~3~

86 14 6
                                    

"Jake, hatalıydım üzgünüm!"

Dürüst olmak gerekirse hâlâ davranışlarında neyin yanlış olduğunu bilmiyordu. Yalnızca diğer alfaları tetiklemesiyle ilgili bir şeyler olabileceğini tahmin ediyor. Jake'in kollarında kıvranırken çoktan kendi odasınının kapısına gelmişlerdi.

"Hyung bütün alfaları kendine çekmeye falan mı çalışıyordun amacın neydi? Ya odaya yalnızca Sunghoon gelseydi, o zaman ne yapacaktın?!"

  Heeseung en başında işini hızlıca bitirip kendi odasına geri dönmeyi planlıyordu, bu nedenle kendisini ilk defa parmaklayacakken yakalanma ihtimali aklından bile geçmemişti. Utancı hâlâ yanaklarına pembelik sağlarken ne diyeceğini bilemiyor ve kapının arkalarından kapanmasıyla tekrar özür cümleleri mırıldanıyor. Jake onu yatağa oturtturup damarlı elini bacağına koyduğunda hâlâ çıplak olduğunu hatırladı.

"Kıyafetlerin zaten ıslandı değil mi? Yeni kıyafetler getireceğim."

"Hm-hm."

Jake'in kendisine kıyasla iri bedenini dolaptan kıyafet seçmeye çalışırken izliyor. Boy olarak Heeseung'ın daha uzun olduğu bir gerçekti fakat Jake'in enerjisi ve daha kaslı vücudu bu dengeyi bozuyordu. Özellikle Heeseung'ın zayıf ve güçsüz gözükmesi hakkında sosyal medyadaki paylaşımlar arttığında kas yapmaya başlamayı aklından geçirmişti. Şükürler olsun ki bu sadece bir düşünce olarak kaldı. Kendi bedeninin narin olmasından memnundu, aynı durum Jake için de geçerliydi. Heeseung'dan güçlü olduğunu ve onu koruması gerektiğini düşünmek içten içe hoşuna gidiyordu.

"Benim için bacaklarını biraz kaldırabilir misin?"

Bunun giyinmesi için saf bir istek olduğunu biliyor fakat Jake önünde eğilirken ve bu kadar savunmasız hissederken kalçalarını biraz daha açığa çıkarma düşüncesi tüyler ürpertici oluyor. Yine de Jake'in sözünden çıkmaya da pek niyeti yoktu, özellikle böyle bir durumda. İyi bir omega olabileceğini kanıtlamak istercesine söyleneni kendinden emin bir şekilde yapıyor ve Jake'in temiz bir boxerı bacaklarından geçirmesine izin veriyor.

"Kendim de giyinebilirdim, biliyorsun."

"Jungwon seninle ilgilenmemi söylüyor."

"Jungwon mu?! Sabah seni odamdan çıkarmak için özel olarak çaba gösterdiğini sanıyordum!"

  Yorumu Jake'in kıkırdamasını sağladı. Heeseung'a bir eşofman da giydirdikten sonra yavaşça kalkıp Heeseung'ın üzerine eğiliyor. Bir tutam saçı düzeltip kısık bir sesle konuşuyor.

"Belki de senin utanmaz hareketlerini hepimizden daha iyi öngörebildiğindendir?"

  Heeseung'ın tepki veremediğini gördüğünde biraz daha devam ettiriyor.

"Benden tişörtümü istediğinde bunu yuva yapma dürtülerinle söylediğini düşünmüştüm. Tişörtümü omega sıvılarınla ve seni de yatağımda kendini beceriksizce parmaklarken bulacağımı muhtemelen Jungwon bile tahmin edemezdi."

"D-dur.."

  Jake kendisini fazla kaptırdığını hissedip sakince nefes veriyor. Heeseung'ın terden alnına yapışan solmuş şeftali rengi saçlarına bakmak onları kavrayıp nasıl kontrolü sağlayabileceğinden başka bir şeyi aklına getirmiyordu. Kendisini bu kadar zor tutarken Heeseung'ın dikkatsiz davranışları her şeyi daha da zorlaştırıyordu. Ancak Heeseung'ın hâlâ masum, parlayan gözlerle sanki hiçbir sorun yokmuş gibi bakmaya devam etmesi akıl sağlığını sınıyor.

"Heeseung hyung, gerçekten dikkatli olman gerekiyor. Bu süreç geçene kadar mümkün olduğunca odandan çıkma ve başkalarının yataklarında mastürbasyon yapmayı aklının ucundan dahi geçirme!"

"Başkalarının yataklarında yapmıyorum.. sadece senin yatağında olmak istedim."

"Benim yatağımda mı?"

"Evet.."

  Heeseung bir omega olarak sunulmadan önce de ikisi arasında dikkat çeken bir şeyler olduğu barizdi. Herkes yattıktan sonra beraber ramyeon yiyip filmler izlemek, birbirlerinin odalarında her zaman çok daha fazla zaman geçirmek ve temas bağımlılıkları gibi. Bütün bunlara rağmen ikisi de dürüstçe duygularından bahsetmedi. Yani, Heeseung Jake'in yatağında mastürbasyon yapabiliyor ama onu sevdiğini söyleyemiyor. Jake'in ne düşündüğünden emin değil ancak Heeseung bunun kariyerlerini tehlikeye atacağından korkuyor. Aptal kızgınlık dönemi bile işinden uzak kalmasına neden olurken ilişki ve duyguların da bunu yapmasına izin vermek istemiyor.

  Jake duyduklarının neredeyse bir seks teklifi olduğunu zihninden uzaklaştırmaya çalışıyor. Elbette başarısız bir çaba. Sadece Heeseung'ı yatırmak ve bileklerini başının üzerinde sabitleyerek saatlerce sikmek istiyor.

"Hyung, gitmeliyim. Sen de oldukça yorgun görünüyorsun."

  Tıpkı sabahki gibi Jake tekrar gitmek için hazırlandı.

"Hayır, bekle! Biraz benimle zaman geçir lütfen. Bütün gün yalnızdım canım çok sıkıldı."



Literally Babygirl | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin