4.

4 1 2
                                    


,,Pomoc!" zvolal, když byl u brány a v tu ránu se venku vyrojily sloužící.

,,Rychle prosím. Ta dívka, potřebuje pomoc!" křikl ještě jednou a přitom ji opatrně podal dvěma sluhům, kteří ji vzaly rychle dovnitř. ,,Zavolejte, doktora. Hned!" řekl služce a ta se rychle uklonila a zmizela. ,,Ano, pane," odpověděla a pak rychle utíkala pro pomoc.

,,Co se děje, bratře?" zeptal se Gabriel a přitom se překvapeně podíval na ty manévry kolem.

,,Povím ti to potom bratře, teď nemám čas. Teď ne, prosím," odpověděl a pak rychle pospíchal za sluhy, kteří nesly zraněnou dívku.

,,Kam ji máme uložit, pane?" zeptal se jeden ze sluhu a přitom se dlouze podíval na svého pána. ,,Naproti mé ložnice, do vedlejšího pokoje," řekl a potom jim hned na to otevřel dveře a oni položily bezvládnou a zraněnou dívku na postel.

,,Volal jste mě, pane? Prý tu máte někoho zraněného?" zeptal se doktor Erik Wallwolt a přitom se podíval směrem k posteli.

,,Ano, doktore. Našel jsem ji blízko u lesa, v převráceném a rozbitém kočáru. Má ještě puls, ale už strašně slabí," odpověděl Endre a přitom se starostlivě zahleděl na krásnou dívku. ,,Dělejte co umíte doktore. Ale byl bych vám vděčný, kdyby jste udělal zázrak," dodal hned na to a přitom se otočil k odchodu a nechal doktora pracovat, protože věděl, že nechce být při takové práci rušen.

,,Přineste mi vodu a plátno! Rychle!" křikl na služebnou, která hned na to odcupitala rychle pryč pro potřebné věci. 

A hned na to už je nesla do pokoje a podávala namočené plátno doktoru Erikovy Wallwoltovy.  

Zimní Příběh❄ #PsaníProRadostWhere stories live. Discover now