Yatağımın karşısındaki aynamda üzerimdeki saten askılı üstü ve şortu düzelttim. Göğüs uçlarım pijamamdan belli oluyordu. Heyecanla üzerime iki kere parfümümden sıktım ve odamdan çıktım. Çapraz odadaki üvey abimin telefondaki sesi yankılanıyordu kolidorda.
Annem ve onun babası evde değildi. İki yıl sonunda cesaret edebildiğim o kararı vermiştim. Onu her gördüğümde sızlayan bedenimin isteği bu gece yerine gelecekti. Son kez saçlarımı kabarttım ve odasının önüne kadar ilerledim. Telefon konuşması bitmişti. Nefesim düzensizleşirken alt dudağımı ısırdım ve kapıyı çalmadan aniden odaya girdim.
Ben şanslı bir aptaldım.
Kapıyı kapatıp ona döndüğümde gördüğüm manzara karşısında kalakaldım. Duştan yeni çıkmıştı ve üzerinde sadece belindeki havlu vardı. Parmaklarını saçlarından geçirdiğinde sakince yüzüme baktı.
"Demek sonunda cesaretini topladın."
Tabii ki biliyordu. Onunla karşı karşıya geldiğim her an ürperen tenimden, kızaran yanaklarımdan ve sertleşen göğüs uçlarımdan haberi olmaması imkansızdı. Gözleri belli olan göğüs uçlarımda ve ardından uzun bacaklarımda gezindi.
"Yatağa geç." Tok sesi karnımda kasılmaya sebep olduğunda amımda atmaya başlayan bir nabız vardı. Onu dinlemedim. Ona doğru ilerledim ve yakına ilerlediğimde ellerimi karnına koydum. Nefesi teklediğinde kasları gerilmişti. Parmaklarım kasları arasında yavaşça dolanıyordu.
"Önce başka bir fikrim var." Parmaklarım havlusuna kayıp kavradığında gözleri karardı. İtiraz etmeden saçlarımı kavradı ve havlusunu çözmeme izin verdi. Havlusunu çözdüğümde karnına doğru uzanan sikini gördüm. Büyüktü. Damarlıydı. Siktir, bayılmıştım.
Onun gibi kusursuz olan aletini görmek içimdeki sıcaklığın yayılmasına neden oldu. Önünde diz çöktüğümde kavradığı saçlarımı çekiştirdi ve gözlerime üstten bir bakış attı.
İki yıldır onu bekleyen bedenim cayır cayır yanıyordu ve daha bana dokunmamıştı bile.
Elimi büyük penisine sardım ve gözlerimi gözlerinden ayırmadam sıvazlamaya başladım. Bunun hoşuna gittiğini belli edercesine hafifçe hırladı ve kalçasını hareket ettirerek elimde kaymaya başladı. Daha fazla beklemedim, dilimi sikinin ucuna sürttüm ve ucundaki beyazlığı yalayıp tadına baktım. Bu onu güçlü bir şekilde inletti. Ardından ıslattığım yere üflediğimde bu, onu çıldırttı.
Saçlarımdan tutup başımı sabitledi ve hırlayarak sikini ağzıma soktu. Yarısını bile alamamıştım ama gözlerim yanıyordu. Yine de hoşuma gitti ve büyük bir iştahla emmeye başladım. Boğukça inlediğinde başını geriye attı. Bu ademelmasını ortaya çıkardığında görüntüsü karşısında kalbim sıkışmıştı.
Ardından kalçasını ileri geri hareket ettirerek ağzımı sertçe sikmeye başladığında bir yandan inliyor bir yandan da dilimle ona daha çok zevk vermeye çalışıyordum.
Bir anda durdu ve ağzımdan çıkıp beni kucağına aldı. Kasları gergindi. Bu yüzden ben de o beni yatağa taşırken ellerimi omuzlarında gezdirdim.
"Seni," dedi boğukça. "Mahvedeceğim."
Sırıttım ve aniden uzanıp dudaklarını yaladım.
"Beni," dedim onu taklit eder gibi. "Sertçe becereceksin."
Gözleri öyle hızlı alev aldı ki beni yatağa fırlatıp üstümdekileri parçalaması beş saniye falan sürmüştü. İç çamaşırı giymemiştim bu yüzden çırılçıplak kaldığımda beklemeden bacaklarımı onun için araladım ve zonklayan amımı ona sundum. Dirseklerimin üzerinde doğrulduğumda üzerime çıktı.
YOU ARE READING
Seks Hikayeleri (+18)
Fiksi RemajaAğır cinsellik içeren bölümler yazıyorum. Rahatsız olacak baştan gelmesin, saçma sapan yorumlar yapmasın.