Tak tohle byla strašná noc, hlavně kvůli mému snu. Ten byl fakt divný. Zdálo se mi, že jsem na Tommyho party DOBROVOLNĚ tančila s Timem. A líbilo se mi to. Jakože fakt hodně. Chápete to?Já a Tim, to je ale blbost. Otevřu oči, ale hned je radši zavřu.
Tohle není můj pokoj. Tohle rozhodně není můj pokoj. Můj ty bože, kam jsem se to dopracovala? Už nikdy nebudu pít. Hlava mi asi za chvíli vybouchne a žaludek mám úplně na vodě. A hlavně si nic nepamatuje. A když říkám nic, tak jakože fakt nic. Vím jen, že jsme šli na Tommyho večírek.
Uf, dobrý. Zas tak strašný to není. Znova otevřu oči a rozhlédnu se okolo.
Kde to sakra jsem? Proč jsem? Po chvíli mi dojde, že jsem v Adrienově pokoji. Tak teď fakt nevím jestli je to dobře nebo špatně.
Moment.
Rychle odhrnu peřinu, kterou mám na sobě. To se mi snad zdá. Proč mám sakra na sobě Adrianovo tričko a kraťasy? Je to čím dál tím lepší.
Okey, myslím že je správný čas začít panikařit. CO TU U VŠECH ČERTŮ DĚLÁM A KDE MÁM OBLEČENÍ?
Frustrovaně vstanu z postele a začnu chodit sem a tam. Ve stejnou chvíli se rozletí dveře a v nich stojí Adrien.
"Ty už si vzhůru! Nesu ti něco po čem ti bude líp" Už teprve teď si všimnu, že v ruce drží skleničku vody a bílý prášek. Podá mi to a já to všechno spolknu.
"Tak, teď na tebe nechci ječet, ale můžeš mi vysvětlit. Prosím. Proč jsem se vzbudila u tebe v pokoji a proč mám na sobě tvoje oblečení?" Zaječím na něj.
Tak, to chce klid. Ještě ode mě uteče a já se dozvím kulový. Nádech. Výdech. Nádech. Výdech. Do prdele. Proč ty dechový cvičení, u kterých internet zaručuje, že vás dokonale zklidní, vůbec nepomáhají?!
Adrien se nervózně poškrábe na zátylku a pohled sklopí k zemi. A jéje. To nevěští nic dobrého. "Ty si to nepamatuješ?"
"No to teda nepamatuju" Vyjedu na něj.
Ježiš, klid Grace! Ozve se můj vnitřní hlas. Adrien nemůže za to, že ses úplně zřídila. Jediný, na koho můžeš řvát si momentálně jen ty. Takže "GRACE, TO SI FAKT PODĚLALA"
"Tak jo, posaď se radši a já-" Adriena přeruší můj žaludek. V rychlosti doběhnu k záchodu, kde vyklopím celý obsah. Ještě že dělám tu atletiku, jinak totiž nevím, jestli bych to stihla.
Adrien běží ochotně za mnou a podrží mi vlasy. Já ho prostě zbožňuju.O chvíli později už sedíme na posteli, kde zapíjím nový prášek, protože ten první jsem kompletně vyzvracela.
"Takže" Adrien se prudce nadechne "Včera jsme byli na Tommyho party, to si doufám pamatuješ. Na začátku se nedělo nic zvláštního, jen si tancovala s Timem a-"
Skočím mu do řeči "To nebyl sen?!" Vytřeštím na něj oči. Co bude dál? Líbala jsem se s Justinem Bieberem?
"Ne nebyl" Ušklíbne se "Potom si začala dost pít. Um... No... Jak to říct? Byla si dost opilá. Jednou za tebou přišel kluk a začal tě dost balit. Víš co si mu řekla? "Kdybych dostala dvacet koruno pokaždé, když spatřím někoho tak ošklivého jako ty, měla bych oči jen pro tebe" a on na to "Takže chceš říct, že nejsem krásný? Že jsem ošklivý?" Ty: "Jsi krásný jak slunce. Nedá se na tebe dívat" Jo, na začátku to byla sranda tě hlídat, ale potom si začala dostávat nápady typu: Uděláme si všichni módní přehlídku! Akorát bez oblečení. Tak to jsme tě radši s Joshem chtěli odvézt domů, ale potom nám došlo, že tě tam takhle opilou poslat nemůžeme. Tak tam jel jen Josh a ten tě teď kryje. Tebe jsem odvezl k nám. Chtěl jsem tě převléct, protože sis ty šaty dvakrát pozvracela. Ale ty ne, že si ji to umyješ a budeš spát s tím. K tomu nedošlo, protože si tu sprchu začala utěšovat, aby přestala plakat. Nakonec jsem to oblečení na tebe nějak narval a ty si naštěstí usnula"
ČTEŠ
Pravá láska
Roman d'amourGrace Theodora Merrisová žije svůj život na plno a život bez svých kamarádů a atletiky by si už ani nedovedla představit. Ale bohužel všechno není tak zalité slunce, jak se může na první pohled zdát. Po rozvodu rodičů Grace přestává věřit na lásku a...