey yok biz kumsal ile çocukluk arkadaşıyız evet biliyorum bu biraz şaşırtıcı bir durum ama kumsal beni hatırlamıyor aradan seneler geçti kumsalın anne babası boşanmadan önce beraberdik hep onun abisi gibiydim o benim kardeşim her şeyim ailem gibi hatta gibisi az kalır neyse işte babası sürekli içip içip kumsalımın annesini menekşe ablayı döverdi ara sıra menekşe ablanın gözünün önünde kumsalın önünde eve kadın atardı neyse kadın en son dayanamadı boşanma davası açtı ama adam gururuna yediremedi dedi işte nasıl benle boşanırsın diye kadına pusu kurdu öldürmek istedi kumsal kızımın önünde ama olmadı başaramadı polisin siren sesiyle durdu çünkü kumsal kızım o yaşta o kadar akıllıydı ki annesini incitmesine izin vermedi o çocuk aklıyla polisi aramış neyse polisler falan geldi adamı tutukladılar işte sonra boşanma davası tekrar açıldı boşandılar adam tekrar evlendi ama karısını çocuklarına o kadar şevkat gösteriyor ki kumsal bunları görünce kaç kere intihara kalkıştı sonra kumsal kızım birini sevdi ilk defa çünkü sevmek nedir sevilmek nedir her bir duygudan mahrum kalan kumsal kızım ilk defa birini sevdi çocukla 3 sene çıktılar kumsal sevmeyi öğrendi hayata tutunmayı öğrendi fakat.. fakat sonra çok kötü bir şey oldu çocuk bıçaklandı. Bıçaklanınca kan kaybından öldü kumsal 6 ay boyunca kendine gelemedi yemek yiyemiyor falan sürekli hastanelik oluyor sonra annesi taşınmaya karar verdi tabi ikisinin de psikolojik olarak çökmüşler annesi sürekli içmeye başladı kumsalın çok zor çocukluğu geçti ateş onlar taşındıktan sonra ben vazgeçmedim ama benden sonra yanında kardeşi gibi olan birisi çıktı karşıma çok şaşırdım çünkü kumsal kimseye kolay kolay güvenip kendini açmazdı biz kumsalla aynı beşik kardeşi gibiyiz bebeklikten beri hep beraberiz şuan kumsal kızım 16 yaşında 10 senedir birlikteyiz fakat bizi kardeşliğimizi ayırdılar kardeşimi elimden aldılar herkese öfkeliyim fakat o kız çisem.. ona çok iyi gelmiş 6 yıl boyunca en son dayanamdım bir yandan aşık olduğum kız bir yandan kumsal kızım şaşırdığının farkındayım evet ben çisemi 6 yıldır seviyorum buraya hem onun için hemde kardeşimi tekrar kazanmak için geldim ilk geldiğimde senin ona karşı bakışlarını gördüm ateş sende seviyorsun fakat gözlerindeki o korkuyu hissedebildim ama seni birazda çıldırtmak istedim eee neticede kardeşimizi birine güvenip bırakmak istiyorum haksızmıyım neyse işte şarkı açtım bilerek yakınlaştım ona ve sen benim gururumu daha da kabarttın helal olsun sana bana yumruk attığında sevdiğini daha da netleştirdim sen gittikten sonra kumsal kızım huysuzlaşmaya başladı sürekli saate bakıyor okulun bitmesini dört gözle bekliyordu çıkış oldu bana elveda dedi ama anladım içi rahat etmez sevdiği çocuk için ne yapar ne eder nasıl olduğunu öğrenirdi ve dediğim gibi de oldu seni aradı ve nerde olduğunu öğrendi doğrumuyum? Demem o ki ateş o sevgisiz büyüdü onla beraber sen büyü sevmeyi öğret her bir duyguyu beraber öğrenin olur mu kardeşim e malum yakında bacanak da olucaz lclelclsldla hadi şimdi sınıfa gidelim de daha fazla dikkat çekmeyelim.." ben ağzım açık berkenin dediği şeyleri hazmetmeye çalışıyordum benim bebeğim neler çekmiş öyle. Artık kararlıydım onun aileside ben olucaktım babası da her şeyi de ben daha ona dokunmaya kıyamazken o şerefsiz babası onu nasıl incitmiş öyle? Biz Berke ile bu konuşmadan sonra sınıfa giderek muhabbet ediyorduk şimdi daha iyi anladım emirden sonra bir kardeşim daha oldu ve ailemden bir parça. Sınıfa girdik güzel bebeğim ile göz göze geldik ben ona gülerek bakarken ise kızarmış utanarak gülümsüyordu ve yanımda berkeyi görünce şok geçirdi hadi bakalım bacanak o benim kumsal kızım için çabalayıp bizim olmamızı istiyor bende onu çisemle nasıl yakınlaştırıp çöpçatanlık yapmayı planmalaya başladım bile artık üzülmek değil mutlu olmak istiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acem Borusu"🫀
Ciencia FicciónSana hislerimi haykırdım, Sen en sağırdan Bile daha sağırdın..."🌑