Navy Armament:
- 30mm Pulsed Quad-Laser Gun Turret (design from Russian Panstir CIWS)
- Particle Quantum Shock Cannon (438mm barrels cannon, design from RE-203 Pulverizer on Deviantart but it's triple barrels cannon)
- Superheavy Particle Quantum Shock Cannon (1,200mm triple barrel cannon, design from RE-289 Guardian on DeviantArt)
- Plasma Anti-Ship/Cruise Missile
- Quantum Wave Resonance Cannon (similar to the Wave Motion Gun, but far more deadly and capable of destroying an enemy fleet and a planet)
- Heavy Plasma Cannon (356mm double barrel cannon)
- Heavy Plasma Rail Gun Cannon (340mm double barrel cannon)
- Particle Phased Energy Grenade Launcher
- Quantum Energy Projector
- Nuclear Missile Silos
- Surface-to-Air Plasma Missile
- Ball Turret (4-barrel Heavy Electron-Phased Plasma Quad Cannon)
- Heavy Electron Plasma Beam Cannon (310mm double barrel cannon)
- Heavy Particle Energy Quantum Cannon (370mm triple barrel cannon)
Torpedo Variant:
- Quantum Torpedo
- Quantum Phased Torpedo
- Quantum Void Torpedo (similar to Corrosive Torpedo from Arpeggio of Blue Steel)
- Plasma Torpedo
- EMP Torpedo
- Particle Energy Torpedo
Space Navy Ship:
Supply Ship (ship size in length: depended) (Armed with Ball Turret, a 30mm Pulsed Quad-Laser Gun Turret, Surface-to-Air Plasma Missile)
Repair Ship (ship size in length: depended) (Armed with 30mm Pulsed Quad-Laser Gun Turret, and Surface-to-Air Plasma Missile)
YOU ARE READING
Information about Unified Terran Federation, it's Armed Forces, and my character
Ficção CientíficaThe information regarding the main story, Honkai Star Rail: The Terran Intervention and so on.