İçimde aşk var"

64 1 102
                                    

Yarışmanın üzerinden 2 hafta geçmişti bu süreçte ateşle daha da yakınlaşmıştık her fırsatta flörtleşiyoruz, çisemle Berke ise sevgili olmuşlardı. Çok tatlı bir çift oldular hatta.

Bugünde hep beraber toplanma kararı aldık. Bende hazırlanmaya başladım salaş bir gömlek ve altına bol paça pantolon giydim. Takılar olarak da yaprak desenli yüzüğümü baş parmağıma taktım, ateşin bana aldığı papatyalı bilekliğimi ve gökkuşaklı bilekliğimi taktım doğum günümde de çiseöin bana hediye ettiği kilite benzer kolyemi taktım ve vanilya aromalı vücut spreyimden sıkarak hazır olduğuma kanaat getirdim.

WhatsApp uygulamasına girdim ve ateşe hazır olduğumu ve şimdi çıkacağımı yazdım ona olumlu anlamda mesajlar yazdı ve buluşacağımız alana doğru yürümeye başladım.

.....................................

Hepimiz oturmuş herkesin o muhteşem aktivitesi olan çekirdek kola yapıyorduk biz çisemle dedikodu yaparken ateşlerde maç hakkında konuşuyordu ara sıra Berke çiseme aşk dolu sözler söyleyip kızı utandırıyordu ben bu hallerine gülerken ateşin benim gülüşüme içi giderek baktığını gördüm ona da aynı içtenlikle gülümserken oda bana genişçe tebessüm etti.

Gün böyle güzel geçerken sahile inmeye karar verdik ve sahile indik çisemle Berke el ele tutuşup önde yürüyorlardı.

Ateş'de elimi tutunca ilk afalladım ama sonra bende elini sıkıca tuttum o beni kendisine çekerken bende bir diğer kolumu beline doladım. Şuan birbirimize sarılı bir şekilde yürüyorduk o ara sıra saçımı koklayıp öpücük konduruyor ara sıra da yanaklarıma öpücük istila ediyordu tabi bende şikayetçi değildim bana hoş.

-Şarkıyı burda açın-

Biz böyle yürürken ilerde gitarla en sevdiğim grubun yeni çıkan şarkısını söylüyorlardı ben heyecanla ateşe bakarken oda bana sırıtarak bakıyordu elimden tutup beni oraya sürüklerken şarkının sözlerine kulak astık biz birbirimize bakıp kollarımı boynuna doladım ve ona tebessüm ederek şarkıyı söylemeye başladım oda ellerini belime sararak hafif kafasını eğmiş bir şekilde bana gülüyordu bu haline kıkırdarken şarkıya ona bakarak tekrar eşlik etmeye başladım

Kara gönlüm sevdalanmış
Dünyadan bi' haber
Seviyorum var mı bilader?
Kem gözler seyre dalmış balkondan mı bakar
Bu ne biçim hallermiş böyle

İçimde aşk var
Ve muhtelif hazlar
Beni bulamazlar, bu aralar
Ecinni gözler ayrılığımı bekler
Ama bulamazlar
Bu aralar

Deli gönlüm parçalanmış kendinden mi geçer?
Kaçıyorum senle beraber
Arkamızda alem coşmuş
Kıçına kına mı yakar?
Bu ne biçim hallermiş böyle

İçimde aşk var
Ve muhtelif hazlar
Beni bulamazlar, bu aralar
Ecinni gözler ayrılıp bekler
Ama bulamazlar
Bu aralar

İçimde aşk var
Ve muhtelif hazlar
Beni bulamazlar, bu aralar
Ecinni gözler ayrılığımı bekler
Ama bulamazlar
Bu aralar

İçimde aşk var
İçimde aşk var
Beni bulamazlar, bu aralar
İçimde aşk var
İçimde aşk var
Beni bulamazlar, bu aralar

Şarkı bitti herkes alkışlarken biz hala ateşle birbirimize sarılı bir şekilde aynı pozisyonda duruyorduk birden yere diz çöktü ve elimi ellerinin arasına aldı ardından konuşmaya başladı.
"Kumsal kızım... Uzun süre geçti korktum ama senle korkumu yendim. Canım yandı ama yaralarımı iyileştirdin. Karanlık olan dünyama ışık olarak doğdun.. benimle çıkar mısın güzel kızım? Karanlık dünyama ışık saçmaya devam eder misin?" Ben bu sözlerine şok geçirirken herkesten "evet, evet" diye çığlıklar kopuyordu. Tekrar gözlerine baktım ve "evet" dedim onun gözlerinden yaşlar akarken hızla ayağa kalktı ve beni kucağına alarak sıkı bir şekilde sarıldı. "İyiki, iyikim oldun kumsal... Karanlığıma ışık oldun, yaralarıma merhem oldun, her korkumu senle yenmeme sebep oldun iyiki iyikim oldun kumsal kızım iyiki"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Acem Borusu"🫀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin