Üç Kere

8.2K 94 15
                                    

Üstümdeki rahatsız takımdan bir an önce kurtulmak için annemin ihtiyacı olan belgeleri çekmecesinde ararken bir yandan da söyleniyordum. Ünlü bir tasarımcının kızı olduğunuzda ve onun defilesi için son hazırlıklarına yardım için gönüllü olduğunuzda böyle oluyordu. Üzerimde etek ve gömlekten oluşan bir takım vardı ama telaştan dolayı bedenimde rahatsız hissettirmeye başlamışlardı.

Sonunda annemin istediği belgelere ulaştım. Çabucak çekmeceden alıp kağıtları kavradığımda gözlerimde zafer parıltıları dolaşıyordu. Çekmeceyi kilitledim ancak çıkan tek kilit sesi çekmece değildi. Kaşlarım hızla çatılırken arkamı döndüm ve onunla göz göze geldim.

"Burada ne arıyorsun?" Kalbim onu görmenin heyecanıyla sıkıştığında o kısa eteğimin açıkta bıraktığı bacaklarımı süzüyordu. Kapıya yaslandı ve elindeki bitmek üzere olan sigarasını kalın dudaklarının arasına yasladı. Karnımdan tüm vücuduma dağılan o tanıdık baş döndürücü hissin geçmesini bekledim. İçine sigarasından çektiği nefesle gözleri hafifçe kısıldı ve yerinde doğruldu. Ardından adımları benim olduğum yeri bulurken çoktan sigarasını atmıştı.

"Güzelim," dedi boğuk bir sesle. "Dün gece yarım kalan bir işimiz vardı."

Bedenim şokla sarsılırken klitorisim anladığım gerçekle bir nabız gibi attı.

Dün gece seksimiz yarım kalmıştı.

"Aral," diye soludum beklentiyle. "Vaktim yok annem-"

Baş parmağını dudaklarıma bastırdığı an işim bitmişti. Onu öyle istiyordum ki hayır ne demek bilmiyordum.

"Annenin küçük bir işi çıktı," gözlerindeki arzu bana bulaştığında çoktan ikna olmuştum bile. Dilimi dudaklarımın üzerindeki başparmağında yavaşça gezdirmeye başladığımda gözleri koyulaştı. "Şu an burada değil." diye devam etti boğuk bir sesle.

Gözleri ağzımın hareketlerini dikkatle izlerken parmağını ağzıma aldım ve emmeye başladım. Arada emmeyi bırakıp dilimi parmağına sürtüyordum. Sert bir nefes verdi ve onun nefesi bir rüzgar gibi yüzüme sürtünüp geçerken parmakları bacağımdan yukarı tırmandı ve eteğimin altına girdi. Dokunduğu her yer cayır cayır yanıyor, baktığı her yerden ürperti dolaşıp boynuma dolanıyordu.

Parmağını ağzımdan çıkardığında eli hızlıca diğer bacağımı buldu ve eteğimin altına girdi. Dudaklarım aralık bir şekilde ona bakıyordum ve gözlerimde onu delirten bir şehvetin ona uzandığını biliyordum. Dişlerini sıktığını kasılan çenesinden anladım, bir elimi tişörtünün içinden karnına bastırmamla onun sertçe yine nefes vermesi ve ellerinin bacaklarımı uyarırcasına sıkması aynı anda olmuştu.

"Aral," diye fısıldadım karnındaki kasları okşarken. Aramızdaki şehvet öyle yoğundu ki kadınlığım ve göğüslerimin nabzını hissediyordum. "Yarım kalanı tamamlamak istiyorsan beni öp."

Gözleri kısıldığında gözlerinin arasına karışan keyfi yakaladım ve kendime çektim. Dudaklarımı ıslattığımda bakışları dudaklarıma kayarken onu ensesinden kendime, dudaklarımız arasında bir santim kalacak kadar yaklaştırdım. Tüm hücrelerim heyecanla uyarıldığında kaslarının gerginliği parmak uçlarıma vurdu.

Dün beni aklımı başımdan alacak kadar iyi becerirken odaya giren biri yüzünden tam boşalmak üzereyken durmak zorunda kalmıştık. Aslında zevkten kıvranırken ve o vajinamla sert ve git gelli, edepsiz bir oyun oynarken basılmak ikimizin de umrunda değildi ancak gitmek zorunda kalmıştı. İşte şimdi o zevk için onun içime girmesine ve saatlerce vajinamla oynamasına izin verecektim.

Çünkü iyi seksi her zaman bulamazdınız.

"O küçük ağzınla," diye boğukça fısıldadı. "Her şeyi yapacağım ve öpücüklerden daha çok seveceksin."

Seks Hikayeleri (+18)Where stories live. Discover now