9.

57 4 0
                                    

-ossze szedtuk magunkat es fel ultem.

-nagyon rossz vagy bruni -vigyorogtam cukin.

-vald be h elvezted. -mosolyogva az asztalra tenyerelt es megcsokolt.

-nem mondtam hogy nem, de most meenj dolgoznom keeel. -vigyorogtam

-jolvan szivi -szamra puszilt. -este jovok erted szeretlek puszi

-en is csok csok -dobtam utana egy puszit, majd o is el ment, en le ugortam az asztalrol rendbe szedtem magam es el indultam a kortermek kozott.

-mellem sietett baratosnem Lili es el kezdtunk beszelgetni, lili kb 2-3 napja dolgozik itt de orulok hogy van egy barat amiota dorina kilepett a munkahelyrol.

-mizu csajos? -kerdezte baratnom amire akaratlanul is el mosolyodtam.

-semmi veled?

-semmi de amugy hallod, te miert nezel ki ugy mint akit most basztak meg?

-shhhhh hallkabban -mar fullra el pirultam.

-aaaa erteem, Bruno itt jart igaz? -kuncogott.
Kerem az osszes reszletet azonnal.

-el meseltem neki mindent es a veget egy hangos kacagassal zarta.

-az igeeen -rohogott mint aki epp keszul megfulladni.

-shht na es ne fulladj meg kerlek.

-es veled meg kevinnel mizu? -vigyorogtam.

-Haaat semmike -mosolygott pimaszul, ugyis kiszedem belole mi van koztuk ha szakad ha esik.

-na mondjad csak mi van koztetek

-haaat, randizunk

-csak randi? Uhuuum -mosolyogtam ra sejtelmesen.

-Egyszer nala alszunk egyszer nalam, es haat.. nem csak alvas szokott lenni altalaban na.

-oke oke nem vagyok kivancsi hany pozba fekszetek le koszi -nevettem cukin, amire o is nevetni kezdett.

-es veletek mizu? Bruno komolyan gondolja?

-szerintem igen, marmint remelem mert nagyon meg szerettem... es nem csak baratilag gondolom eszrevetted. -akaratlanul is el mosolyodtam.

-Tudom, amugy nincs kedved valamelyik nap tartani egy csajos napot? Persze ha bruno nem hisztizik be -mosolygott

-Ahaaaa, ha hisztizik majd lenyugtatom -nevettem.

18 ora magasaggaba ossze keszulodtem mert mar vart ram bruno kint igy ossze kapkodtam magam gyorsan es ki mentem az korhaz bejaratan.
Oda futottam brunohoz es megoleltem.

-Szia bébi -fel emelte az állam es megcsokolt

-Szia -mosolyogtam boldogan.

-mehetunk? Meg van minden? -mosolygott o is.

-uhuuum

Be szalltunk a kocsiba, bekotottem magam es el indultunk.

-jo napod volt?-kerdezte.

-viszonylag igen csak kicsit faraszto, foleg a reggeli akciod miatt. -nevettem

-pedig elegge elvezted a nyogeseidbol itelve.-vigyorgott.

-haat nem mondtam h neem.

~PÁR ÓRÁVAL KÉSŐBB~

-Épp vacsorat foztem, most brunonal vagyunk mert holnap nem dolgozom es kell egy kis pihi.

-szia edes -jott mogem bruno atkarolva a derekam amire kicsit megugrottam.

-héé ne ijesztegess -nevettem

-nyakamat kezdte el puszilgatni, oldalra dontottem a fejem hogy jobban oda ferjen a nyakamhoz.

-hianyoztal -nyult be a polom ala es a hasamat kezdte el cirogatni.

-brunii vacsit csinalok. -sohajtottam

Sziasztok!😊
Tudom tudom kicsit kestem a reszel de itt van, igaz rovidebb mint terveztem de igerem holnap max szerdan jon a kovi resz, legyetek jok, jo sulit!! Puszi💕💋

Egy Véletlen Találkozás Kezdete (~pető Bruno ff~)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant