The MANAGER'i okumadan önce bilmeniz ve kabul etmeniz gerekenler:
1-) Tamamen yetişkin içeriğe sahiptir. Bu yüzden 18 yaşın altındaysanız lütfen daha sonra tekrar gelin.
2-) ! İÇERİK UYARISI: Bu kurgu grafik içeriğe sahiptir. Alkol ve madde kullanımı, açık cinsel içerik, kendine zarar verme davranışı, intihar girişimi, cinsiyetçi küfür, sözlü, fiziksel, psikolojik ve cinsel şiddet öğeleri içermektedir. Lütfen tetiklenebileceğinizi düşünüyorsanız okumaya devam etmeyin. Bu içerikler kurgunun gereği olarak işlenmiş olup özendirme, normalleştirme ya da güzelleme amacı asla gütmemektedir.
3-) Psikolojik rahatsızlığa sahip karakterler içerir: Bu kurgu borderline kişilik bozukluğu, antisosyal kişilik bozukluğu, mazoşizm ve obsesif kompulsif bozukluk başta olmak üzere çeşitli psikolojik ve zihinsel bozuklara sahip ve bu sebeple tetikleyici davranışlar sergileyen kurgusal karakterler içermektedir.
4-) Bu kurgu çocuk istismarı, çocuğun cinsel tacizi, ve çocukluk çağı travmaları gibi oldukça hassas konular içermektedir. Bu konular kurgunun genelinde yer almaz, üstü kapalı şekilde değinilir. Lütfen tetiklenebileceğinizi düşünüyorsanız okumaya devam etmeyin. Bu içerikler kurgunun gereği olarak işlenmiş olup özendirme, normalleştirme ya da güzelleme amacı asla gütmemektedir.
5-) Parafili öğeler içermektedir.
6-) Bu kurgu gerçek kişi ve kurumlardan bağımsızdır ve tamamen kurgusal bir içeriğe sahiptir.
7-) Bu kurguda anlatılan psikolojik vakalar yalnızca temsili olarak ele alınmıştır. Kesinlikle profesyonel bir psikolojik çıkarım ya da çözümlemede bulunduğunu iddia etmez.
Bu kurgu yukarıda bahsedilen uygunsuz içeriklerin sansürsüz referanslarını içermektedir. Bu yüzden eğer bahsedilen şartlardan birisi bile size uymuyor veya tetiklenmenize neden oluyorsa sizi diğer kurgularımı okumaya devam ediyorum.
Değinmek istediğim son konu ise yukarıda bahsedilen uygunsuz içeriklerin bulunduğu sahnelerin başında herhangi bir uyarı ya da bilgilendirme bulunmayacak olmasıdır.
Hala kalmak isteyen herkese;
İyi okumalar.
Min Yoongi
Park Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Manager | yoonmin
Fanfiction'' Hiçbir şey öpücüklerin kadar yakamaz canımı '' Mucizeler yaratması ile tanınan menajer Min Yoongi, kariyeri baş aşağı giden dünyaca ünlü oyuncu Park Jimin ile çalışmaya başlar...